וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צארום בשרים", טריות ונדיבות מאז 1967

בשיתוף צארום בשרים, בשיתוף צארום בשרים

9.3.2020 / 9:10

במסגרת כתבות התחקיר של מערכת "המומחים" התרות אחר בתי העסק הוותיקים ביותר בישראל, עשרות קוראי מערכת קבועים הסבו את תשומת ליבנו לקצביה שפועלת בגבעתיים עוד מ-1967, "צארום בשרים", לכן קפצנו אל המקום לגבש דעה, חזרנו מוקסמים מהאיש והאטליז

צארום בשרים. יח"צ,
צארום בשרים/יח"צ

קצביית "צארום בשרים" בגבעתיים נוסדה בשנת 1967 ולאורך השנים עברה מאב לבן, כאשר מי שמנהל אותה כיום הוא רוני צארום, דור שלישי של המשפחה.

צארום בשרים הינו מקום כשר למהדרין המציע את כל סוגי הבשרים, קפואים וטריים כאחד, עופות ודגים, כאשר בנוסף ניתן לרכוש במקום תבלינים, נקניקיות, סלטים ורטבים מכל הסוגים.

כאשר הגענו לקצבייה מיד התרשמנו מהניקיון במקום והצורה שבה כל המוצרים מסודרים, אם על מדפים או ויטרינות בשר גדולות, ביחד איתנו היו מספר לקוחות שהגיעו מכמה מקומות. אבי בן לולו תושב רמת גן סיפר לנו: "אני עושה הזמנה של בשרים ועופות באופן קבוע לאורך שנים ארוכות, כשאני מגיע לאסוף את הסחורה היא תמיד נקייה וטרייה, אף פעם אין נפילה באיכות".

צארום בשרים. יח"צ,
צארום בשרים/יח"צ

אילנה אביאל תושבת גבעתיים הצטרפה למחמאות: "אני חדשה בעיר, מתגוררת פה רק מספר חודשים אבל כבר יצא לי לקנות פה נקניקיות, פרגיות וכבדים, החיתוך ואריזות שלהם היו מושלמים, לכן אני פה עכשיו בקניות לקראת פורים".

תוך כדי תנועה העפנו מבט בעבודת הקצבים מעבר לדלפק כאשר מילאו בקשות של לקוחות נוספים, זו כללה מילוי של עופות וכתף טלה ללא עצמות, הכנת קרפצ'ו מפילה בקר, קבבים מכל מיני סוגים, על מקל של קינמון, בטחינה ועם חציל וגם הכינו תערובת למעורב ירושלמי אסלי, כנפיים מתובלות ורוסטביף מתובל עם חרדל דיז'ון.

שאלנו את הבעלים, רוני צארום על סוג הלקוחות שמגיעים למקום, "הם מתחלקים, יש לנו לקוחות שמגיעים אלינו מפה לאוזן בזכות איכות הבשרים שלנו, יש כאלה שזוכרים עוד את אבא שלי ולכן שומרים על נאמנות מרשימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
צארום בשרים. יח"צ,
צארום בשרים/יח"צ

אנחנו שמנו לב שמעבר לחוויית הקנייה, מספר לקוחות הגיעו עם דף ועט וביקשו במיוחד טיפים של מתכונים ושאר עצות חכמות לגבי הבשרים. ביקשנו גם אנחנו מרוני מספר טיפים של מקצוען והוא שמח להעניק מכל הלב: "כאשר קונים נתח טרי ורוצים לתבל אותו לפני בישול, חשוב מאוד לשים את הנתח בתוך התערובת למשך כל הלילה, וזה לא משנה באיזה נתח מדובר, כך הוא יספוג את כל הטעמים ואז אפשר יהיה להבעיר לבישול מתאים".

"צארום בשרים" ממוקמת באזור תעשייה בגבעתיים ומי שלא יכול להגיע בפרק זמן נתון אך מבקש לרכוש לעצמו את הסחורה האיכותית קיים שירות משלוחים של כל המוצרים, כאשר אלו מגיעים בתוך תיקים מיוחדים אשר שומרים על טמפרטורה נכונה.

היתה לנו שהות נעימה בקצביה מקסימה אשר פעילה כבר כ-53 שנה בזכות שירות אדיב, מחירים טובים ואיכות מרשימה של עופות ובשרים, לנו לא נותר אלא להמליץ בחום על בית עסק ותיק ומוצלח בישראל.

צארום בשרים, תפוצות ישראל 6, גבעתיים.

שעות פתיחה:

א'-ה': 7:00-19:45
ימי ו': 6:00-14:45

ליצירת קשר- 03-7319532

בשיתוף צארום בשרים, בשיתוף צארום בשרים
  • עוד באותו נושא:
  • אטליז
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully