וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדוסה מיט - שף הבשרים הפרטי שעשה לעצמו שם ייחודי

בשיתוף בדוסה מיט, בשיתוף בדוסה מיט

10.3.2020 / 8:48

אנחנו במערכת "המומחים" יודעים ואוהבים לזהות את הכוכבים הבאים, כל אחד בתחומו שלו. בכל הנוגע לשפים פרטיים, ציפור קטנה לחשה לנו על פוטנציאל גדול שצומח בתחום הקולינרי בישראל, שלומי בדוסה שמו, הבעלים של "בדוסה מיט"

בדוסה מיט. יח"צ,
בדוסה מיט/יח"צ

חקרנו אודות שלומי בדוסה ואף שוחחנו עם כמה מלקוחותיו והגענו למסקנה חד משמעית, כדאי גם לכם לזכור את השם שבקרוב מאוד יעשה כותרות.

שלומי בדוסה הוא גריל מן שף אישי. את העסק הוא פתח לפני כשנה. המומחיות של שלומי באה לידי ביטוי בעיקר בבשרים ונתחי פרימיום המובחרים. באירועים שהוא מעביר ניתן להינות משבעה סוגי בשר שונים בין מנות הבשר ניתן למצוא: פילה בקר, סטייק טומהוק, פריים ריב, נתח קצבים, צלעות טלה, חזה אווז (מולארד) וכבד אווז. בנוסף יש מנות ראשונות, לחמים וקינוחים מלהיבים. המנות הראשונות כללו: חצילים על האש, פטריות מוקפצות, עראיס, סלטים ועוד, כאשר התפריט עצמו משתנה כל כמה חודשים, בעיקר לפי עונות השנה.

אחת הלקוחות, טניה, סיפרה לנו על החוויה שעברה: "חגגתי יום הולדת לאמא שלי והזמנתי את שלומי בדוסה להכין לנו ארוחה לאירוע, היה מטורף, כולם דיברו כמה היה טעים ואמא שלי היתה מאושרת עד הגג, ככה שהיה באמת מושלם". גם עומר יפרח פרגן לשלומי ובגדול, "ארגנתי לעצמי חגיגת יום הולדת עם החברים, כולם חולים על בשרים ושלומי פשוט תקתק את האירוע בצורה מופתית, רמה גבוהה של נתחים, תיבול ומידת עשייה פצצה, עם ים של פינוקים, יום הולדת שאני לא אשכח לעולמים".

בדוסה מיט. יח"צ,
בדוסה מיט/יח"צ

את שלומי אפשר להזמין לכל סוגי האירועים עד מאה איש, ימי הולדת, הצעות נישואין, מסיבות רווקים ורווקות, חנוכת בית, אירועי חברה וכל סיבה לחגיגה.

שוחחנו גם עם השף בכבודו ובעצמו, שאלנו אותו מה הנתח שהולך הכי חזק לאחרונה. "נתח שנקרא דנוור קאט, נתח טעים מאוד, משויש שמעלה את רמת העסיסות של הבשר, לא שומני אלא רך ואנשים פשוט מתים עליו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בדוסה מיט. יח"צ,
בדוסה מיט/יח"צ

הניסיון של שלומי בטיפול בבשרים הוא עתיר שנים ולאור ההצלחה הגדולה של השנה האחרונה של "בדוסה מיט", שלומי לא הולך לעצור. "שף פרטי זה קונספט שתפס תאוצה בתקופה האחרונה, אנשים מאוד אוהבים שמגיע שף אליהם הביתה או לחצר ומכין להם את הכל במקום, אני מאוד נהנה מהעבודה שלי, כיף לי שאני מצליח לשמח אנשים דרך האוכל ובגלל שהכל נעשה מאהבה, אפשר רק להתקדם ולנצח".

"בדוסה מיט", היתה לנו פגישה מעניינת עם שף שאנחנו סימנו אותו כאחד שבקרוב מאוד יקבל את ההכרה בצמרת השפים הפרטיים של ישראל, איש שאוהב ומבין בשר ובעיקר יודע כיצד להגיש אותו בצורה המושלמת על הצלחות שלכם.

אנחנו נמשיך לעקוב.

לבירורים והזמנות- 053-9189225

פייסבוק

אנסטגרם

בשיתוף בדוסה מיט, בשיתוף בדוסה מיט
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully