וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטוסט- בר סלטים במרכז שכונת פלורנטין עם נגיעה טורקית

בשיתוף סלטוסט, בשיתוף סלטוסט

10.3.2020 / 14:16

לפני כשנה הוקם בתל אביב בר סלטים,טוסטים ומאפים בשם "סלטוסט". השמועות מספרות כי הבר החביב משגע את ההולכים ושבים בזכות שילוב של מנות וטעמים מלהיבים במיוחד כאשר בין היתר הם מכינים מאפים טורקיים מעבודת יד. קפצנו גם אנחנו לבדוק על מה מדובר, חזרנו מאוהבים

סלטוסט. יח"צ,
סלטוסט/יח"צ

"סלטוסט" הוא בר סלטים, טוסטים ומאפים אשר ממוקם ברחוב אברבנאל 35 בתל אביב ומי שמנהלים אותו הם זוג צעיר, סמי וליאל ארדן, שבמכוון בחרו את המיקום בשכונת פלורנטין כי היא מעין שילוב של קיבוץ גלויות, מגוון מבחינת האוכלוסייה שמתגוררת בו כאשר רבים מכל רחבי ישראל מגיעים לבקר.

המטבח של "סלטוסט" משלב בר סלטים ומבחר של טוסטים. כאשר הגענו למקום היו לפנינו בתור מספר לקוחות. חגית ברשי סיפרה לנו על החוייה שלה, "מקום מאוד נקי, השירות אדיב ובחיוך, חומרי הגלם טריים וטעימים והאווירה פשוט נעימה". גם נאור כהן ביקש להגיד, "ארוחה מצוינת לבוקר ולצהריים, שירות אדיב והכל נעשה עם חיוך רחב, המסעדה כשרה והמחירים נוחים לכל כיס".

מי שנותנת יד, תרתי משמע בהצלחה הגדולה של ה"סלטוסט" היא גילה, אימו של סמי. היא זו שמכינה בכל בוקר את כל המאפים הטורקיים בעבודת יד, אלו מגיעים חמים וטריים. בנוסף, יש גם מרקים תוצרת ביתית. אנחנו טעמנו שתי מנות, הראשונה מרק בשם ,"Yayla" מרק על בסיס יוגורט עם אורז ואפשר לשתות אותו חם וקר. המנה השנייה היתה מאפה טורקי בשם "גוזלמה", אותו אופים על סאג', הוא ממולא בתרד וגבינה או תפוחי אדמה. המאפה היה בנוי בצורה מושלמת של עלים וטעמי התיבול ושילוב המוצרים עד עכשיו מסעירים לנו את החך.

סלטוסט. יח"צ,
סלטוסט/יח"צ

ואם חשבתם שכאן זה נגמר, טעות גדולה בידכם, יש גם קינוחים מתוקים ומיוחדים, גם הם על פני המתכון הטורקי, אנחנו טעמנו לסיום את ה"סוטלאצ', אורז עם חלב וקינמון. במילה אחת- שלמות. הטעמים, אוי הטעמים, כמה שהם היו טובים, המרק היה במרקם עדין והשילוב של יוגורט ואורז היה נהדר.

והמחירים? מעולים. סלטים בגדלים שונים המגיעים עם לחמים מחיטה מלאה ודגנים נעים עד 34 שקלים בלבד. טוסטים כאשר ניתן לבחור מבין סוגי לחמים שונים, חיטה מלאה, בייגל ועוד, בהרכבה אישית ב 26 שקלים. סכום מצחיק בהתחשב בזה שאפשר להעמיס על הטוסט מה וכמה שרוצים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סלטוסט. יח"צ,
סלטוסט/יח"צ

"סלטוסט", עשו לנו שמח וטעים בלב ובנשמה, מקום מדליק, מגוון של מנות מגוונת, סלטים, טוסטים ופאר המטבח הטורקי, תענוג אחד גדול.

סלטוסט, אברבנאל 35, תל אביב-יפו.

שעות פתיחה:

א'-ה' שעות: 10:30-22:00
יום ו' שעות: 09:00-שעתיים לפני כניסת שבת.

לבירורים והזמנות: 03-6579009

עמוד הפייסבוק

בשיתוף סלטוסט, בשיתוף סלטוסט
  • עוד באותו נושא:
  • פלורנטין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully