וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו קצבייה שהיא גם מסעדה בירושלים

בשיתוף הקצבייה של שגב, בשיתוף הקצבייה של שגב

9.3.2020 / 11:25

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר קצביות נבחרות ברחבי ישראל, ביקשנו את עזרתכם. בשבועות האחרונים כ-2,500 קוראים נבחרים הרשומים במערכת, קיבלו שאלון מפורט ובו הם התבקשו לדרג את הקצביות לפי טיב השירות והבשרים

הקצבייה של שגב. יח"צ,
הקצבייה של שגב/יח"צ

אחת הקצביות שקיבלה את הדירוג הגבוה ביותר בקרב קוראי "המומחים" היא "הקצבייה של שגב". זו פעילה כבר עשור וממוקמת ברחוב יד חרוצים 4 בירושלים. החלטנו לצאת ולהתרשם באופן אישי.

הגענו בבוקר יום חמישי ולמרות שהיה מדובר בשעת בוקר מוקדמת, החנות הייתה מלאה בלקוחות ומבחינתנו היתה זו הזדמנות לבחון מקרוב איך עובדים בשעת עומס. לאחר טיפוס של כמה מדרגות בצבע אדום נכנסו אל תוך הקצביה עצמה, זו הזכירה לנו בית מרקחת בזכות הניקיון וסדר המוצרים שעל המדפים השונים, כאשר מספר וטרינות מצוחצחות הציגו נתחי בשר מגוונים במיוחד.

מי שמנהל את העניינים הוא הבעלים, ניסים שגב, אשר חי את עולם הבשר באופן מקצועי במשך 25 שנה. בתחילת דרכו עבד בכמה קצביות בוטיק אחרות ולאורך השנים התמחה ביישון של בשרים בגרמניה ואיטליה, למעשה עד היום הוא אחד מהקצבים הבודדים בארץ שנוהג לצאת להשתלמויות שונות שלעיתים אורכות מספר חודשים.

הקצבייה של שגב. יח"צ,
הקצבייה של שגב/יח"צ

בקצבייה עובדים אך ורק עם בשרים טריים, אלו נבחרים בקפידה ועוברים טיפול מפנק של ניקוי, עישון, תיבול ואריזה במקצוענות. כל המוצרים שמצאנו בחנות הם מוצרי פריום "חי בריא", מדובר בתו התקן של בקר מרעי גולן הדוגל במרעה חופשי ללא החדרת אנטיביוטיקה מתוך נקודת הנחה ומתן חשיבות לבריאות באיכות ולא לכמות ומכירות. בנוסף, יש מספר נתחים שונים שמגיעים היישר מחוות נבחרות בארה"ב.

אחד מסוגי הנתחים שמגיעים לקצביה מאותו מרעה הם מסוג "ואגיו", פרות יפניות, ששותות תערובות של בירה, שומעות מוזיקה קלאסית, ועוברות עיסוי גוף.

שוחחנו עם חלק מהלקוחות שהיו במקום, ביקשנו ללמוד על החוויה שלהם, אלון, עובד מקומי באזור התעשייה סיפר לנו, " אני זוכר שרק התחילו לעבוד על המקום הזה לפני כמה שנים, זו ממש פנינה באזור התעשייה. ניסים לקח את המקום שהיה אפור ושומם והפך אותו לתוסס ופורח. את הקניות לשבת של כל הבשרים אני עורך פה באופן קבוע".

על הסוד ההצלחה ניסים סיפר לנו, "הסוד מאחורי אטליז מוצלח טמון ביחס המסור ללקוחות, החל מקבלת הפנים המפנקת ודרך בחירת הנתחים הטריים והטובים ביותר בפינצטה, על מנת לספק ללקוח את הבשר הטוב והאיכותי ביותר. כמובן, צריך לאהוב את זה ואני אוהב, זה הכיף שלי בחיים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הקצבייה של שגב. יח"צ,
הקצבייה של שגב/יח"צ

לפני מספר שנים ניסים הגשים חלום נוסף, בסמוך לקצביה הוא פתח מסעדה שהתפריט בה מורכב מכל הנתחים המובחרים, כך שאם מגיעים לאזור אפשר ליהנות משתי ציפורים במכה אחת, לקנות את הבשרים המובחרים בקצביה וליהנות מהטעמים של בישול וצלייה מיוחדים במסעדה. "הקצבייה של שגב" עורכת גם אירועים פרטיים של חגיגות ברביקיו גדולות, כך שביחד עם שירות המשלוחים ברכבי קירור מיוחדים, היא מעניקה מעטפת אחת שלמה וגדולה של עולם בשרים מושלם, עסיסי וטעים.

הקצבייה של שגב, יד חרוצים 4, ירושלים

סניף נוסף נפתח לפני כשנה וחצי ברחוב השיקמה 6, מחנה יהודה

לבירורים והזמנות: 02-628-3328

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף הקצבייה של שגב, בשיתוף הקצבייה של שגב
  • עוד באותו נושא:
  • קצבייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully