וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור סיני - רפואה סינית עד הבית

בשיתוף ביקור סיני, בשיתוף ביקור סיני

11.3.2020 / 8:57

מהיום, תוכלו ליהנות משיטת הטיפול העתיקה והיעילה בנוחות ובביתכם

אלון לרנר. משה זנדבנק,
אלון לרנר/משה זנדבנק

בשנים האחרונות הדיקור הסיני- אקופונקטורה- שיטת טיפול בעזרת מחטים, זוכה לפופולריות רבה.

מי שכבר במשך 23 שנה מטפל בדיקור סיני בישראל הוא אלון לרנר, מומחה לרפואה סינית. את השכלתו בתחום רכש אלון במכללה לרפואה משלימה בתל אביב ואת ההתמחות שלו עשה בבית חולים גואן-אן-מן בבייג'ין. על הסטאז' שעבר הוא סיפר לנו, "בשום מקום אחר בארץ לא הייתי יכול לקבל את הניסיון המעשי שצברתי בהתמחות, ראיתי עשרות מטופלים ביום וטיפלתי בכל סוגי הכאב והבעיות האפשריות, שם קיבלתי את הביטחון על מנת לחזור לישראל ולפתוח קליניקה משלי".

הדיקור הסיני עצמו מבוצע בעזרת מחטים דקות,סטריליות, כאשר הדקירה עצמה כמעט ואיננה מורגשת. בזמן הטיפול מערכות הגוף נמצאות בתהליך של ריפוי, מדובר בתהליך שדורש אנרגיה. אלון הסביר כי לכל המטופלים מעניקים זמן טיפול דומה אם כי "אסטרטגית הטיפול שונה ממטופל למטופל. טיפול בילדים למשל אורך זמן קצר, בילדים בני 5 הטיפול לא יהיה מעבר לחמש דקות ולתינוקות בני שנה זמן הטיפול יהיה כדקה, בעיקר כי יכולת הריפוי הטבעית שלהם ורמת האנרגיה בילדים גבוהה יותר. הטיפול במבוגרים אורך 20 דקות".

אלון לרנר. משה זנדבנק,
ביקור סיני/משה זנדבנק

הייחודיות של אלון לרנר, מעבר לניסיון העצום שצבר לאורך השנים, באה לידי ביטוי בכך שהוא נותן שירות בבתי המטופלים בעיקר במרכז הארץ.

במהלך הזמן אלון הבין שיש שלוש אוכלוסיות שונות אשר זקוקות לשירות דיקור סיני ביתי. הסוג הראשון הם אנשים שבדרך כלל בריאים אך באופן נקודתי זקוקים לטיפול דחוף ואינם מסוגלים לצאת החוצה באופן זמני.

הסוג השני הם אנשים מבוגרים או נכים שמרותקים ומוגבלים בתנועה ולרוב אינם יוצאים מבתיהם.

הסוג השלישי הם אנשים שמגיעים מאוחר הביתה לאחר יום עבודה, או מרגישים בנוח לקבל טיפול בסביבה האישית התומכת שלהם.

שוחחנו עם כמה וכמה לקוחות שהשתמשו בשירות ביקור סיני - רפואה סינית עד הבית של אלון, כולם החמיאו מקיר לקיר על המקצועיות שלו שמתובלת בנוכחות סבלנית ומרגיעה. אחת מהן, סוניה, סיפרה לנו: "סבלתי ממיגרנות לאורך שנים רבות, ניסיתי את כל הטיפולים והכדורים אבל שום דבר לא עזר והייתי אובדת עצות, הדיקור הסיני היה מבחינתי הזדמנות אחרונה ולשמחתי לאחר סדרת טיפולים ראשונה תדירות המיגרנות ירדה בצורה משמעותית וכיום אני בסך הכל מגיעה לטיפול חודשי, מניעתי על מנת לשמר את המצב הנוכחי".

שאלנו את אלון מהן הבעיות השכיחות בהן הוא נתקל במהלך עבודתו, הוא סיפר: "הרפואה הסינית מטפלת כמעט בכל מחלה או סימפטום מן השורש אם כי במרבית המקרים בהם אני נקרא לבתי המטופלים מדובר בכאבים למיניהם, בשלד ובמפרקים והשכיחים שבהם אני מטפל הם כאבי גב, זו בעיה ש''תופסת'' תרתי משמע את כל האוכלוסיה. אלון עוד אומר שלרוב פונים אליו מטופלים שמיצו את הכלים שהרפואה הקונבנציונלית מציעה, לכן, יש להם סבלנות רבה יותר להכיר רפואה אחרת ולמצות את הטיפול עד תומו לקבלת מענה לבעיתם''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלון לרנר. משה זנדבנק,
אלון לרנר/משה זנדבנק

ועל ההכרה שקיבלה הרופאה הסינית הוא פירט, "כאשר יצאתי לדרך לפני 23 שנה מעטים האנשים שהיתה להם מודעות והגיעו לרפואה הזו, הגדילו לעשות לא מעט רופאים שלא רק שלא היו ממליצים אלא פסלו שיטה זו על הסף, היום יש מודעות וקבלה גם של הממסד הרפואי ואלי אישית הגיעו מטופלים שהם רופאים בעצמם".

השירות הביתי שאלון מעניק הוא בעיקר לתושבי מרכז הארץ, אך מגיע כמעט לכל מקום אם מדובר במקרים דחופים במיוחד, כולל בסופי שבוע.

אלון מציין כי הטיפול אינו כואב כלל ולמי שחושש ממחטים, הוא משתמש במדבקות מיוחדות עם מחט קטנטנה עד שאי אפשר לראות או להרגיש.

אם גם אתם סובלים מבעיה ולא מצאתם פתרון ברפואה המערבית, עומדת בפניכם האפשרות לקבל דיקור סיני בביתכם על ידי מי שמטפל ועוזר לרבים בישראל לאורך שנים, המומחה לרפואה סינית, אלון לרנר.

אתר הבית

פייסבוק

בשיתוף ביקור סיני, בשיתוף ביקור סיני
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully