וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסילות חרפ, פותחים שולחן בקלות ובאחריות

בשיתוף מסילות חרפ, בשיתוף מסילות חרפ

8.3.2020 / 9:13

מסילות חרפ מנהלים כבר ארבע דורות מפעל שהביא למהפיכה בשוק שולחנות האוכל בישראל. הם מספקים מסילות להרחבת שולחנות הן לנגריות והן ללקוחות "עשה זאת בעצמך"

מסילות חרפ. יח"צ,
מסילות חרפ/יח"צ

מסילות חרפ הוא עסק משפחתי שעובר בין הדורות החל משנת 1956. המפעל מפתח, מייצר ומייבא מנגנונים לפינות אוכל על מנת להתאים אותם לכל מרחב מגורים מגדול ועד קטן. כמו כן, עוסקים במתן פתרונות פרזול למוצרי נישה למטבחים.

מדובר ביבואנים הבלעדיים של חברת POTTKER גרמניה, החברה המובילה בתחום של מסילות לשולחנות אוכל. המעטפת של "מסילות חרפ" מעניקה פתרון לכל פינות האוכל השונות, כאשר כל המסילות נפתחות באמצעות מנגנון כדוריות פלדה המאפשר פתיחה קלה וחלקה לשולחן. בין מגוון המסילות אותן היא מחזיקה ניתן למצוא את מסילות "קומבי", "לאגר", "מטרו" אלומיניום, כוכב עץ, וקונסולה.

נכון להיום כ- 700 נגריות בכל רחבי הארץ מקבלות מהם שירות. מיכאל אלקיים, נגר מקצועי סיפר לנו: "אני נגר שבונה שולחנות אוכל נפתחים ונהנה מאוד מהשירותים של מסילות חרפ מעבר להיותם חברה אמינה, השירות שלהם מקצועי וגם ציוד הפרזול באיכות נפלאה". גם אייל כהן העיד: "אני עובד עם מסילות חרפ המון שנים, יש להם פתרונות לכל השולחנות, אני מאוד ממליץ עליהם בזכות האיכות הגבוהה והחדשנות שהם מביאים לשוק משנה לשנה".

מסילות חרפ. יח"צ,
מסילות חרפ/יח"צ

ישראל היא מעצמה של פינות אוכל נפתחות. עקב היותה מדינה חמה ומשפחתית בה אנשים רבים מארחים בכל שישי משפחות וחברים, קיים ביקוש רב לפינות אוכל גדולות ככל האפשר.

על מנת להכיר את פעילות החברה, שוחחנו עם אחד מבעליה, ערן חריף, שסיפר על תפיסת עולמם: " לפני שש שנים החלטנו לשנות את השוק הישראלי מקצה לקצה לעומת המוצרים שהיו ידועים דאז, השינוי בוצע באמצעות שיתוף פעולה עם חברת POTTKER גרמניה. פיתחנו במפעליה ליין מוצרים המתאים לשוק פינות האוכל הישראלי. בנוסף, פיתחנו שלושה פטנטים רשומים ששידרגו את מנגנוני פינות האוכל פטנט "גמבו סטופרים" נרשם במשותף ע"י חרפ וPOTTKER, מיוצר בגרמניה ונמכר בכל העולם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מסילות חרפ. יח"צ,
מסילות חרפ/יח"צ

ערן מנהל את החברה ביחד עם דור אביו, והם דור שלישי ורביעי בעסק המשפחתי הותיק הזה. המפעל שנראה כמו מוזיאון מנוהל מיומו הראשון! על ידי יעקב דלמדיגו בן ה-90! אותנו עובדה זו הרשימה במיוחד. תמיד נעים לראות עסק משפחתי המעניק יחס חם, מכבד עם מלוא הערכה לעובדיו. דבר נוסף שהרשים אותנו מאוד הוא העיקרון של בעלי החברה על העסקת עובדים בעלי צרכים מיוחדים כתרומה לקהילה. "מסילות חרפ" בהחלט מצדיקים את המוניטין שלהם כחברה המדגישה חדשנות ואיכות לצד רגישות חברתית.

"מסילות חרפ" מחזיקה גם באתר אינטרנט מרשים, הוא נגיש ללקוחות "עשה זאת בעצמך" כאשר הם מעניקים את כל המידע על מוצרי החברה השונים, ונותנים פתרונות מעשיים לכל מי שרוצה לבנות שולחן בעצמו ללא איש מקצוע. "כל המוצרים המוצגים באתר נמצאים תמיד במלאי שלנו" סיפר לנו ערן, "כך שניתן להגיע למפעל ולצאת עם המנגנון המתאים ביחד עם הסבר מלא לכל תהליך ההרכבה".

"מסילות חרפ", חברה שמעניקה פתרונות ייחודים לרבים, שירות מקצועי ויחס נעים, היה לנו כיף לגלות חברה שהיא גאווה למדינה.
מסילות חרפ, שוקן 4, תל אביב

לבירורים והזמנות: 03-6821506, 052-4665758

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

סרטון

בשיתוף מסילות חרפ, בשיתוף מסילות חרפ
  • עוד באותו נושא:
  • מפעלים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully