וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו בואי- סטודיו שמתמחה בנשים!

בשיתוף סטודיו בואי, בשיתוף סטודיו בואי

10.3.2020 / 14:50

כבר כ 5 שנים שביבנה פועל סטודיו לכושר וריקוד לנשים ולילדים, "סטודיו בואי". השמועות מספרות על לא מעט נשים שמגיעות במיוחד להתאמן בו מכל הסביבה, קפצנו גם אנחנו לראות ולהתרשם, חזרנו מאוהבים בשתי מאמנות חברות שהרימו עסק מקפיץ ומעניין

סטודיו בואי. יח"צ,
סטודיו בואי/יח"צ

"סטודיו בואי" הוקם על ידי שירה דורה ושירלי כתר, חברות אשר במשך תקופה עסקו בנפרד כמדריכות זומבה ועיצוב הגוף במכונים שונים באזור יבנה עד שהחליטו לעשות מעשה, לפתוח יחדיו סטודיו מיוחד שבו ילוו נשים וילדים באימונים מסוגים שונים וכך עשו.

בסטודיו ניתן למצוא שיעורי עיצוב וחיטוב הגוף, פילאטיס, שריפת שומן, זומבה, בניית עצם ובריאות האישה, B-STRONG אימוני כוח, ואירובי.

בסטודיו קיים מגוון רחב של חוגים המותאמים לילדים, החל מגיל שנה וחצי ועד 14 לפי קבוצות גיל. לגילאי שנה וחצי ועד 4 חוגים לגיל הרך, והחל מגיל 4 ישנם חוגי ריקוד כגון היפ הופ, ברייקדאנס, ג'אז, טרום בלט מגילאי 3-4 אימון כושר ילדות 8-11 ואימון כושר נערות.

סטודיו בואי. יח"צ,
סטודיו בואי/יח"צ

"סטודיו בואי" ממוקם ברחוב האומן 1 ביבנה, כאשר הגענו אחר צהריים של יום אחד, פגשנו עשרות נשים מכל הגילאים שיצאו והגיעו לאימונים השונים. כולן סיפרו לנו על הדגש הגדול ששירה ושירלי דואגות שיבוא לידי ביטוי וזו אווירה של שמחה, אנרגיות והעצמה נשית. בשילוב מדריכות מקצועיות אשר עוזרות להן להתמיד ולהצליח להגיע לתוצאות.

שירה סיפרה לנו על איך היא רואה את פני הדברים. "כנשים אנחנו עוברות הרבה שינויים במהלך החיים, חתונה, הריונות, לידות, גיל המעבר, מאתגרים ככל שיהיו, לפעמים אנחנו שוכחות את עצמנו.
אנחנו פה כדי להזכיר לך לקחת גם זמן בשביל עצמך ולהשקיע בך. וכל זה בסביבת נעימה ובטוחה מלאה בעוצמה נשית. אנחנו נדחוף אותך בדיוק לאן שאת רוצה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סטודיו בואי. יח"צ,
סטודיו בואי/יח"צ

ב"סטודיו בואי" הגדילו ראש עבור נשים אשר נמצאות לאחר לידה. במקום ישנם שירותי בייביסטר ללא עלות בבקרים לפי שעות הפעילות, בנוסף לסדנאות לאמהות אחרי לידה הכוללות עיסוי תינוקות, ליווי התפתחותי וזומבה עם מנשאים.

נכנסנו לכמה מהאימונים והיה מרשים לראות איך קהילה גדולה של מתאמנות מדרבנות אחת את השנייה ומושכות אחת את השניה לא לוותר ולהמשיך לעבוד קשה.

ההרשמה ל"סטודיו בואי" נערכת במסגרת מנוי במחיר מאוד אטרקטיבי ומשתלם. המנוי הוא ללא התחייבות, בלי קנסות או השלמות, כאשר ניתן לבטל את המנוי בהתראה של חודש מראש, מבחינתנו מדובר בתנאים מאוד נוחים והוגנים.

סטודיו בואי. יח"צ,
סטודיו בואי/יח"צ

שירלי סיפרה לנו כמה חשוב דימוי הגוף בחיינו, ככל שנשקיע בגופנו, נאתגר את עצמנו ונהיה בסביבה מעצימה, כך נעריך את עצמנו יותר ונלמד לקבל ולאהוב את עצמנו יותר.

על איך משפיע דימוי הגוף על חיינו, " דימוי גוף חיובי מתחיל ביכולת של כל אחת לראות את עצמה מעבר למראה חיצוני, לאהוב את עצמה, להעריך את מה שטוב ולתת את מה שאת צריכה".

אם גם אתן, הקוראות הנאמנות, מתגעגעות להרגשה של איך זה להיות בין חברות טובות ומתחשק לכן לעשות משהו בשביל עצמכן, ב"סטודיו בואי" ביבנה תמצאו בדיוק את זה, אימונים מאתגרים ומהנים, ואם קשה לך להתחיל, תתחילי מהצעד הראשון, פשוט בואי.

ניתן לתאם שיעור ניסיון ללא עלות.

לפרטים והרשמה. 072-2770780

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף סטודיו בואי, בשיתוף סטודיו בואי
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully