וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיפודים המנצחים של טירה

בשיתוף שיפודי השמן, בשיתוף שיפודי השמן

11.3.2020 / 8:21

לאורך 30 שנה, כל ישראלי שמכבד את עצמו, הגיע באחד מסופי השבוע אל העיר טירה שבשרון, לביקור בשוק המקומי ומסעדות הבשרים שמסביב. אחת מהן, שיפודי השמן, הפועלת כבר 16 שנה זוכה לציון גבוה במיוחד

שיפודי שמן. יח"צ,
שיפודי השמן/יח"צ

לפני שנתיים צוות המומחים יצא לסקור את המסעדות בעיר טירה והעניק ציון מושלם למסעדת שיפודי השמן. עכשיו, לאחר שחברי המערכת שמעו כי המקום עבר שיפוץ נרחב, היה זה תירוץ טוב לקפוץ למקום פעם נוספת, לראות מקרוב מה השתנה ולטעום מהבשרים שעל הגחלים.

מסעדת שיפודי שמן היא עסק משפחתי אשר פועלת כבר כ 16 שנה. כאשר הגענו למקום היה קשה לנו לזהות אותו - השיפוץ וההרחבה שהמסעדה עברה שינו את פני המקום מקצה לקצה. האווירה נשארה חמימה ומזמינה אבל העיצוב חוץ לארץ.

לא הפותענו לגלות כי התפוסה היתה מלאה, אנחנו מדברים על 100 איש בבת אחת, יהודים וערבים. חיכינו שאחד השולחות יתפנה, בין לבין שוחחנו עם משפחת גילאור מכוכב יאיר, לקוחות במקום. הם סיפרו לנו, "אנחנו גרים מרחק 10 דקות נסיעה ולכן זה נוהג משפחתי קבוע, לפחות פעם בשבוע ארוחת גיבוש בשיפודי שמן. מדובר בטעמים של בית ולמעשה זה בית שני עבורנו. המקום תמיד מזמין, לאחר השיפוץ בכלל אין על מה לדבר והטעמים הכי טובים באזור, בשר טרי ואיכותי".

שיפודי שמן. יח"צ,
שיפודי השמן/יח"צ

הגיע התור שלנו ועוד לפני שהסתפקנו להתיישב, השולחן שלנו כבר הופצץ בעשרות סלטים מכל הסוגים, פיתות ולאפות שהרגע יצאו מהטבון, הכל חם וטרי טרי.

הזמנו מספר שיפודי קבב, פרגיות וכבד, תוך מספר דקות הם הגיעו לשולחן תוססים ומתובלים בדיוק כמו שכתוב בספרים. פשוט עונג צרוף, הנראות של המקום, הניקיון, הריחות והטעמים, באמת שלא צריך יותר מזה.

כאשר הזמנו את החשבון גילינו שקיבלנו הנחה של 15% על כל הבשרים, מבצע מיוחד לכל הלקוחות לרגל השיפוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שיפודי שמן. יח"צ,
שיפודי השמן/יח"צ

שוחחנו עם הבעלים, שאלנו אותו, איך לאחר שנים כה רבות, עדיין יש לו את האנרגיה וחשק להמשיך לתפעל את המקום בצורה כל-כך מזמינה ומושלמת, הוא הסביר לנו, "יש לנו מאות ואלפי לקוחות קבועים מכל רחבי הארץ, הם הדלק שמניע אותנו, הכל משפחתי ונעים, לכן הכיף הוא שלנו".

שיפודי השמן פתוחים בכל יום בין השעות 12:00 בצהריים עד חצות הלילה.

לא נותר לנו אלא להעניק להם ציון מושלם נוסף, שיפודי שמן, תענוג קולינרי אמיתי.

שיפודי השמן, טירה רח' השלום

לבירורים והזמנות: 09-7935227

עמוד הפייסבוק

בשיתוף שיפודי השמן, בשיתוף שיפודי השמן
  • עוד באותו נושא:
  • שיפודים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully