וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי ספורט-מכון הכושר שהוא משפחה של ממש!

בשיתוף בי ספורט, בשיתוף בי ספורט

11.3.2020 / 14:57

במהלך חיפושינו אחר חדרי הכושר הטובים באזור השרון נשלחנו לבקר ב'בי-ספורט', חדר כושר בוטיק אשר נמצא במרכז כפר סבא, בקניון ערים האגדי

בי ספורט. יח"צ,
בי ספורט/יח"צ

את מכון הכושר בי-ספורט מנהל יוסי ברקוביץ, דמות מוכרת בכפר סבא. יוסי חי ונושם את עולם הספורט מגיל צעיר. במשך 13 שנה הוא היה אלוף הארץ בג'ודו ובהמשך אימן רבים מצעירי כפר סבא. גם ילדיו שעובדים במכון, הם ספורטאים בפני עצמם. בן, שחקן כדורגל מקצועי עד ממש לא מזמן, והיום מאמן כושר אישי ואחראי על אימוני הפילאטיס. רן, גם הוא כדורגלן לשעבר, כיום מדריך כושר ואימונים אישיים ועובד עם קבוצות של נערים.

על כך הוא סיפר לי, "מלבד העבודה על חיזוק הגוף, שיפור היציבות, גמישות ושווי משקל, האימונים מפתחים בטחון ומשמעת עצמית שהם קריטיים בשלבי ההתפתחות, לכן כבר מגילאים צעירים ביותר מגיעים אלינו והסיפוק גדול. בין היתר יצרתי עבורם תוכנית אימונים מיוחדת של המבוססת על התכנית המצליחה 'נינג'ה ישראל'". תום, האחות הבכורה, מאמנת את כל שיעורי הסטודיו והחוגים ונחשבת למלכת ה-TRX.

בי ספורט. יח"צ,
בי ספורט/יח"צ

מכון הכושר 'בי-ספורט' פעיל כבר כעשור והוא מרגיש ממש בית. כולם מכירים את כולם בשמות. המקום מעוצב בקפידה, מסודר באופן קפדני, רמת הניקיון בו גבוהה וזה כולל את השירותים והמקלחות! המתאמנים והמאמנים משוחחים ומתבדחים ביניהם וממש נעים לשהות שם. גם על המקצועיות אין עוררין והציוד כולו חדיש.

אז עד כמה מדובר בסטודיו מוצלח? עד כדי כך שגם ראש העיר כפר סבא, מר רפי סער בכבודו ובעצמו, מגיע להתאמן שם בקביעות. אחת ממפיקות המערכת קפצה לראות במה מדובר ושוחחה עם הלקוחות. דני, מתאמן כבן 70 אשר לוקה בפרקינסון סיפר "בזכות המאמנים אני מקפיד על אימונים קבועים, אלו עוזרים לי לשמור על אורח חיים בריא ומאט את קצב התקדמות המחלה".

אם חשבתם שסיימנו לסקור את בני המשפחה והשירותים הקיימים במכון, חכו עם זה עוד רגע קט. האם, רונקה והבת אור (התאומה של תום), לומדות נכון להיום ליווי התפתחותי לתינוקות בשיטת צעד ראשון ומתכננות להכניס סדנאות בנושא החל מגיל לידה. כך שבקרוב באמת יהיה ניתן להגיע עם כל המשפחה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בי ספורט. יח"צ,
בי ספורט/יח"צ

משפחת ברקוביץ' משתדלים להכניס פיתוחים ולהביא את הדברים המעניינים ביותר עבור הלקוחות שלהם. בן סיפר לנו "אנחנו מתחדשים כל הזמן, מבחינת ציוד ובסוגי החוגים, שמים דגש גם על ילדים וגם על אנשים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, אותם אנחנו מלווים בעזרת תוכנית אימון מתאימה ושמים דגש רב על השגחה מלאה". בניגוד למכונים רבים אחרים, ב"בי ספורט" אין התחייבות למכון, אין קנסות ואין דמי ביטול אבל ברגע שמגיעים לפה, לא רוצים לעזוב.

"בי ספורט" כפר סבא, את מדליית האיכות של מערכת "המומחים" כבר קיבלתם.

ליצירת קשר: 09-7736552

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

בשיתוף בי ספורט, בשיתוף בי ספורט
  • עוד באותו נושא:
  • מכון כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully