וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WHITE SPRING, מצעים בנימה אישית

בשיתוף WHITE SPRING, בשיתוף WHITE SPRING

10.3.2020 / 13:46

החנות בכיכר המדינה בתל אביב מציעה מצעים בהתאמה אישית ובייצור איכותי ומפנק

ווייט ספרינג. יח"צ,
WHITE SPRING/יח"צ

כאשר מפיקת מערכת "המומחים" נכנסה להריונה הראשון, היא שמעה על "WHITE SPRING" לראשונה. מדובר על חנות של מצעים יוקרתיים למי שרוצה באמת לפנק ולהתפנק. המצעים שלהם עשויים רק מבדים איכותיים ביותר שעשויים 100% כותנה מצרית-סאטן בצפיפות גבוהה. הוא רך יותר ויש לו מראה יוקרתי עם ברק של משי שנשמר לאורך שנים. ב "WHITE SPRING" ניתן למצוא: מצעים, גבי מיטה מרופדים וחצאיות למיטה, שמיכות, מגבות, כריות לתינוקות ומבוגרים כאחד.

"WHITE SPRING" ממוקמת בכיכר המדינה ה' באייר 28 בתל אביב. יצאנו לבדוק במה מדובר. מיד עם הכניסה למקום אי אפשר שלא להתרגש מהמצעים היפים והכל כך עדינים אותם מאתרים רקמות שונות. ניתן לראות את העבודה שבכל סט מצעים שכזה. מה ששבה את ליבנו היו הסטים של מצעי התינוקות עם השמות. "כשאת יוצאת עם סט מצעים שלנו עבור התינוק שלך, את יודעת שאת נותנת לו את הטוב ביותר ושהם ילוו אותו. ממיטת התינוק למיטת המעבר, למיטת הנוער וכך הלאה."

ווייט ספרינג. יח"צ,
WHITE SPRING/יח"צ

המקום והעיצובים כ"כ יפים שממש קשה לבחור. יש מגוון עצום של מצעים ואחד היתרונות העיקריים הוא שניתן לשחק עם הצבע, המרקם, הגודל והעיצוב. בין היתר, הן מלבישות גם גבי מיטה ומייצרות חצאיות מיטות בכל הגדלים וכך אתם יכולים ליהנות ממיטה שונה בכל פעם מבלי לרכוש מיטה חדשה. המטרה של "WHITE SPRING" הוא להפוך את חדרי השינה למקומות שבהם יהיה נעים לעצום עיניים, לחלום ולהתעורר אל מציאות רכה ומלטפת.

מי שמנהלות את החנות הן הבעלים, אנג'לה וטליה. אל העסק הזה הן הגיעו ממש במקרה. על כך סיפרו: "כאשר אנג'לה הייתה בהריון עם בתה השלישית היא הלכה לקנות מצעים לתינוקת. סקרנו את שוק המצעים לילדים ותינוקות והתקשינו למצוא דברים מיוחדים. אז, החלטנו להקל על אימהות שמחפשות פריטים מיוחדים עבור ילדיהן. "WHITE SPRING" נולד כדי לתת לאנשים הרגשה של איכות, יוקרה ונימה אישית ושונה לכל אדם. כמו שאנחנו רוצות את הטוב ביותר עבור ילדינו, כך רצינו שאנשים נוספים יקבלו את זה. אנחנו משפרות ועושות מאמצים אדירים להביא את המוצרים הכי איכותיים שקיימים. אנחנו בין היחידות בארץ שקיים אצלנו סט סאטן למיטת תינוק".

כאשר הסתובבנו בחנות והתרשמנו מהדוגמאות, פגשנו מספר לקוחות. אחת מהן, מיכל כהן בת 31 מרמת גן, הזמינה בעבר מצעים לתינוק וכרית לברית. הפעם היא רכשה לעצמה סט שלם של מצעים. "זאת לא הפעם הראשונה שלי פה. לאחר המלצה מחברה קניתי מספר מוצרים אחרי הלידה. הופתעתי מכמה הבדים נעימים ורכים אפילו אחרי הרבה כביסות ולכן החלטתי הפעם, לפנק את אותי ואת בעלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ווייט ספרינג. יח"צ,
WHITE SPRING/יח"צ

על תפיסת עולמן של אנג'לה וטליה הן סיפרו לנו: "מצד אחד הקפדה אינסופית על איכות המוצרים, ומצד שני, חשוב לנו לשמור על רמת מחירים הוגנת וכדאית. יש לנו את היכולת להעניק מחירים אטרקטיביים כי בניגוד למקומות אחרים, הפעילות שלנו נעשית תחת קורת גג אחת, פה בסטודיו. גזירה רקמה, גיהוץ ,אריזה, תפירה, וחנות בוטיק למכירה. בזכות היצירתיות ואיכות, מעבר ללקוחות הפרטיים אשר פוקדים את המקום, לא מעט אדריכלים ומעצבי פנים משתפים פעולה עם החנות כאשר מקבלים מעטפת מופלאה של עיצובים לפי דרישה."אנחנו מבצעות המון פרויקטים לאורך השנה, אנשי המקצוע למדו שאצלנו אפשר לחצות את הקווים ולהתפרע עם הרעיונות ולהגשים את החלומות".

קשה היה שלא להתרשם מכל האפשרויות, בחרנו לציין שני פריטים מעניינים במיוחד- כריות מעוצבות להפליא לטבעות לחתונה ומותג הדגל - סט מצעים מפנק ויוקרתי למיטה זוגית מעוטרת ברקמה אישית. ניתן להחליף את האותיות לראשי התיבות שלכם.

לקוחה אחרת סיפרה לנו, שהיא הגיעה במיוחד אליהן וביקשה לרכוש סט מותאם אישית למיטה הלא סטנדרטית שלה וקיבלה בדיוק את שביקשה, כולל התאמה מדויקת למידות לבקשתה. "אין הרגשה יותר נעימה מלהגיע הביתה ולהיכנס לחדר עם מצעים יפים ונעימים, ממש הרגשה של בית מלון בבית הפרטי שלי, הן פשוט הגשימו לי חלום".

אם גם אתם חפצים במצעים ייחודים, בחנות של "WHITE SPRING" תמצאו את מבוקשכם ועוד, טקסטיל מבדים יוקרתיים בהתאמה אישית עבור מגוון פרטים שיעניקו לכם תחושה נעימה.

להזמנות ובירורים: 03-6316919

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף WHITE SPRING, בשיתוף WHITE SPRING
  • עוד באותו נושא:
  • מצעים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully