וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדה זה הרבה יותר משיר אלא מסעדת שף מהממת באשקלון

מסעדת לינדה, מסעדת לינדה

11.3.2020 / 14:46

כבר 12 שנה שמסעדת לינדה באשקלון היא המקום שמונע מתושבי הדרום לצאת ולבלות בתל אביב

מסעדת לינדה. יח"צ,
לינדה/יח"צ

מסעדת לינדה באשקלון היא מסעדת ביסטרו מודרנית המעוצבת בסגנון קלאסי, כאשר בימים אלו היא קיבלה טאץ' צעיר נוסף בזכות השף העולה, מיכה קרצמן, הבעלים החדש ששדרג את התפריט. הוא מתמחה באוכל צרפתי, איטלקי, בשרים, דגים, פיוז'ן, ונגיעות ים תיכוניות ושותפו סלבה דניסוב מתמחה במסעדנות ובעל ידע מקצועי נרחב. קפצנו למסעדה וגילינו כי לינדה היא הרבה יותר משיר של חיים משה, אלא שירה מהלכת בתחום הקולינרי.

מסעדת לינדה באשקלון הוקמה בשנת 2008 ולאורך השנים אירחה כבר אלפי סועדים כולל אירועים פרטיים שונים. עבור תושבי אשקלון בפרט והדרום בכלל, מדובר כבר במוסד שהוא חלק מהנוף המקומי וכזה שלא פעם עוצר אותם מלנסוע לתל אביב כאשר זו מספקת את חוויית הבילוי האולטימטיבי, אוכל משובח באווירה של חוץ לארץ.

מסעדת לינדה. יח"צ,
לינדה/יח"צ

המסעדה ממוקמת כ-300 מטר מקו הים כך שבאופן טבעי האוכל משובח וטרי, מגיע היישר מהדייגים בכל בוקר מחדש, זו הסיבה שכאשר ביקרנו במקום, פגשנו גם לא מעט תיירים שקיבלו המלצה מבתי המלון הסמוכים כי אם יש מקום שצריך לבקר בו באשקלון, זו המסעדה שחוצה גבולות.

אבל לא רק תיירים פגשנו אלא גם תושבים מקומיים. אחד מהם, רמי גילאון סיפר בתום הארוחה: "נהניתי משירות טוב, מקצועי ואדיב. זה משהו שהוא חשוב, המלצרית ידעה להסביר ולפרט על כל מנה. אני הזמנתי את מנת הדג פילה לברק על ריזוטו ירקות קלויים. האווירה, הכל היה טרי וטעים, עשוי כמו שצריך וביחד עם השקט והאינטימיות של המקום זה התאים לי מאוד. זו לא הפעם הראשונה שלי כאן ותמיד כיף לחזור כל פעם מחדש".

במהלך אמצע השבוע האפשרויות של מנות עסקיות מגוונות במיוחד. כך למשל למנה ראשונה טעמנו חציל סביח, סינטה על ניוקי למנה המרכזית וביחד עם כוס שתייה המחיר היה 139 שקלים בלבד!

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מסעדת לינדה. יח"צ,
לינדה/יח"צ

ארוחה עסקית נוספת שמוצעת בימים אלו הם סביצ'ה מוסר, כוס אשכוליות והמבורגר 250 גרם במחיר של 79 שקלים, איכות ברמה גבוהה במחירים מצחיקים.

מיכה קרצמן, בעלים והשף במסעדה סיפר לנו על תפיסת עולמו ועל הווי המסעדה. "החלום שלי היה להיות בעלים של מסעדה, מגיל 16 אני במטבח ואני שמח שבגיל 30 עשיתי את זה. המטרה הנוכחית שלי היא להוכיח איך גם מסעדה באשקלון יכולה לצאת מהקפוסא כמו במקומות הגדולים והנחשבים בארץ ובעולם. מגיעים אלינו לא מעט אנשי עסקים שלמדו כי אפשר ליהנות מארוחה טובה באווירה שקטה שמתאימה לשיחות עבודה, יחד עם תיירים שמשלבים את הים המדהים שיש באשקלון ביחד עם ארוחה שמזכירה להם טעמים מהבית".

מסעדת לינדה, מעבר לתפריט המגוון מחזיקה גם בבר אלכוהול משובח עם יינות איכותיים. המקום עצמו מכיל כ-80 מקומות ויש חנייה בשפע, אלו ועוד הופכים את מסעדה למקום שחייבים לסמן ביומן ולתכנן ביקור בקרוב.

לנו הייתה חוויה מפתיעה ומושלמת, עכשיו זה התור שלכם.

לשמירת מקומות מראש ומשלוחים צרו קשר: 08-6842754

LINDA, אבא אחימאיר 5 אשקלון.

שעות פתיחה
א - ש - 11:00 - 0000:

עמוד הפייסבוק

מסעדת לינדה, מסעדת לינדה
  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully