וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תחסכו אלפי שקלים על חיתולים בשנה

בשיתוף בייבי קואלה, בשיתוף בייבי קואלה

8.3.2020 / 17:38

שוק החיתולים בישראל מגלגל מחזור של יותר מ-110 מיליון דולר בשנה. האם הוצאה של אלפי שקלים על חיתולים היא גזירה משמיים? בדיקה של מערכת "המומחים" מצאה אלטרנטיבה שונה - "בייבי קואלה", מי שהביאו למהפכה בעולם החיתולים הרב פעמיים

בייבי קואלה. לי ממרן,
בייבי קואלה/לי ממרן

"בייבי קואלה" הוקמה לפני שלוש שנים על ידי דגנית מקא, המייצרת חיתולים רב פעמיים לתינוקות בסטנדרט גבוה של בדים מיוחדים ונושמים העשויים בטכנולוגיה ייחודית.

בחנות האינטרנטית של "בייבי קואלה" ניתן לרכוש חיתולים רב פעמיים, משטחי החתלה ותיקים אטומים לנוזלים וריחות, עבור חיתולי בד רב פעמיים. יתרון נוסף שיש לחיתולים הרב פעמיים מעבר לעובדה שהם חוסכים להורים אלפי שקלים על כל ילד, הם גם ידידותיים לסביבה. החיתולים של "בייבי קואלה" מתאימים לכל תינוק מרגע הלידה ועד פרידה מהחיתול. ניתן בקלות לשנות מידה בעזרת לחצניות ובכך להגיע להתאמה מלאה למידותיו של תינוקכם המתפתח.

על מנת ללמוד על איכות המוצרים, יצרנו קשר עם כמה אימהות לתינוקות, לשאול אותן על חווית השימוש שלהן בחיתולים הרב פעמיים של בייבי קואלה:

שלומית כהן סיפרה לנו, "חיתולים מהממים ומושלמים. ממש נוחים, עמידים, סופגים מעולה". גם סמדר ארד היא אמא מרוצה ואמרה לנו," ממש רואים את החשיבה לפרטים הקטנים, גומי רחב שלא עושה סימנים, בד פנימי נעים ממש. הכיס שמכניסים אליו את הרפידות ממש נוח, גם לניקוי".

בייבי קואלה. חיה עמית,
בייבי קואלה/חיה עמית

השימוש בחיתולים רב פעמים של בייבי קואלה מאפשר חיסכון כספי גדול כיוון שהחיתולים עמידים מאוד בשימוש רב פעמי, עד כדי כך שניתן להשתמש בהם החל מהילד הראשון ועד האחרון . בכל הנוגע לבריאות התינוק, אין שום חשש, להיפך, חיתולים רב פעמיים ישמרו על עורו העדין של התינוק מפני תפרחת חיתולים. הם מאווררים, עשויים מבדים רכים, מלטפים ונושמים.

בעיית איכות הסביבה נמצאת כיום בראש סדר העדיפויות העולמי. חיתולים חד פעמיים מהווים כ-6% מכל הפסולת בישראל. חיתולים חד פעמיים עשויים חומרים שאינם מתכלים ועתידים להישאר איתנו כאן עוד מאות שנים. תינוק אחד מייצר פסולת של למעלה מטון חיתולים חד פעמיים במהלך 36 חודשים הראשונים לחייו, מדובר על הר של פסולת. הורים שרוצים פתרון ירוק, בריא וחסכוני מוזמנים להשתמש בחיתולי בד רב פעמיים של בייבי-קואלה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

פגשנו את הייצרנית והבעלים של "בייבי קואלה", דגנית מקא, לנו היא סיפרה כיצד חיתולי בייבי קואלה, אותם היא עיצבה בעצמה, בנויים, "החיתולים שלנו נוחים לשימוש בדיוק כמו חיתול חד פעמי פשוט הסגירה מתבצעת באמצעות לחצניות ובמקום להשליך את החיתול לפח, מכניסים אותו לתיק שנקרא ווטבג, אטום לנוזלים וריחות שניתן גם אותו לכבס. מעבר לכך תמצאו גומי רחב בחלק האחורי של החיתול, הגומי שומר על החיתול שלא יזוז ממקומו וכן מבריחה של 'קקי גב'. הגומי שחובק את ירכי התינוק עמיד לאורך שנים וכביסות מרובות ומאידך רך ומותאם במיוחד לתינוקות. הבד הפנימי בחיתול הינו Dry-Fit, בדומה לחולצות ספורט מנדפות, בד דק נושם, קליל ואוורירי, מתנקה בקלות רבה ולא תופס כתמים ומתאים למזג האוויר הישראלי".

חיתולים רב פעמיים של בייבי קואלה נתפרים בעבודת יד כאן בישראל ובעלי תו "מיוצר בישראל".

אתר אינטרנט של "בייבי קואלה" מציע מבחר רחב של חיתולים רב פעמיים במגוון הדפסים שונים, החברה עושה משלוחים לכל רחבי הארץ והעולם.

לבירורים והזמנות: 054-2003252

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף בייבי קואלה, בשיתוף בייבי קואלה
  • עוד באותו נושא:
  • חיתולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully