וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריפולי לאיטליה, סיפור הפיצרייה של פיפו

בשיתוף פיצה פיפו, בשיתוף פיצה פיפו

11.3.2020 / 12:30

במתחם שפיים, אחרי סבב קניות, אפשר להשקיט את הרעב המתגבר בפיצה פיפו -שעושים כבוד למטבח האיטלקי

פיצה פיפו. יח"צ,
פיצה פיפו/יח"צ

אחת המפיקות של צוות "המומחים" סיפרה באחת מישיבות הצוות האחרונות, כי כמה ימים קודם לכן ערכה קניות עם בעלה במתחם שפיים. בסיום המסע כאשר הרעב החל לגבור, הם נכנסו למקום בשם "פיצה פיפו", פיצרייה איטלקית אשר ממוקם במתחם, היא הפליגה בתיאורים יוצאי דופן על טעם הפיצה המושלם, והתעקשה כי זו שווה כתבה.

עורך המדור שמע את דבריה ושלח כתב לבדוק מקרוב ולטעום, עד כמה משובחת הפיצרייה, אלו הם רשמיו.

הגענו למתחם הקניות בשפיים בצהרי יום שני. בפיצרייה קיבלה אותנו בסבר פנים יפות אחת העובדות, סיפרה לנו בתשוקה על המאכלים שנוכל למצוא בתפריט. הוקסמנו מהאנרגיות העליזות במקום וממגוון הפיצות אשר הוצעו לנו.

פיצה פיפו. יח"צ,
פיצה פיפו/יח"צ

בחרנו בשני מגשים, עם תוספות שונות, בצל, זיתים, פטריות, תירס ועוד. הבצק היה פריך בצורה מושלמת, בזכות האפייה בתנור האבן במסעדה, הטעמים עדינים, הכל היה חם, טעים והורגשה טריות של כל המוצרים כולם. הדבר שהכי בלט לנו לעומת מקומות אחרים שם טעמנו פיצות, כי לא היה ניסיון להתחכם ולהעמיס יותר מדי על הפיצה או לידה אלא שמו את הפיצה במקום המרכזי והעניקו לה את כל הכבוד הראוי. את המשולשים כולם בלענו במהירות ובקלילות, את הארוחה סיימנו שבעים עם טעם של עוד, ביקשנו לשוחח עם בעל המקום. לשם כך המלצרית החביבה הובילה אותנו ליגאל מסיקה המכונה פיפו.

את רזי האוכל האיטלקי הוא למד מאביו, לאחר שבמהלך מלחמת העולם השנייה הוא הוברח לאיטליה מטריפולי, כאשר גם לסבו ולסבתו היתה אהבה עזה למטבח האיטלקי. שאלנו את פיפו, איך הוא הצליח לייצר פיצה שעל הנייר פשוטה, אך בטעמים כל-כך מדוייקים, הוא הסביר, "שילוב של שני דברים ביחד, הראשון זה הבצק עצמו, החל מתהליך התפיחה הראשוני שלו, לדעת מתי בדיוק להכניס אותו למקרר, היכולת להפוך אותו לאוורירי ולא דחוס מדי, לשמור על עובי דק משהו כאשר יותר עבה בשוליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פיצה פיפו. יח"צ,
פיצה פיפו/יח"צ

"השלב השני הוא המרכיבים של הפיצה עצמה, 99% מהפיצה שלנו מורכבת מחומרים טבעיים, לכן הטעם אותנטי. אין צורך בהתחכמויות, אלא לשמור על רכיבים איכותיים, כולל גבינת מוצרלה 100%, היא לא שמנה מדי ולכן נמסת בתוך הבצק, כאשר תהליך העיבוד שלה שונה ומיוחד. בנוסף רסק העגבניות מורכב מעגבניות טריות בלבד בתוספת תבלינים, שום דבר לא מעבר".

יחד עם זאת, פיצה פיפו מציעה פיצות טבעוניות עם גבינת קשיו ופיצות ללא גלוטן.

בפעם הבאה שאתם נמצאים במתחם שפיים או בקרבת המקום ובא לכם ארוחה מהירה, קלילה וסופר טעימה, פיצה פיפו זה המקום עבורכם.

לבירורים והזמנות:

09-3001154

אתר הבית

ישנם גם משלוחי פיצות ומנות מהמטבח האיטלקי.

כל המוצרים כשרים - פתוח בשבת.

שעות פתיחה:
א'-ה' 15:00-21:00
שישי 12:00-15:00
מוצ"ש 18:00-21:30

בשיתוף פיצה פיפו, בשיתוף פיצה פיפו
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully