וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסה רהיט עכו: קלסיקה של ריהוט

בשיתוף קלאסה רהיטי עכו, בשיתוף קלאסה רהיטי עכו

8.3.2020 / 13:35

כבר קרוב ל 30 שנה שבעכו יש חנות רהיטים שכשמה כן היא, "קלאסה רהיט עכו"

קלאסה רהיטי עכו. יח"צ,
קלאסה רהיטי עכו/יח"צ

לאורך חודשים קיבלנו מקוראינו הנאמנים באזור הצפון המלצות ללא הפסקה, כי כדאי לנו לעשות כתבה על בית עסק המציע רהיטים מיוחדים במחירים מפתיעים. עורך מערכת "המומחים" החליט להרים את הכפפה וצוות של מפיקים נסע לראות ולהרגיש מקרוב רהיטים נבחרים, אלו הם הרשמים שלהם מהמקום.

הגענו לעכו ביום שני בשעת בוקר מוקדמת, מצאנו חנות ענקית ובה מגוון של כל סוגי הרהיטים האפשריים: ריהוט לסלון, מזנונים, חדרי שינה, פינות אוכל, חדרי ילדים, ארונות, ויטרינות, מיטות ועוד ועוד. חלק מהרהיטים הם תוצרת ישראלית משובחת, ויש חלק נוסף אותו מייבאים מחוץ לארץ, בין היתר מאיטליה, תורכיה וסין.

ביחד איתנו השקימו קום ובאו עשרות לקוחות, הופתענו לגלות שכמונו, חלקם הגיעו מרחוק, דוד ורות בנבנישתי הגיעו מאור יהודה, "במקור אני מהצפון" סיפרה לנו רות, " לכן מכירה את החנות הזו מימים ימימה, אני זוכרת שההורים שלי רכשו עבורי רהיטים בחנות הזו ויותר מפעם אחת, הם תמיד היו איכותיים ובמחירים נוחים, ככה שגם היום אני שמחה לעשות את כל הדרך לצפון ולהמשיך את המסורת המשפחתית שנוצרה לה".

קלאסה רהיטי עכו. יח"צ,
קלאסה רהיטי עכו/יח"צ

מי שמנהל את החנות הגדולה, הוא הבעלים אבו רמי, את דרכו בתחום החל בגיל ילדות, בתחילה כרפד רהיטים, לאחר מכן כמוביל ובהמשך פתח חנות קטנה לרהיטי יד שניה, כאשר ראה את ההצלחה הגדולה, החליט להעביר הילוך ולפני שנים פתח את חנות התצוגה הגדולה הזו שהגענו אליה, הוא סיפר לנו, "מדובר בבית עסק משפחתי שהחל מאפס וצמח ברבות השנים לאימפריה של ממש. רהיטים אצלנו זה יותר מרהיט בלבד, מדובר בתכולת בית שמקיפה ומשרתת את הלקוחות במשך היום יום שלהם, מכאן חשיבותה".

עשינו סיבוב של כמה דקות בחנות ומצאנו רהיטים איכותיים מחומרי גלם עמידים, כולם היו מעוצבים בגדלים וצבעים שונים, כך שניתן למצוא פה את הטעמים של כולם, פשוט מגוון מטורף.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קלאסה רהיטי עכו. יח"צ,
קלאסה רהיטי עכו/יח"צ

אפשרות פנטסטית שלמדנו עליה היא שלכל לקוח יש אפשרות לבנות רהיטים בעיצוב לפי טעמו האישי, בזכות שיתוף פעולה של מי שמשמשת כיד ימינו של אבו רמי, בתו שגדלה ממש בתוך העסק, למדה עיצוב פנים במכללת 'תילתן' וכיום היא זו שמעצבת בעצמה את הרהיטים בהזמנה.

"קלאסה רהיטי עכו", מקום ענק שמכיל בתוכו את כל הריהוט האיכותי האפשרי, לנו היתה חוויה מיוחדת וגם רכשנו מספר רהיטים מובחרים, אם גם אתם מעוניינים, כל מה שצריך לעשות זה לשים בוויז את הכתובת קלאסה רהיט עכו, תבלו.

לבירורים והזמנות: 04-9551723

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף קלאסה רהיטי עכו, בשיתוף קלאסה רהיטי עכו
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully