וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל קפונה ממשיך להטריף המונים, בבר המבורגרים בבאר שבע

בשיתוף אל קאפונה, בשיתוף אל קאפונה

8.3.2020 / 8:52

כבר במשך שנתיים שבעיר באר שבע פועל לו בר המבורגרים בשם "אל קפונה בורגר", השמועות מספרות כי זהו מקום עלייה לרגל לאלפי הסטודנטים אשר לומדים בעיר, קפצנו גם אנחנו לבקר ולראות וחזרנו מכורים

אל קאפונה. יח"צ,
אל קאפונה/יח"צ

"אל קפונה בורגר" הוא המקום של שני השותפים, דניאל וסטס. בר המבורגרים שיצר לעצמו שם בקרב הצעירים, בזכות האווירה הסטודנטיאלית, המבורגרים מיוחדים ומגוון עצום של תוספות מעניינות שאפשר לשים על הקציצה האיכותית. החלטנו לקפוץ לבית העסק אשר ממוקם ברחוב רינגלבלום 8 בבאר שבע.

כמות הצעירים לא מפתיעה, משום ש"אל קפונה בורגר" ממוקמים בסמוך לאוניברסיטת בן גוריון. הסטודנטים שפגשנו במקום סיפרו לנו כי ה"אלקפונה" נחשב למקום פופולרי בקרב התלמידים, עד כדי כך שתוך כדי השיעורים כבר מפנטזים על הטעמים ומנסים להגיע כמה שיותר מוקדם כדי לא לעמוד בתור לארוחת בשרים אמיתית.

אחד הסטודנטים, אורן, סיפר לנו, ''ההמבורגרים פה טעימים ואני כבר לא יכול לאכול במקום אחר. אני אוהב לראות שיש הקפדה על הניקיון, לי זה חשוב מאוד. את האוכל אנחנו מקבלים עם כפפות לאכילה ויש המון תוספות מעניינות בתפריט, אני לומד באוניברסיטה (בן גוריון) אז מדובר במרחק הליכה אבל גם אם הייתי צריך לנסוע עכשיו חצי שעה, היה שווה לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אל קאפונה. יח"צ,
אל קאפונה/יח"צ

סטודנטית נוספת, ולריה, הוסיפה "תמיד כשאני מגיעה, צוות העובדים אדיב ומקבל אותנו בסבר פנים יפות, ההמבורגר הכי טעימים ואיכותיים שאכלתי, השירות מעולה ולכן אי אפשר שלא לחזור לפה כל הזמן".

כאשר אנחנו הגענו למקום, לא יכולנו שלא להתפעל מהחוויה כבר בכניסה. הריח של האוכל פשוט משך אותנו פנימה יחד עם התאורה המיוחדת והעץ המגניב שמשתלב יחד עם ציור מופלא, פגשו אותנו צוות המלצרים עם כובעים ממותגים, לא יכולנו שלא להישבות בקסם כבר בכניסה.

לאחר מבט שלנו בתפריט לא נותר לנו אלא להחמיא אל מול מגוון התוספות האפשריות: כבד אווז, גבינת קממבר, גבינת עיזים, גבינת גאודה פסטו אדומה וירוקה, גבינת רוקפור, גבינת צ'דר, חמאת שום, קונפי שום, אננס צלוי בצ'ילי, ריבת בצל, פטריות שמפניון, ביצת עין, חמאת בוטנים, בייקון ובצל מטוגן. כמות מטורפת שלא בטוח שנמצא גם במסעדה נחשבת בתל אביב! יש לציין כי התפריט משתנה כל ארבעה חודשים כך שתמיד יש למה לחכות וגם ללקוחות הקבועים אף פעם לא משעמם.

אל קאפונה. יח"צ,
אל קאפונה/יח"צ

כל אלו יכולים להתחבר עם תוספות נוספות וארוחות עסקיות.

שאלנו את הבעלים דניאל וסטס, מה עוד מבדיל את "אל קפונה בורגר" לעומת מקומות אחרים, הם סיפרו: " אנחנו משתמשים אך ורק בבשר טרי שנעשה פה במקום מנתח אנטריקוט פרימיום מספר אחד, נתחים שמגיעים אלינו באופן יום יומי, לא שומרים במקרר קציצות מאתמול, לכן הטריות משחקת תפקיד מרכזי בבידול. כמו כן, מאוד חשוב לנו שאנשים ייהנו מאוכל טוב, טרי, טעמים ומזמין שבאמת מוכן עם המון תשומת לב ויחס אישי, כל אחד וטעמו".

הייתה לנו חוויה מדהימה, פגשנו שני שותפים, חברי ילדות עם ראש גדול שבאמת חשוב להם שהלקוחות שלהם יהיו מרוצים. לזכותם נגיד שהטעמים היו פשוט נפלאים.

לבירורים והזמנות: 077-7908810

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אל קאפונה, בשיתוף אל קאפונה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully