וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכה הלבנה ממשיכה להרשים את סועדי העיר תל אביב

בשיתוף הסוכה הלבנה, בשיתוף הסוכה הלבנה

10.3.2020 / 8:40

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר מסעדות אשר מפארות את העיר תל אביב, לא יכולנו להתעלם מ"הסוכה הלבנה" המוכרת. מי שהחלה את דרכה כמסעדה קטנה ביפו בשנת 1983 צברה לעצמה קהל מעריצים גדול ועברה לאזור הקולינרי השוקק של נמל תל אביב

הסוכה הלבנה. יח"צ,
הסוכה הלבנה/יח"צ

מי שמנהל את העניינים במסעדת "הסוכה הלבנה" הוא עובדיה סאבא שאביו היה דייג והוא מנהל את המסעדה ביחד עם בנו - הבעלים. כחלק מהחוויה, עובדיה סיפר לנו בחיוך: "בימים ההם הייתי אוכל דגים במשך שישה ימים בשבוע, המצחיק הוא שמי שאכל דאז דגים היה נחשב לבן אדם מסכן ומי שאכל בשר היה עשיר וגיבור". מכיוון שאכלו דגים ללא סוף, אימו של עובדיה הייתה מוצאת בכל יום מתכון אחר, פעם בישלה עם אורז, פעם עם עגבניות ובכל יום תבשיל אחר, כך שאת הדברים הללו ינק והביא למסעדה, איך להציג דגים על השולחן בטעמים שונים ומגוונים.

כשהגענו ל"סוכה הלבנה" המקום היה מלא, כך שניצלנו את ההזדמנות לשוחח עם כמה סועדים ולשאול אותם על הטעמים. מתן וענבל, זוג שסעד במקום סיפרו לנו "המסעדה מאוד נוחה לישיבה, כי היא גדולה ויש מרווחים שנותנים לנשום אוויר בין השולחנות, היא משדרת לנו יוקרה, בזכות העיצוב וביחד עם המנות, השירות הוא סופר אדיב, מלצרים בוגרים שמבינים עניין, לא חבר'ה צעירים אלא מי שזה המקצוע שלהם ולכן יודעים להעניק שירות VIP".

ואז הגיע גם זמן הטעימות שלנו. בחרנו במנה שמשלבת ים ויבשה. פילה בקר עם פירות ים- מדובר על נתח נדיב במיוחד של פילה בקר על מצע פירה כאשר ומעל פירות ים ברוטב של שמנת עם פטריות טריות. זו הייתה מנה מוצלחת במיוחד, קיבלנו צלחת גדושה שאפשר היה להריח את הטריות של המנה והתיבול המושלם ובהמשך פשוט להתענג על כל ביס. שילוב של טעמים גאוני ממש.

הסוכה הלבנה. יח"צ,
הסוכה הלבנה/יח"צ

המנה הזו הייתה כל-כך מוצלחת כך שפתחה לנו את התיאבון והזמנו מנה ייחודית נוספת. עוגת דניס - שילוב של פילה דניס ופירות ים. מדובר בתפו"א עטוף בפילה מדג דניס שלם עשוי בתנור ממש כאפיית עוגה ומקושטת בפירות ים ברוטב שמנת ופטריות טריות. מראה וטעם נהדרים.

על תפיסת עולמו במסעדה סיפר לנו עובדיה: "מסעדות לא חסר בארץ ובעולם, אני דוגל בדבר אחד במיוחד, להעניק איכות טובה, שזה מוצרי גלם באיכות של בית וברמה גבוהה, שירות, אווירה נעימה והכי חשוב הניקיון. טריות של הסחורה ושמירה על היגיינה וניקיון זה המתכון להצלחה. המטרה שזו תהיה חוויה שירצו לחזור אליה, כי כשאתה מוציא אדם מרוצה מעל הראש, הוא השגריר הכי טוב, לכן אנחנו משקיעים יותר בשולחן עצמו מאשר לשים כסף על פרסום חוצות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הסוכה הלבנה. יח"צ,
הסוכה הלבנה/יח"צ

"הסוכה הלבנה", מקום לא רק גדול, מרווח, נקי וטעים, גם המחירים עממיים, ניתן למצוא פה ארוחת סלטים משביעה החל מ-50 שקל בלבד, כאשר גם המנות הגדולות נעות סביב ה-200 שקל לאדם.

התל אביבים ידועים כקהל ביקורתי ונוקשה, אך השירות והטעמים בסוכה ירשימו גם את הלקוחות הקשוחים ביותר, את זה אנחנו יכולים להבטיח.

הסוכה הלבנה, נמל תל אביב, כ"ג יורדי הסירה.

לבירורים והזמנות: 052-4677562

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף הסוכה הלבנה, בשיתוף הסוכה הלבנה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully