וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפודי המלך שלמה - מצאנו את מלך המלכים של עולם השיפודים

בשיתוף שיפודי המלך שלמה, בשיתוף שיפודי המלך שלמה

8.3.2020 / 13:27

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר מסעדות שיפודים, ערכנו סקר בקרב כ-2,000 קוראי מערכת רשומים. הצבנו בפניהם חמישה שיפודיות ידועות במרכז הארץ וביקשנו מהם לדרג את הטובות ביותר. מי שהגיע למקום הראשון ברוב מרשים של קולות היה "שיפודי שלמה המלך" בבאר יעקב

שיפודי המלך שלמה. אלנתן מאירוב,
שיפודי המלך שלמה/אלנתן מאירוב

אומנם מדובר בשיפודיה אשר פועלת רק כשנה, אבל תוך זמן קצר עשתה לעצמה "שיפודי שלמה המלך" בבאר יעקב שם של מסעדה מובילה, בעקבות תוצאות משאל שערכנו בקרב כ-2,000 קוראים קפצנו גם אנחנו להתרשם מקרוב.

"שיפודי שלמה המלך" ממוקמת ברחוב הרב עוזיאל 34 בבאר יעקב בניהולה של רחל מאירוב. כאשר הגענו למקום הוא היה הומה אדם, אך למרות עומס הלקוחות אי אפשר היה שלא לשים לב כי התור זז במהירות ויעילות מרשימה.

רחל, בעלת המקום היא אדם צבעוני ומעניין שנותנת מענה אישי לכל לקוח. כאשר נשאלה מדוע קוראים למקום "שיפודי המלך שלמה" חשפה בפנינו סיפור מרגש. עוד בעודה ילדה, אביה הכניס אותה עמו למטבח ואף לימד אותה את המתכון הסודי לקבב המנצח לשלו. המקום נקרא על שמו לאות הערכה וכבוד לאביה.

שיפודי המלך שלמה. אלנתן מאירוב,
שיפודי המלך שלמה/אלנתן מאירוב

בבית הספר לא היה לה קל מכיוון שהיא סובלת מהפרעות של קשב וריכוז. היא סיפרה לנו "אוכל תמיד ריגש אותי, זה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי. אני מחכה שתעלה השמש, יגיע הבוקר ואני אלך למסעדה לפתוח אותה כדי שאוכל להאכיל ולשמח אנשים עם אוכל טוב, איכותי, כשר, שממלא את לב.

"בתור מישהי שעברה חיים לא קלים אני יכולה לומר שהמסעדה והאוכל בפרט זה מה שמכניס לי ערך מוסף, זה מה שמאזן אותי בחיים ומה שגורם לי לרצות להיות טובה יותר. חשוב לי לתת מוטיבציה לאנשים שלא באים מבית עם כפית של זהב, שגם מכלום אפשר לצמוח ולהגיע רחוק, בעבודה קשה, בשקידה ואמונה עצמית השמים הם הגבול, כמו שאני הצלחתי לעשות את זה כל אחד יכול".

כאשר רחל הייתה צריכה להתגייס שאלו אותה בבקו"ם "במה את טובה?" והיא סיפרה להם שהיא מאוד אוהבת את המטבח. אפשר להגיד שהשאר הוא היסטוריה ורחל הפכה להיות מהר מאוד רס"רית מטבח בחיל האוויר!

שוחחנו עם כמה סועדים, שרון אביטן משדרות סיפר לנו, "אני עובד בראשון לציון וחברים מהסביבה המליצו לי לפני כמה חודשים להגיע לפה לארוחת צהריים, לאחר פעם אחת הבנתי שזהו, אם אני רוצה ארוחת בשרים כיד המלך שווה לי להגיע עד לכאן. והנה, עכשיו גם הגעתי עם אשתי."

אדיר חזן מנס ציונה סיפר לנו גם הוא, "אני חולה על בשרים על האש ומעולם לא נתקלתי בשיפודייה שמפנקת בגדול, כל שיפוד פה הוא בגודל אחר לגמרי לעומת מקומות אחרים שאכלתי בהם, מתבלים כמו שצריך, הכל מגיע עסיסי וגם לא יקר, ככה שמדובר במקום מושלם מבחינתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שיפודי המלך שלמה. יח"צ,
שיפודי המלך שלמה/יח"צ

עבור אלו מאתנו ששומרים על כמות הקלוריות ומשקל אבל לא רוצים להתפשר על האיכות, אפשר להזמין מנה ישירות לצלחת עם כל אבות המזון הדרושים, סלטי ירקות מגוונים לצד הבשרים האיכותיים.

דבר נוסף שמבדיל את השיפודיה הזו מאחרות הוא שבימי שלישי, "בשיפודי שלמה המלך" יש יום שמוקדש למאכלי העדה הבוכרית, זהו המוצא של רחל הבעלים. רחל ואימה מכינות מטעמים ביתיים לקהל הסועדים, כך שאפשר לבוא לשבת וליהנות מאוכל מסורתי או לקבל זאת במשלוחים עד הבית או למקום העבודה. קיימת גם אפשרות לבצע הזמנות מעמוד הפייסבוק של המסעדה או במספר הוואטסאפ של המסעדה ואפשר לשלם אפילו בביט!

החלטנו גם אנחנו לבדוק על מה כל 'הרעש' והזמנו לאפה עם קבב הבית שנחשבת למנת הדגל של המקום. תהינו כמה כבר אפשר לחדש בקבב? כבר בביס הראשון הבנו את ההבדל. זו לא רק הרכות והחמימות של הלאפה הטרייה, אלא השילוב של החומוס הטרי, עם מעט חריף וירוקים שהשתלבו בצורה מופלאה עם התיבול ועסיסיות של הבשר. זאת היתה חוויה של ממש, שהעידה כיצד אוכל שעל פניו נחשב לפשוט, יכול להביא לעוצמות שהרעידו לנו את החך, עד כדי כך.

"שיפודי שלמה המלך" בבאר יעקב, מקום גדול שניתן לחגוג בו גם אירועים פרטיים עד 100 איש, נקי, מקצועי, מגוון מנות איכותיות של בשרים וסלטים, לנו היה כיף גדול.

להזמנות ובירורים- אפשר גם בוואטסאפ 050-9504727

עמוד הפייסבוק

בשיתוף שיפודי המלך שלמה, בשיתוף שיפודי המלך שלמה
  • עוד באותו נושא:
  • שיפודים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully