וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רול מרקט, מגלגלים את הכלים והציוד שאתם צריכים

בשיתוף רול מרקט, בשיתוף רול מרקט

9.3.2020 / 15:05

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר חברות אשר מעניקות שירותים לחברות ויחידים, שלחנו כ-2,000 שאלונים אישיים לקוראים אשר רשומים במערכת, ביקשנו מהם לדרג עבורנו את שלושת החברות המתאימות והמומלצות בהתאם לקונספט המדובר

רול מרקט. יח"צ,
בשיתוף רול מרקט/יח"צ

מי שהגיעה לאחד מהמקומות הראשונים בשאלון בקרב קוראי "המומחים" היתה חברת "רול מרקט", חברת אשר מפיצה בכל רחבי ישראל כלים חד פעמיים, חומרי ניקיון, מוצרי נייר ועוד, זהו סיפורה.

חברת "רול מרקט" פועלת כבר כ 6 שנים, כאשר היא משווקת כלים חד פעמיים כולל מוצרים מתכלים, מוצרי ניקיון, מתקני היגיינה, מוצרי נייר, ציוד למטבח המקצועי. כמו כן פועל בהקשר של מיתוג מארזים, שקיות נייר וקופסאות בניהולו של הבעלים עידן ציטקין.

כחלק מתחקיר המערכת, הגענו לכמה לקוחות של החברה, מסעדנים ואנשים פרטיים. מושיקו לב, בעל מסעדה מוכרת בתל אביב סיפר לנו, "לאחר ניסיונות רבים והחלפה של לא מעט ספקים, גיליתי את "רול מרקט", מהרגע הראשון קיבלתי מהם שירות אדיב ומקצועי ביותר. בזכותם ודרכם התחלתי לחסוך בעלויות תפעוליות ברמה שנתית, כאשר הם ידעו להתאים לי מוצר איכותי אך יחד עם זאת, זול יותר עבור כל מנה שיוצאת בטייק אווי, אני ממליץ בחום".

רול מרקט. יח"צ,
בשיתוף רול מרקט/יח"צ

וגם רד אלפסי שיבחה מקיר לקיר: "שמחתי לגלות שירות מעולה שניתן לי כאדם פרטי, רכשתי מ "רול מרקט" כשלושה מתקנים למפיות דיספנסר, המשלוח הגיע לנקודת איסוף ארוז כראוי במהירות רבה, גם המחיר מעולה בהשוואה למתחרים האחרים".

למדנו כי בימים אלו ב"רול מרקט" ישנו מבצע מלהיב שפונה לכל המסעדנים, 15% הנחה לחודש הראשון במחיר הקנייה ללקוחות חדשים, בהתאם לתקנון החברה.

שוחחנו גם עם הבעלים עצמו, עידן ציטקין, על דרך הפעולה של החברה הוא סיפר לנו: " אנחנו קונים את המוצרים ישירות מהיצרן, עם דגש על יצרנים תוצרת כחול לבן בלבד ומוכרים לבתי עסק ואנשים פרטיים, לכן המכירה היא מכירה סיטונאית.

"בנוסף, ב"רול מרקט" אנחנו מעניקים ייעוץ מקצועי, שפעם אחר פעם, מוזיל במחירים ומייעל את הרווח התפעולי של בתי עסק שונים, שקנו קודם לכן במחירים יקרים מידי עבור אותה הסחורה שאנחנו מספקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רול מרקט. יח"צ,
בשיתוף רול מרקט/יח"צ

מצאנו כי ניתן לרכוש את כל המבחר העצום של המוצרים כולם דרך אתר האינטרנט המושקע של החברה, כאשר המשלוחים מגיעים לכל רחבי הארץ עד פתח בית הלקוח, בדקנו ומצאנו כי ככל שהקנייה גדולה יותר, כך המחיר משתלם.

הייתה לנו פגישה מהנה, עם איש מקצוע מבריק, שהקים קונספט יעיל וחסכוני עבור גופים מוסדיים, חברות, בעלי חנויות ומסעדות, וכמובן, אנשים פרטיים, לנו לא נותר אלא להמליץ על כניסה לאתר החברה לבצע השוואת מחירים, שם תמצאו הזדמנויות קורצות.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

לבירורים והזמנות: 03-7229922

בשיתוף רול מרקט, בשיתוף רול מרקט
  • עוד באותו נושא:
  • מיתוג
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully