וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגזור, לשמור ולשים על המקרר, "דורון השרברב רחמים"

בשיתוף דורון השרברב רחמים, בשיתוף דורון השרברב רחמים

11.3.2020 / 9:48

כבר תקופה ארוכה שאנחנו במערכת "המומחים" מבקשים לבדוק לעומק את עולם השרברבים בישראל. בשנים האחרונות יותר ויותר אינסטלטורים נכנסו למעגל העבודה לאור דרישה וחוסר באנשי מקצוע, אך כיצד אפשר לעשות הבחנה בין המקצוענים לחובבנים?

דורון השרברב רחמים. יח"צ,
דורון השרברב רחמים/יח"צ

לצורך כתבת התחקיר בנושא אינסטלטורים נעזרנו ב-2,500 קוראי המדור אשר רשומים במערכת. הצבנו להם משימה, להמליץ לנו על אינסטלטור אחד שבו נתקלו וממנו היו מרוצים עד הגג. לאחר ספירת תוצאות קיבלנו מספר שמות, אחד הבולטים שביניהם היה "דורון השרברב רחמים". שוחחנו עם מספר לקוחות וגם פגשנו בזמן עבודה את האיש עצמו, המסקנות שגיבשנו בכתבה הבאה.

"דורון השרברב רחמים" נמצא בתחום כבר כ-5 שנים, אל המקצוע הוא נכנס בדלת הקדמית כאשר עבר הכשרות וקיבל את כל הרשיונות לעסוק בתחום מטעם משרד העבודה בישראל, בנוסף הוא מאתר נזילות מוסמך וחבר באיגוד מאתרי הנזילות. המעטפת המקצועית שדורון מעניק כוללת איתור ותיקון נזילות, פתיחת סתימות, צילום קווי ביוב, איתור בעיה במצלמה טרמית, איתור בגז, איתור בשמע, תיקון קווי ביוב ללא הרס, החלפת קווי מים ועוד, כאשר את שירותיו הוא מעניק באזור מרכז הארץ 24 שעות ביממה.

לקוחות ששוחחנו עימם הרעיפו מחמאות על איש העבודה שהוא. גולן אשתמקר סיפר לנו, "מדובר בבעל מקצוע בחסד עליון. לפני חודש, בשעה עשר בלילה בזמן סופת גשמים הילד שלי שבר בטעות את הברז בשירותים וכל הבית התמלא במים, לא היתה לי ברירה ולמרות השעה המאוחרת צילצלתי לדורון, תוך 15 דקות הוא הגיע אלינו, תיקן את הבעיה וחזרנו לשגרה כאילו לא אירע דבר, הוא פשוט תותח".

דורון השרברב רחמים. יח"צ,
דורון השרברב רחמים/יח"צ

גם עופרה ניסים ידעה להחמיא, "היתה לי בעיה והפעלתי את חברת הביטוח שלי לבוא ולהגדיר את הבעיה, הם אמרו כי הברז נזל והצינור נשבר מבפנים ולכן יש צורך לשבור את הקיר ורצו לגבות ממני 750 שקל עבור השתתפות עצמית מקסימלית, בעלי לא היה שלם עם הקביעה הזו שלהם, משהו הרגיש לו לא בסדר והחלטנו להזמין איש מקצוע אחר ולקבל חוות דעת נוספת. דורון הגיע ולאחר כמה דקות העניק לנו אבחנה אחרת לגמרי, בלי לשבור קירות הוא החליף את מה שהיה צריך, בברז כיור באמבטיה וזהו, הבעיה נפתרה, מזל מאלוהים שפגשנו אותו".

היתרון הגדול של דורון לעומת לא מעט אנשי עבודה אחרים זו העובדה שהוא עושה שימוש בטכנולוגיה החדישה ביותר לאיתור נזילות, דרך מצלמה טרמית. השימוש במצלמה זו מעניקה לו את יכולת למצוא במהירות נזילות בצורה ממוקדת וללא צורך בשבירת אריחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דורון השרברב רחמים. יח"צ,
דורון השרברב רחמים/יח"צ

עוד למדנו כי לאחר השלמת העבודה, כל הלקוחות מקבלים מדורון הדרכה כיצד לתפעל בצורה נכונה את מערכות המים השונות, על מנת לשמור על תקינות לאורך זמן. כאשר פגשנו את דורון בעצמו, ביקשנו לקבל טיפ אחד לפחות והוא שמח לספר, "בימי החורף, במיוחד בימים שבהם יש קרה בחוץ, ניתן להשאיר ברז אחד פתוח למשך כל הלילה, על מנת שהמים יזרמו ולא יווצר קיפאון בצנרות המים.

אם אתם סקרנים לקרוא על טיפים נוספים, תוכלו למצוא אותם באתר האינטרנט של "דורון השרברב רחמים", על תיקון נזילות ודליפות, שיקום בצנרת.

מספר טלפון לבירורים והזמנות: 054-8081301

כתובת האתר

פייסבוק

בשיתוף דורון השרברב רחמים, בשיתוף דורון השרברב רחמים
  • עוד באותו נושא:
  • שרברב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully