וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנגריה שתבנה עבורכם את המטבחים של הדור הבא

בשיתוף חלומות מעץ, בשיתוף חלומות מעץ

9.3.2020 / 9:49

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" הסוקרות את עולם הבתים בישראל, החלטנו להתמקד גם במי שמכהנים כחלק בלתי נפרד מחייהם של אדריכלים ומעצבי פנים ושאר אנשים פרטיים, כמובן, אלו הם הנגרים

חלומות מעץ. יח"צ,
חלומות מעץ/יח"צ

על מנת למצוא את הנגרים הטובים ביותר, ערכנו סקר מקיף עם 5,000 קוראי מערכת רשומים, מהם ביקשנו לציין שם של איש מקצוע אחד שעליו יכולים להמליץ מכל הלב. קיבלנו עשרות שמות מכל רחבי הארץ, אחד מהם שהגיע לצמרת המומלצים היה רוני אהרון, הבעלים של נגריית "חלומות מעץ".

קפצנו לפגוש את האיש בנגרייה אשר ממוקמת ברחוב העוצמה 7 בטירת הכרמל, פגשנו אמן עץ ותיק והתרשמנו עמוקות מהעבודות אשר מציג. רוני אהרון עובד כנגר כבר למעלה מ-20 שנה, כאשר בשמונה השנים האחרונות הוא מחזיק בבעלתו נגרייה בשם "חלומות מעץ" בטירת הכרמל, ממנה מספק את כל עבודות הנגרות הביתית והתעשייתית.

סיבוב בנגרייה גילה לנו עשרות מוצרים שונים, חדרי ארונות, דלתות הזזה, ארונות אמבטיה ועוד, אבל ההתמחות העיקרית של רוני באה לידי ביטוי בתחום המטבחים. בזכות היד הייחודית שלו, לא מעט אדריכלים יצרו איתו קשר לאורך השנים, על מנת שהוא יוציא לפועל עבורם את אשר הלקוחות דורשים, כאשר מבחינתו אין עבודה בלתי אפשרית, את הכל אפשר לעצב ולבנות.

חלומות מעץ. יח"צ,
חלומות מעץ/יח"צ

תוך כדי תנועה שלנו בנגרייה, הגיע לשם לקוח, דותן סלע, נכנס רק כדי להגיד שלום אבל אנחנו ניצלנו את ההזדמנות על מנת לשאול אותו מספר שאלות. על טיב העבודה של רוני הוא סיפר: "המטבח שלי בבית זו עבודת יד של רוני, הוא עשה עבודה מושלמת, אשתי עד היום מהללת, גימור מדוייק, חומרי גלם איכותיים כך שהכל עובד כמו שצריך כבר כמה שנים והמחיר היה סופר הוגן. בזכות המטבח כבר הזמנתי אותו לעבודות נוספות כך שגם נוצרה בינינו חברות לכל דבר".

שאלנו את רוני, האם כל הלקוחות יוצאים כל-כך מרוצים, הוא חייך ואמר: "כן ואני אספר מדוע, יש מקרים שבהם לקוחות יוצרים איתי קשר גם שנים לאחר שהאחריות על משהו שבניתי פגה, אבל מבקשים לעשות שינויים, אולי עבור אחרים זו טרחה אבל אני רואה בזה חובה וברכה, זה כרטיס הביקור שלי, כל עבודה, כל מטבח שאני מתקין, בכל בעיה שצצה לאחר שנים, הדלת שלי פתוחה לרווחה ואני אשמח לעזור ללא תוספת תשלום".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חלומות מעץ. יח"צ,
חלומות מעץ/יח"צ

"חלומות מעץ" הוא בית עסק המציע את כל עבודות הנגרות כאשר מבחינתנו גולת הכותרת של הביקור הם המטבחים שרוני מייצר, ממש מעולם אחר.

עבודות איכותיות שאי אפשר שלא לשים לב כי אלו נעשו קודם מהלב, אחרת אי אפשר להגיע לרמת גימור ועיצוב שבה ירדו לפרטי פרטים על לבנות תוצרת מושלמת.

לבירורים והזמנות: 052-4255554

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף חלומות מעץ, בשיתוף חלומות מעץ
  • עוד באותו נושא:
  • נגרים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully