וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת הדרל'ה, חוויה קולינרית וחברתית

בשיתוף הדרל'ה, בשיתוף הדרל'ה

10.3.2020 / 12:12

אחרי שקיבלנו מכם המלצות על גבי המלצות לנסוע לשפת אגם "מונפורט" שליד מעלות וליהנות ממסעדת שף כשרה המציעה תפריט צרפתי עם אוכל ים תיכוני יצאנו לדרך. אלו הרשמים שהבאנו מהמסעדה אשר פעילה כבר 15 שנה

ריזוטו פטריות בקרם קוקוס, פטריות שמפיניון וכמהין קיץ שחורות הדרל'ה. יח"צ,
ריזוטו פטריות בקרם קוקוס, פטריות שמפיניון וכמהין קיץ שחורות הדרל'ה/יח"צ

מסעדת הדרל'ה היא מסעדת שף שנוצרה כחלק מחלום משותף של בני הזוג השף סיון אמסלם והדר אמסלם שעל שמה קרויה המסעדה. הדרל'ה הוקמה על מנת להעניק לאורחים חווית בילוי מיוחדת במינה כאשר המאכלים כולם עשויים מחומרי גלם איכותיים עם טאץ' ייחודי על פי משנתו של השף המוערך, סיון אמסלם, בעל תעודת שף סוג 5 מטעם מדינת ישראל והתמחות בביה"ס הגבוה ללימודי קולינריה ב"קורדון בלו" הידועה בצרפת.

חשוב לציין כי המסעדה מקבלת דירוגים גבוהים בכל המקומות הנחשבים באינטרנט ובין היתר היא קיבלה ארבעה כוכבים באתר "טריפ אדוויזור " ובגוגל היא קיבלה 4.5 כוכבים.

לאחר שמארחת נחמדה ואדיבה הובילה אותנו לשולחן, בדקנו את התפריט ומצאנו שפע של מנות בשרים ודגים עם נגיעות צרפתיות. בחרנו שתי מנות. הראשונה, סטייק אנטריקוט, והשנייה, מנה טבעונית של ריזוטו בקרם קוקוס ופטריות שמפיניון וכמהין שחורות. אנחנו מוכרחים לציין כי כבר במבט ראשון, המנות הרשימו אותנו מאוד מבחינה ויזואלית. והטעמים? דליקטס. נתח הבשר היה של 350 גרם. עסיסי ומשויש בדיוק כפי שכתוב בספרים והריזוטו היה מושלם, אל דנטה כפי שיודעים ואוהבים לעשות השפים המובילים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סיון והדר אמסלם. יח"צ,
סיון והדר אמסלם/יח"צ

בין ביס אחד לשני התפנקנו גם ביין "לסקוב" איכותי שנוצר בשיתוף פעולה בין הדרל'ה ליקב "שאטו רמו" המופיע באפליקציית דירוג יינות הבינלאומית vivino בדרגה 4.9 מתוך 5.

מי שמנהלת את המסעדה היא הבעלים, הדר אמסלם אשר מנווטת באומנות של ממש את העובדים והמסעדה שיכולה להכיל גם אירועים פרטיים עד 100 איש ואין מה להגיד, על רקע האגם זהו מקום מושלם לערוך בו כל חגיגה. הדרל'ה גם ידידותית לרגישים לגלוטן ומגישה מגוון רחב של מנות ללא גלוטן (אפילו סופלה השוקולד החלומי ללא גלוטן), ישנן מנות טבעוניות וכמובן מנות ילדים.

סיון אמסלם. יח"צ,
סיון אמסלם/יח"צ

"מסעדת הדרל'ה", קיבלנו שירות נעים, הטעמים היו מדהימים, אי אפשר שלא לשים לב כי שמים פה דגש על אסתטיקה ודיוק, החל מהעיצוב הנעים והמזמין ועד יצירת האומנות שעל הצלחת וכל היופי הזה הוא של אוכל כשר במחירים מפתיעים, לנו אין ספק, גם לכם שווה לבקר.

שעות פעילות:
יום א -ה'- 12:00-22:00
יום שישי- עד 2 שעות לפני כניסת השבת
יום שבת: בתיאום מראש

04-9571831
050-8868572
hadar_sivan@yahoo.com

אתר הבית

בשיתוף הדרל'ה, בשיתוף הדרל'ה
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully