וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתווכים מומלצים בגבעתיים - אפשר למכור דירה גם עם חיוך

בשיתוף אדוה תיווך עם חיוך, בשיתוף אדוה תיווך עם חיוך

9.3.2020 / 9:25

במסגרת כתבות "המומחים" התרות אחר משרדי תיווך צומחים, שלחנו ל-2,500 קוראי המדור הרשומים במערכת שאלון בו ביקשנו מהם לקבל שם של משרד או אנשי מקצוע מומלצים במיוחד. מי שקיבלה לא מעט אהדה ותשבוחות היתה אדוה קורן, הבעלים של חברת התיווך " אדוה תיווך עם חיוך"

אדוה קורן. יח"צ,
אדוה תיווך עם חיוך/יח"צ

אחת הלקוחות שהמליצה לנו על אדוה קורן, הבעלים של חברת התיווך " אדוה תיווך עם חיוך", אסתר פרימן, סיפרה לנו: " ניסיתי למכור דירה ובמקביל לקנות אחת חדשה במקומה, מצאתי קונה שהבטיח לי שקיבל אישור למשכנתא ועל הבסיס הזה התקדמתי עם הרכישה שלי, אך לאחר מכן הסתבר לי שאותו קונה לא קיבל אישור והייתי בפאניקה מוחלטת, למזלי הגעתי לאדוה ולצוות שלה שתמכו בי, אפילו נפשית, ותוך מספר ימים מצאו עבורי רוכשים אחרים ששילמו לי במזומן!"

משרד "אדוה תיווך עם חיוך" ברחוב הצנחנים 6 בגבעתיים מעוצב להפליא ומקרין אווירה ביתית, מי שמנהלת את המקום היא אדוה קורן וכשמה כן היא, קורנת, חייכנית, יפה ומטופחת.

את עסקי הנדל"ן אדוה חיה ונושמת כבר משנת 2007, את תחילת דרכה כמתווכת עשתה במשרד קטן וכעצמאית ולאחר מכן הצטרפה לאחת מרשתות התיווך הגדולות בארץ שם עבדה במשך 8 שנים, לאחר שבשנת 2016 בדירוג הארצי זכתה בתואר מתווכת השנה של הערים רמת גן גבעתיים, החליטה לצאת לדרך עצמאית ופתחה את משרד - "אדוה תיווך עם חיוך", תוך זמן קצר סוכנים רבים הצטרפו אליה וביחד הם עובדים במרץ ובהצלחה מרובה.

אדוה קורן. יח"צ,
אדוה תיווך עם חיוך/יח"צ

על תפיסת עולמה שאותה גיבשה בילדותה, אדוה סיפרה לנו: "מאחר ובילדותי גרתי בגרמניה, תמיד רציתי להרגיש בית אמיתי בארץ ואת ההרגשה הזו אני מעבירה ללקוחות. מהמנטליות האירופאית למדתי לעבוד בצורה מסודרת, להתנהל נכון, ובעצמי פיתחתי אינטואיציה גבוהה לאנשים, מקשיבה להם בקשב רב וכך נוצר בינינו חיבור חזק".

בזכות זה אדוה ממותגת בין אנשי המקצוע ולקוחות כאחת שעובדת עם מקצועיות ונשמה, בדיוק באותה הדרך היא בחרה את הצוות שלה שמורכב בעיקר מכח נשי. המשרד מונה כיום 10 סוכנים מקצועיים ו-2 עוזרות אישיות יעילות, כאשר במאגר הנכסים של אדוה והצוות שמקיף מצאנו מגוון גדול של נכסים שונים ברמת גן, גבעתיים ותל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אדוה קורן. יח"צ,
אדוה תיווך עם חיוך/יח"צ

"יש לנו הרבה לקוחות חוזרים, למשל גלעד שאת דירתו הראשונה קנה בעזרתי כשהיה רווק, מכר וקנה דירה גדולה יותר כשהתחתן, ועכשיו הוא בדיוק סוגר באמצעותנו עסקה נוספת כשנולדה לו בת.

"חרטתי על דגלי לעבוד ביושר, למכור דירה רק אם היא מתאימה ב-100% לקונה, וזה מוכיח את עצמו" סיפרה לנו אדוה, "בזכות זה לקוחות פונים אלי ולא אני זו שרודפת אחרי העבודה, ואת החלום שלי אני מממשת בכל יום ויום ".

" אדוה תיווך עם חיוך", היתה לנו פגישה נעימה ובה התרשמנו עמוקות מאשת מקצוע מבריקה שמעצימה את עולם הנדל"ן בזכות שירות מיוחד.

אדוה תיווך עם חיוך הצנחנים 6, גבעתיים

טלפון משרד 03-5730991

טלפון נייד: 054-4463383

טלפון ליאל עוזרת אישית: 053-2227127

מייל adva.koren@gmail.com


אתר הבית

טוויטר

לינדקאין

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק העסקי

פייסבוק אישי

בשיתוף אדוה תיווך עם חיוך, בשיתוף אדוה תיווך עם חיוך
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully