וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקיליז שמה את טבריה על המפה בכל מה שקשור לקפה איכותי

בשיתוף קוקיליז, בשיתוף קוקיליז

10.3.2020 / 9:08

כבר למעלה מ-17 שנה שבעיר טבריה פועל לו בית קפה קונדטוריה בשם קוקיליז, השמועות מספרות על מקום איכותי בניחוח אירופאי - פטיסרי, כאשר ניתן למצוא בו מטעמים מיוחדים, קפצנו גם אנחנו לעיר שעל קו הכנרת, חזרנו מאוהבים מהקפה ומהטעמים

קוקיליז. רותם אלמוז מחיפושית צלמים,
קוקיליז/רותם אלמוז מחיפושית צלמים

בית קפה קוקיליז הוא בית קפה קונדטוריה שבמשך השנים הפך להיות לשם דבר בעיר טבריה, בזכות תפריט עשיר ומגוון של ארוחות בוקר מפנקות, מנות צהריים איטלקיות ובין לבין עוגות שמרים, קצפות, כריכים, סלטים ושאר הפתעות טעימות.

החלטנו לעשות את הנסיעה צפונה, לקוקיליז יוחנן בן זכאי 10 טבריה, בניהולו של אדם ברלס.

כאשר הגענו לבית הקפה בשעות הצהריים המוקדמות, הוא היה עמוס בלקוחות, חבר'ה ישראלים בחופשה, תיירים וגם מקומיים שעבורם מדובר בבית שני. אחת מהן, כרמלה, סיפרה לנו, "זה בית של קפה עבורי. איך שאני נכנסת למקום כבר מזהים אותי ומכירים את הטעם שלי, כך שאני לא צריכה להגיד מילה ומביאים לי את הקרואסון עם הקפה, בדיוק כמו שאני אוהבת! יש פה משהו אחר, זה נראה כאילו המקום קצת נלקח מאירופה, אבל עם האותנטיות של טבריה".

למרות שזו היתה שעת צהריים מוקדמת, התחשק לנו איטליה, לכן בחרנו בשתי מנות, הראשונה פיצה, אשר מורכבת מבצק דק במיוחד, רוטב עגבניות איטלקיות ומיקס של גבינות נבחרות, ונאפה בתנור אבן לוהט, וואו, אם החך שלנו יכול היה לדבר הוא היה צועק, מדהים!

קוקיליז. רותם אלמוז מחיפושית צלמים,
קוקיליז/רותם אלמוז מחיפושית צלמים

הפיצה הייתה קריספית, טריה ונעימה, פשוט טעמים שהחיבור שלהם יצר משהו מקסים, כאשר כל הטעמים היו מדוייקים.

המנה השנייה היתה פסטה פנה בזילקום, רוטב של חמאה, שום, שמן זית, אגוזי מלך ובזילקום, ההרגשה היתה כאילו רק לפני רגע קטפו את כל המוצרים מהגינה, טריות מופלאה לארוחת צהריים טעימה ומשביעה.

"העסק קיים כבר 17 שנים, אבל לקוח שלא ביקר כאן בשנים האחרונות, לו הוא יגיע לכאן היום הוא יידע בוודאות שהוא הולך לשתות את אותה כוס קפה איכותית ששתה בעבר, וזה הדבר שהכי מאפיין אותנו, ישראל ואירופה ביחד, שירות חם, אוכל איכותי", אמר לנו אדם ברלס הבעלים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קוקיליז. רותם אלמוז מחיפושית צלמים,
קוקיליז/רותם אלמוז מחיפושית צלמים

לא יכולנו שלא להסכים עימו וזו גם ההמלצה שלנו, חוויה פשוטה ואיכותית שבה אפשר לעצום לרגע עיניים ולהרגיש כאילו נמצאים בפריז או ברומא.

"קוקיליז", צוות קטן ומשפחתי, אינטימי, מכירים את כל הלקוחות, מנעימים את הזמן למבקרים חדשים, כיף של מקום.

קוקיליז, יוחנן בן זכאי 10 טבריה

מספר טלפון לבירורים והזמנות- 04-6723563

עמוד הפייסבוק

בשיתוף קוקיליז, בשיתוף קוקיליז
  • עוד באותו נושא:
  • טבריה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully