וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוספיט נמל, כושר אמיתי, חברים אמיתיים

בשיתוף קרוספיט הנמל, בשיתוף קרוספיט הנמל

9.3.2020 / 14:23

"קרוספיט נמל" הוא מועדון כושר הממוקם בנמל תל אביב, באחד מאזורי הבילוי ההומים והנחשבים בעיר ופעיל כבר כ-4 שנים. ממש מול קו המים של תל אביב, בסמוך לחנויות אופנתיות, מסעדות, בתי קפה, ברים ושוק האיכרים הפועל במקום, קפצנו גם אנחנו להתרשם, חזרנו עמוסים בחוויות

קרוס פיט נמל. יח"צ,
קרוספיט הנמל/יח"צ

"קרוספיט נמל" הינו מרכז דינמי ואנרגטי המציע אימוני קרוספיט קבוצתיים, אינדורנס, סטודיו פונקציונלי, סטרונגמן, הנפות אולימפיות, מוביליטי, קרוספיט קידס, הרמת משקולות, יוגה ופילאטיס בכל הרמות השונות ופונה לכלל תושבי העיר.

על אחד מסגנונות האימון סיפרה לנו אחת המתאמנות שפגשנו במקום, רוית אורגד: "אני אוהבת שיעור מיוחד שנקרא F60, זה אימון אירובי עם הפוגות קצרות, דינמיות תנועתית שמוציאה ממני ים של קלוריות, שעה של קריעה שבה אני משפרת לאין היכר את סיבולת הלב ריאה שלי, אני פשוט מכורה לזה".

מי שמנהל את המקום הוא דניאל ליבוביץ', יזם ואיש עסקים אשר נכנס אל עולם הקרוספיט לפני כ-11 שנה ומאז הפך להיות אחד השופרות המרכזיים של סגנון האימון הייחודי בישראל. "כל החיים הובילו אותי להיות עצמאי, היו לי כל מיני עסקים לפני כן חלקם טובים חלקם פחות, אבל באיזה שהוא שלב הרגשתי שאני רץ סביב הזנב של עצמי ולא באמת נהנה ממה שאני עושה, לא קמתי עם חדווה של עבודה ונתינה. לכן עצרתי, ישבתי וחשבתי מה עשה לי טוב בחיים ואחד הדברים זה היה הקרוספיט והספורט. התחלתי להתאמן יותר בעצמי וכיום אני מאמין שכל אחד צריך ויכול למצוא את הזמן להתאמן, אבל יותר חשוב מזה זה למצוא משהו שתוכל להתמיד בו".

קרוס פיט נמל. יח"צ,
קרוספיט הנמל/יח"צ

בעוד שחלק מהאימונים כוללים ריצה ותרגול בחוץ, ממש בסמוך לים הנהדר ולאווירה התל אביבית המיוחדת, תוככי המועדון הוא מבנה מרשים, רחב ידיים וממוזג הכולל סטודיו מפנק וחלונות זכוכית גבוהים ורחבים עם נוף לפארק הסמוך והמקום עצמו מאובזר בציוד חדיש מהשורה הראשונה ומציע מגוון רחב של אימונים לכולם.

כאשר מתכוונים לאימונים שמתאימים לכולם, הכוונה היא גם לאלה הזקוקים לתמיכה נוספת, במועדון של קרוספיט הנמל בנו תוכנית שנקראית "אול אין" ובה מתנדבים משלבים אנשים עם נכות כזו או אחרת באימונים קבוצתיים, כמו כולם, בליווי צמוד ותחושת אהבה ונתינה, בין היתר אפשר לציין את עמותת אנוש לנפגעי נפש, קבוצות של חרשים ועיוורים ואחרים - החל מאנשים שלא זזו מעל לשלושים שנה וכלה בזוג ספורטאים המייצגים את ישראל באולימפיאדה הקרובה בטוקיו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קרוס פיט נמל. יח"צ,
קרוספיט הנמל/יח"צ

לפני שנתיים לערך המועדון הנפלא הזה קיבל תוספת מיתוגית של שם נוסף, המתאר טוב יותר את היקף הפעילות, ומאז ועד היום קוראים למועדון "פיטהב קרוספיט הנמל" פיטהב הינו מרכז כושר פונקציונלי המציע מעל ל 600 אימונים שונים בחודש, כאשר כולם מועברים על ידי מדריכים מקצועיים ומהדינמיקה שראינו בשטח, מדובר בסוג של חוויה עם מי שהם חברים כמו משפחה.

קרוספיט הנמל, ביתן 19- יריד המזח נמל תל אביב, תל אביב-יפו

ליצירת קשר: 052-4445050

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קרוספיט הנמל, בשיתוף קרוספיט הנמל
  • עוד באותו נושא:
  • חדר כושר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully