וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסמטיקאית שביצעה מהפך בחייה ובחיי אחרים

בשיתוף רונית חיון קוסמטיקה, בשיתוף רונית חיון קוסמטיקה

8.3.2020 / 16:51

כבר 32 שנה שבעתלית פועל מרכז לקוסמטיקה מתקדמת, השמועות מספרות כי אליו מגיעים לקוחות ממקומות רבים ברחבי הצפון, כאשר כולם חפצים לעבור טיפולים אצל אשת מקצוע מובילה, "רונית חיון קוסמטיקה". קפצנו וחזרנו מוקסמים מבית עסק ותיק ששם על המפה את תחום הקוסמטיקה

רונית חיון קוסמטיקה. יח"צ,
רונית חיון קוסמטיקה/יח"צ

"רונית חיון קוסמטיקה" הוא מרכז מקיף לקוסמטיקה מתקדמת וטיפוח הפנים והגוף. המקום פועל כבר למעלה מ-30 שנה ומעניק ללקוחותיו שורה ארוכה של טיפולים מקצועיים, בהם: טיפולים לטשטוש חטטים, כתמי עור, טיפולים מיוחדים באקנה, הסרות שיער בכל השיטות השונות, הקפאות שומן, היצרות היקפים באמצעות העמסת שומן, טיפולי אנטי אייג'ינג הכוללים גלי רדיו, הרמה, הידוק ומיצוק עור הפנים, טיפולי פילינג בשיטות שונות.

בנוסף מעניק המקום טיפולים בציפורניים חודרניות, פטרת הציפורן, הסרת קעקועים בלייזר, טשטוש\העלמת נימי דם בפנים ועוד.

קפצנו למרכז של רונית, מצאנו מקום מרשים משופע בציוד מתקדם, חדרי טיפולים מושקעים ועיצוב נקי אשר מעניקים רוגע והרגשה ביתית.

רונית חיון קוסמטיקה. יח"צ,
רונית חיון קוסמטיקה/יח"צ

אל לימודי הקוסמטיקה רונית הגיעה לאחר שסבלה בעצמה מעור מצולק בפנים, כזה שהיה מוכתם אם חטטים שפגעו לה בביטחון העצמי, אך בזכות היותה אישה חזקה, היא הרימה את עצמה ויצאה ללימודים והשתלמויות, בארץ ובחו"ל על מנת ללמוד את הנושא על בוריו, קיבלה את האומץ לטפל קודם בעצמה וכאשר ראתה את ההצלחה, עברה לשלב הבא לטפל גם באחרים ולשפר להם את איכות החיים.

על הרגע שבו הרגישה כי עשתה את קפיצת המדרגה המשמעותית סיפרה לנו רונית כאשר נפגשנו במרכז שהקימה, "עד גיל 40 הייתי עוד קוסמטיקאית סטנדרטית, לא מעבר, אבל דווקא ביום ההולדת שלי עשיתי את הפילינג המתקדם הראשון וכאשר הטיפול עבר בהצלחה מרובה, אז הרגשתי שעשיתי קפיצת מדרגה, הבנתי שהידע שרכשתי יכול לעזור לאחרים בצורה בלתי רגילה ולכן הגדלתי את העסק למרכז שהוא כיום".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רונית חיון קוסמטיקה. יח"צ,
רונית חיון קוסמטיקה/יח"צ

במרכז עצמו פגשנו כמה וכמה לקוחות, אחת מהן, ימית, שעושה אצל רונית טיפולי מזותרפיה לשיקום עור הפנים כחלק מהכנה לחתונתה, ביקשה לומר: "בהתחלה הגעתי סקפטית ורציתי לעשות רק טיפול פנים פשוט, אבל הבנתי שמצבי מורכב יותר. לאחר סדרת טיפולים התוצאות מרשימות ואני מאושרת, תענוג להביט כעת במראה ולגעת בפנים החלקות שלי, אני גורפת מחמאות בכל מקום אליו אני מגיעה".

ימית עברה את הטיפולים בעזרת מכשיר ה-CO2 בלייזר, מדובר בטיפולים מקיפים לעור הפנים הכוללים הצערת העור, טשטוש צלקות וחטטיים, הבהרה של העור וטשטוש סימני מתיחה כמו כן טיפול יעיל מאוד בחיזוק שורשי השיער בתחילת תהליך דילול השיער בקרקפת.

היתה לנו פגישה נעימה עם אשת מקצוע מובילה בתחומה, אך מעבר למקצועיות היא בן אדם, לכן מעניקה יחס אישי חם, מכבד וסבלני לכולם.

"רונית חיון קוסמטיקה", מרכז שבו ניתן למצוא את כל טיפולי הקוסמטיקה השונים, כאשר במקום משתפים פעולה רופא כירורג פלסטי המשמש כיועץ, בנוסף לשתי מטפלות מוסמכות נוספות.

מס טלפון לבירורים והזמנות 052-2416436


עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף רונית חיון קוסמטיקה, בשיתוף רונית חיון קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully