וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם יש לכם סיבה למסיבה, מצאנו עבורכם את המקום המתאים

בשיתוף More Loft, בשיתוף More Loft

9.3.2020 / 14:39

חדר חיצוני שמתאים ל-45 איש וחדר קריוקי ל-18 איש נוספים - בקריית ביאליק נמצא מתחם אירועים שיעשה לכם את החגיגה

מור לופט. יח"צ,
More Loft/יח"צ

בסוף השבוע האחרון, אחד ממפיקי מערכת "המומחים" בילה את זמנו בצפון במסיבת רווקים של בן דודו, כשהגיע לישיבת המערכת שפתחה את השבוע, הוא הפליג בתיאורים על המקום המדהים שבו נערכה המסיבה עד שעות הבוקר המוקדמות, המקום המושלם לערוך בו חגיגה כך קבע נחרצות.

עורך המערכת הקשיב לדברים וביקש שנביא לשולחנו יותר מידע, על מנת שנוכל להעלות כתבה. מפיקה של המערכת יצאה לדרך, אל קרית ביאליק והגיעה אל More Loft, מתחם מושקע ומקצועי לקיום אירועים מגוונים ואיכותיים, אלו הרשמים שהביאה מהשטח.

More Loft הוא קומפלקס מגניב שנמצא ברחוב בעלי המלאכה בקריית ביאליק. הלופט בנוי משני חללים שונים, האחד פתוח ומיועד למסיבות ואירועים מכל הסוגים עד 45 אורחים, השני הוא חדר קריוקי נוסף המכיל עד 18 איש.

מור לופט. יח"צ,
More Loft/יח"צ

כאשר הגעתי למקום פגשתי בו עוד כמה חבר'ה נוספים, כולם באו לסגור עסקה עבור המסיבה הבאה. אחד מהם, עדן ארביב, בן 18 מנהריה סיפר לי: "עוד שבועיים אני מתגייס לצבא וזו ההזדמנות האחרונה שלי לערב משוגע עם החברים מהשכבה. הייתי פה כבר במסיבת בר מצווה של אחיין שלי, ככה שמכיר את המקום ויודע שאפשר לעשות בו פשוט הכל, אז אני רק מגיע לשריין את התאריך. בחרתי בכוונה יום לאמצע השבוע, כי אז המחיר אטרקטיבי ביותר, עולה לי רק 1,800 שקל כולל דיג'י וזהו, סופר את הימים, גם למסיבה וגם לגיוס".

לרשות כולם עומד ציוד רב: תאורת מסיבות צבעונית לרחבת ריקודים, שולחנות, כיסאות וספסלים לאורך הרחבה. ערכת קריוקי מקצועית הכוללת ציוד הגברה ותאורה מקצועיים, כולל מסכים ענקיים K4, מחשב נייד מחובר לשני מסכי LCD 65 אינץ' עם גישה לאינטרנט קווי במקום.

בר ומטבחון מסודר ובו צ'יפסר, מיקרוגל ומקרר, כאשר כל המקום כולו ממוזג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מור לופט. יח"צ,
More Loft/יח"צ

במקום פגשתי גם את הבעלים, בן מור. על תפסית העולם שבגינה הוא פתח את המקום הוא סיפר לי: "אירועים אצלנו זו תרבות שלמה. חוויה אמיתית. ההבנה בהפקת אירועים, רמת ההשקעה, כולל הירידה לפרטים הקטנים ביותר, הם אלו שמנחים אותנו בכל אירוע ואירוע. הדבר שהכי חשוב עבורנו הוא שביעות הרצון של כל לקוח. רבים מהלקוחות שלנו וחבריהם, חוזרים אלינו לאירועים נוספים, מה שמעיד על טיב השירות והחוויה".

ניתן לשדרג כל מסיבה עם סידורי בלונים ודי ג'יי, גם להתאים את המקום להצעות נישואין, בר או בת מצווה, וכמובן ניתן לסגור שולחן שוק ואוכל ומגוונים לפי הזמנה.

More Loft, מקום גדול, מאובזר בכל הציוד האפשרי, חנייה בשפע, מחירים לעניין, עושה חשק לתכנן מסיבה בעבור החוויה.

המקום פעיל כבר כשנתיים ויש לו את כל האישורים ורישיונות הדרושים להפעלה.

לבירורים והזמנות: 052-5952290 בן מור

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף More Loft, בשיתוף More Loft
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully