וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקשתם? קיבלתם, מצאנו עבורכם את חברת ההובלות הטובה בישראל

בשיתוף אומנות בהובלה, בשיתוף אומנות בהובלה

26.3.2020 / 12:13

רגע לפני "עונת מעברי הדירות" הגיעו לשולחן מערכת "המומחים" לא מעט בקשות מקוראים של המדור, למצוא עבורם את חברות ההובלה אשר מעניקות את רמת השירות היעיל, והאמין ביותר בישראל

אמנות בהובלה. יח"צ,
אומנות בהובלה/יח"צ

לקחנו על עצמנו את המשימה למצוא את המובילים הטובים בישראל וחקרנו את מי שמעבירים עבורנו את היקר לנו מכול - הבית שלנו. לאחר בדיקה מקיפה של לא פחות מ-100 מובילים, נשארנו עם כמה שמות בודדים. אחד מהם היה בולט במיוחד. חברת ההובלות "אומנות בהובלה" תחת ניהולו של הבעלים שלומי לוי.

"אומנות בהובלה" פעילים בשוק הישראלי כמעט 6 שנים. העסק מציע שירותי הובלות לכל מטרה: העברת דירות, חפצי אומנות, משרדים, אחסנה ושירותי מנוף בסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל. כל הובלה של החברה מלווה בפיקוח צמוד של ההנהלה שמקפידים כי הכול "ידפוק כמו שעון" תחת תקנות הבטיחות המחמירות ביותר.

כחלק מעבודת השטח שביצענו, יצרנו קשר עם מספר לקוחות שהחברה העבירה עבורם בתים, אחת מהם, נעמי שוורץ סיפרה לנו "יש לי רק מילים טובות להגיד, מהרגע הראשון ידעתי שעשיתי את הבחירה הנכונה "אומנות בהובלה" מקצוענות בלתי מתפשרת, אחריות, יחס אישי, כל מה שאישה פרפקציוניסטית צריכה במעבר דירה. הם שמו לב לכל פרט קטן, לרגע לא חשבו לעגל פינות, ביצעו עבורי אריזה כללית של כל הבית ועטפו את כל הריהוט בצורה מושלמת. הם היו כל כך אדיבים מחויכים וסבלניים. מעולם לא קיבלנו שירות כזה מאף מבעל מקצוע, פשוט תענוג".

אמנות בהובלה. יח"צ,
אומנות בהובלה/יח"צ

זוג נוסף, גיא ועמית מועלם גם הם ידעו לפרגן לאחר שנכוו לא מעט פעמים מחברות הובלה אחרות. עמית סיפר לנו "בשנים האחרונות עברנו מספר לא מבוטל של דירות, ותמיד צצו בעיות עם חברת ההובלה שלקחנו. עם זה עמידה בלוחות זמנים, תמיד ניסו להגדיל את התשלום בגלל תירוצים שונים כמו מעבר צר או בניין ללא גישה.

הפעם בחרנו ב"אומנות בהובלה" לאחר המלצות רבות שקיבלנו והייתה לנו חוויה מתקנת, הכול היה מתוקתק לפי עמידה בלוחות זמנים, ללא סיפורים והמצאות. היופי האמיתי היה שהמחיר שנקבע בפגישה הראשונה, זה המחיר אשר שולם, כמובן שהכול הגיע שלם עטוף ומסודר ברמה הגבוהה ביותר. הפכנו להיות השגרירים הטובים ביותר של אומנות בהובלה."

סוד קטן בברנז'ה הפנימית של המערכת. גילינו שעשרות סלבריטאים מהמובילים בארץ נהנים מהשירות של "אומנות בהובלה" ולא מפסיקים לפרגן. הדבר עובר מפה לאוזן ולא מפסיק למשוך ולהגדיל את קהל הלקוחות המרוצים.

הערך המוסף של "אומנות בהובלה" מגיע בכמה מובנים. הם מעניקים ייעוץ אישי בבית הלקוח ללא תשלום (הצעת מחיר) בכל הקשור להובלה ואריזה נכונה כאשר הם מספקים קרטונים וחומרי אריזה אשר ניתן להשיג רק אצלם. קרטוני תלייה, קרטונים דו גליים מחוזקים בגדלים שונים, סוגי פצפצים מיוחדים לזכוכיות ולתמונות, לחפצי אומנות ולאקססוריז, מדבקות לכל קרטון אשר יעזרו בזיהוי הקרטון ולאן להוביל את המוצר שבתוכו וכמובן למספר את כמות הקרטונים, פינות ספוג\קרבון לפינות הריהוט העדין ועוד המון מוצרים נלווים אשר ניתן להשיג רק אצלם ב"אומנות בהובלה".

לחברה יש צוות אשר מבצע את האריזה של כלל הבית כאשר הם בנו שיטה מבטיחה ויעילה כי שום דבר לא יכול ללכת לאיבוד או להינזק תוך כדי המעבר. בנוסף, החברה מחזיקה במנוף פרטי, כך שכל סגירת עסקה המצריכה מנוף כוללת את מחיר המנוף במידת הצורך.

הגענו לשיחה עם בעל החברה שלומי לוי וביקשנו ממנו מספר טיפים למעבר נכון לפי הניסיון שצבר לאורך השנים "הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לעולם לא לסגור הצעת מחיר בטלפון. על מנת למנוע דין ודברים ביום ההובלה." טיפ נוסף וחשוב מאוד הוא אומר "לוודא שמי שסגר אתכם את העסקה יהיה נוכח בזמן ההובלה. כמו כן חובת המוביל להציג ביטוח הובלה".

שאלנו את שלומי מה הוא יכול לספר לנו על עבודתו כמוביל. שלומי מספר "לדעתי בכל תחום שהוא, קיימים שני פרמטרים מאוד חשובים שירות ואמינות שהם שני הדברים שאי אפשר ללמד.

שירות- אם אינך אדם שאוהב לתת שירות מעצמך לא תיתן אף פעם שירות טוב.

אמינות- משהו שמגיעים אתו מהבית ולא ניתן ללמוד. כמו שאני תמיד אומר טוב שם טוב משמן טוב.

מקצועיות- זה דבר שכן אפשר ללמד."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אמנות בהובלה. יח"צ,
אומנות בהובלה/יח"צ

הוא מוסיף: "יש המון דברים מרגשים בעבודה הזו, בכל יום אתה מכיר ומלווה אנשים בסיטואציות שונות. חלקם שמחים יותר חלקם פחות. כך אתה הופך להיות חלק חשוב בחייהם לפחות ליום אחד.
אני מאוד אוהב לעבוד עם אנשים."

לסיכום- מהיכן אתה שואב את הכוחות?

"את הכוח שלי אני מקבל מהבית מאשתי היקרה נטלי טל ושני ילדיי שרי וארי, אני רוצה שיהיה להם חיים טובים ולכן אני יוצא לעבודה כל בוקר בתחושת סיפוק שממלא אותי בחיוך ורצון להיות הכי טוב.
אני מודה לבורא עולם על הזכות שניתנה לי לשמח ולעזור לאנשים."

"אומנות בהובלה", את תעודת תו התקן של מערכת "המומחים" הם קיבלו בזכות שירות יעיל, מהיר ומתקדם ששינה לטובה את תחום ההובלות בישראל. כולנו כאחד מתוך המערכת בחרנו בכם ללא עוררין, כחברת ההובלות הטובה ביותר בישראל.

כשמגיע-מגיע. שאפו!

מס טלפון לבירורים והזמנות - 054-8830888

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אומנות בהובלה, בשיתוף אומנות בהובלה
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully