וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו פנינה אמיתית בקריית חיים, משפחה לכל דבר בדמות בית קפה ומסעדה

בשיתוף קפה ביגה, בשיתוף קפה ביגה

10.3.2020 / 15:39

במסגרת החיפוש של "מערכת המומחים" ברחבי הארץ כולה אחר בתי קפה ומסעדות מיוחדים, כאלה שיודעים לצאת מהקופסא ולהציג חוויה קולינרית שונה, הגיעה לאוזננו שמועה על מקום יוצא דופן בקרית חיים, "בית הקפה מסעדה ביגה"

קפה ביגה. יח"צ,
קפה ביגה/יח"צ

שתי מפיקות של של צוות "המומחים" הצפינו כל הדרך לקריית חיים על מנת להגיש לכם מספר מנות בדמות רשמים מ"בית קפה מסעדה ביגה" וחוויות ושיהיה בתאבון.

"בית הקפה מסעדה ביגה" הוקם לפני כשש שנים. מדובר בבית קפה בשילוב של מסעדת בוטיק איכותית, כחלק מרשת שמתמקדת בהכנת האוכל בסניפים עצמם עם דגש על טריות והגשה מיוחדת.

הסניף בקריית חיים היה השלישי בלבד של הרשת, הגדולה שלו באה לידי ביטוי בזכות ארבעת הבעלים, דור קדוש, עמרי שמשון, נתנאל זגורי ונמרוד ברוך, שהוציאו לאור מנות יזומות, כאלה שעם הזמן הפכו להיות חלק מהתפריט של הרשת כולה.

קפה ביגה. יח"צ,
קפה ביגה/יח"צ

מצאנו בית קפה עם אופי, מצד אחד פנינה קטנה לתושבי הסביבה אבל עם יתרונות רבים שמזמינים את כל מי שעוברים בצפון לכל מטרה.

עוד לפני שפנינו אנחנו למבחן טעימות, שוחחנו כמה לקוחות שסעדו במקום. אחת מהם, שרון צרפתי, סיפרה לנו: "זה הבית השני שלי, אני מגיעה לכאן כמעט בכל יום ועם השנים נוצרו כאן ממש חברויות, כך שמרגישה חלק מהמקום, האיכות והטעמים של המאכלים פשוט תענוג.

תוך כדי שיחה נכנס למקום גם טל בנין, כדורגלן העבר המפורסם, מי שגדל בקריית חיים בעצמו, וגם לנו הוא אמר "המקום הזה הוא בית", בדיוק כמו שרון.

למשך כמה דקות הסתכלנו ממרחק על מנת לראות את האינטראקציה בין העובדים במקום ללקוחות, אפשר לתאר זאת במילה אחת בלבד שמספרת את הכל, משפחה.

מה לגבי מבחן הטעימה? הזמנו מנה של קציצות דגים מרוקאיות הנעשות במקום, ברוטב פלפלים פיקנטי וכוסברה, בתוספת קוסקוס, חלה ביתית, מטבל עריסה ומטבל לימון כבוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קפה ביגה. יח"צ,
קפה ביגה/יח"צ

ראשית לגבי ההגשה, האפשרות להחריף או להמתיק את המנה באמצעות המטבלים הופכים אותה למדוייקת לכל סועד לפי טעמו האישי.

לגבי הטעמים עצמם, השילוב של הלחם הטרי שטבלנו ברוטב ועסיסיות הקציצות עצמן, הופכים את המנה הזו לכזו ששווה לחזור למענה.

מנה עיקרית מפנקת ומנחמת, איכותית וטעימה, השילוב של הטעמים נכון ומענג. חגיגה אמיתית בכל שעה ביום, פשוט חוויה אמיתית.

"בית הקפה מסעדה ביגה" מציע גם חדר אירועים אקסלוסיבי שפועל במתחם נפרד באווירה אינטימית לאירועים של עד 40 איש. כמו כן, מספק המקום מגשי אירוח מפנקים לאירועים חיצוניים, הכוללים מגשי סלטים גדולים, פוקצ'ות מיוחדות, מגשי טורטיות, פיצות, קישים, אנטיפסטי ועוד.

לסיכום הביקור, מדובר במקום שמתפרס על שטח גדול אך האווירה בכל פינה בו היא לבבית ומזמינה.

מצאנו צוות עובדים יעיל וקפדני, כאשר הריחות והטעמים נמהלים זה בזה, טעמים יוצאי דופן של ממש לעומת מקומות אחרים שביקרנו בהם, זו תוצאה של בניית תפריט חדש שיצא רק לאחרונה, כאשר חלקו נבנה תוך כדי התייעצות עם הלקוחות עצמם, לא סתם מצאנו את המקום הזה כאחד שהוא הרבה מעבר לעוד בית קפה ומסעדה, אלא משפחה.

לבירורים והזמנות: 04-6473344

קפה ביגה, אח"י אילת 15 קרית חיים

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קפה ביגה, בשיתוף קפה ביגה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully