וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשר 2000: רעננה עם הגולן

בשיתוף בשר 2000, בשיתוף בשר 2000

10.3.2020 / 8:27

במסגרת חיפושי צוות "המומחים" אחר הקצביות הטובות ברחבי הארץ, קיבלנו עשרות המלצות על קצביה ברעננה אליה נוהרים מכל אזור השרון ואפילו תל אביב. הדבר סיקרן אותנו מאוד. החלטנו לגשת ולראות במה מדובר וחזרנו עם כמה תובנות וגם טיפים לבישול

בשר 2000. יח"צ,
בשר 2,000/יח"צ

כבר 20 שנה שברעננה פועלת קצביה שתושבי העיר והסביבה נוהרים אליה באדיקות מרשימה, "בשר 2000". אז כפי שהבנתם שמנו את פעמנו לרחוב אוסטרובסקי 36 רעננה. ממש כמה דקות מהרחוב הראשי, אחוזה, ולא התאכזבנו. אחד הדברים הבולטים שלכד את עיננו הוא שהמקום נקי בצורה מעוררת השראה. הבשרים מוצגים במקררים בוהקים בצורה מרשימה ומגרה מאחורי ויטרינות מרשימות. אין ספק שכאן מיישמים את האמרה "קודם כל העין קונה"...

הקצבים במקום הפגינו שליטה מדהימה בכל מה שביקשנו. את טיפים החשובים תקבלו בקופה מהבעלים ציון, איש צנוע ושקט אבל מלא כרימון בטיפים שישדרגו לכם כל ארוחה. לא יכולתי להתאפק ושאלתי את ציון מה הסוד של המקום? בצניעות ובפשטות הוא הסביר ש"קודם כל הבשרים אצלנו הם הכי איכותיים בארץ. הבשרים אצלנו כולם ממרעה רמת הגולן, אגודת מגדלים שיתופית המשווקת בשר בקר מהזן המובחר ומהטוב ביותר בשוק הבשר הישראלי עם תו התקן של 'חי בריא'".

בשר 2000. יח"צ,
הבשר מגודל ברמת הגולן/יח"צ

לקוחות רבים מילאו את המקום ואחת מהן, חנה קופפר, בת 29 תושבת כפר סבא סיפרה לנו: "אני רעננית במקור כך שמכירה את הקצביה כבר שנים רבות, אמא שלי עדיין עושה את הקניות שלה פה במקום וגם לי שווה את הנסיעה מהעיר השכנה. הבשרים פה איכותיים ונקיים בצורה בלתי רגילה ואני אחת שעושה השוואות ובודקת עוד מקומות, לכן בכל הנוגע לבשר, אני מגיעה רק ל 2000".

אכן מדובר בבשר נקי ואיכותי, מדובר בסחורה שהיא עם תקן "חי בריא" אשר בודק עד רמת ה DNA של הבקר ומוודא שהתזונה ותנאי הגידול שלו עומדים בתקנים המחמירים ביותר של גידול ושיווק בקר. מה גם שמדובר בתוצרת הישראלית המובחרת ביותר והעבודה לצדה תומכת בתעשייה ובחקלאות המקומיים מה שמאוד חשוב מבחינת הבעלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בשר 2000. יח"צ,
בשר 2000/יח"צ

הקצבים שפגשתי הפגינו ידע ומקצועיות רבה כאשר הלקוחות הרבים לא התביישו לבקש מהם מתכונים, כך עשינו גם אנחנו והם שמחו לתת טיפ לבשר בקר טחון, המוצר הכי נמכר בחנות לצורך הכנת המבורגר עסיסי.

מצרכים דרושים:

קילו בשר בקר טחון טרי, בצל קצוץ ומטוגן, צ'ילי יבש גרוס לפי הטעם וכך גם המלח והפלפל.

אופן ההכנה:

את הבצל קוצצים דק דק, ומטגנים ולהוסיף לבשר הטחון ותבלינים בקערה גדולה ונוחה, מעבירים את התערובת למנוחה של חצי שעה במקרר, לאחר מכן יוצרים את ההמבורגרים בגודל הרצוי ומשם לטיגון על הפלנצ'ה עד להשחמה משני הצדדים.

היה לנו ביקור מהנה בקצביה ותיקה ומרשימה בכל אספקט, אנחנו מוכרחים להגיד שההמבורגרים לפי המתכון שקיבלנו יצאו מושלמים, לא הופתענו, בכל זאת, קיבלנו את הטיפ ממקצוענים.

"בשר 2000", אוסטרובסקי 36 רעננה.

חנות כשרה למהדרין

לבירורים והזמנות: 1-700-555-900

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף בשר 2000, בשיתוף בשר 2000
  • עוד באותו נושא:
  • קצבייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully