וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תשיגי בטן שטוחה לאחר לידה

בשיתוף ד"ר בני מליק, בשיתוף ד"ר בני מליק

8.3.2020 / 8:31

לעיתים קרובות נשים מתקשות לחזור למראה הגוף שלפני הלידה. הנה מה שהן יכולות לעשות כדי להצליח

אמא. pixabay,
אמא/pixabay

לידה היא ללא ספק אחד האירועים הדרמטיים ביותר בחייה של אישה. כל אישה שעוברת זאת מעידה שחייה משתנים מקצה לקצה - מתמלאים באהבה ובסיפוק, אך במקביל מזמנים גם לא מעט אתגרים. אחד האתגרים הבולטים ביותר בתקופה המרגשת הזאת הוא הניסיון להחזיר את הגוף למה שהיה בעבר. אצל נשים רבות, הגוף עובר שינויים מרחיקי לכת, אשר מחייבים תשומת לב רבה על מנת לחזור לגזרה הקודמת. כדי לעזור לך במשימה הזאת ולסייע לך לאהוב את גופך יותר בתקופה הזאת, ריכזנו את כל המידע שחשוב שתכירי בנושא הזה.

מהן הדרכים הטובות ביותר להשיג בטן שטוחה?

התעמלות

אחרי לידה נשים רבות חוות לילות ארוכים ללא שינה ונדרשות להיות ליד ילדיהן בכל רגע. לכן התעמלות כנראה לא נמצאת בראש סדר העדיפויות שלהן, אבל חשוב להבין שניתן ורצוי להזיז את הגוף - וזה לא חייב להיות באימונים ארוכים במכון הכושר. מומלץ לדוגמה בתקופה שאחרי הלידה ללכת הרבה ברגל עם העגלה. הדבר יעשה טוב גם לך וגם לתינוק. ישנן גם אפליקציות שמסייעות לשמור על כושר בבית וחשוב מכל - בחינם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

תזונה

מחקרים מראים שכאשר אנחנו לא ישנים כראוי ומתמודדים עם לחצים כמו בתקופה שאחרי הלידה, אנחנו נוטים גם לאכול פחות בריא ומאוזן, דבר שמקשה עוד יותר להשיל את הקילוגרמים העודפים. לכן, חשוב להפנות קשב גם לנושא החשוב הזה ולוודא שהתזונה לא נפגעת מהשינויים הרבים והדרמטיים בחייך.

סיוע כירורגי

נשים רבות מתקשות להשיל את הקילוגרמים העודפים בכוחות עצמן וחלקן אמנם מצליחות לעשות זאת, אך סובלות מעור עודף או שינויים במרקם העור ובפיזור השומן בגוף. במצבים כאלו, ניתן בהחלט לשקול סיוע מהרפואה הפלסטית והאסתטית לשיפור המצב ולחזרה למצב הגוף של לפני הלידה.

אילו טיפולים פלסטיים ואסתטיים יכולים לסייע במשימה?

מתיחת בטן

מדובר בהליך כירורגי די פשוט שבמהלכו מותחים את העור שנפגע כתוצאה מהמתיחה האינטנסיבית בלידה ועוזרים לו לחזור למצב הקודם שלו. כיום ניתן לבצע מתיחת בטן כירורגית שנחשבת יעילה ביותר, אך גם מתיחה שאינה כירורגית, תוך שימוש בלייזר, בגלי רדיו או בטכנולוגיות נוספות. עם זאת, חשוב להבין כי השיטות האלו לא יתאימו לכולן ונחשבות יעילות במקרים קלים בלבד.

הסרת עודפי עור

ההיריון עלול לייצר עודפי עור באזורים שונים בגוף - גם בבטן כמובן אך לעיתים גם בירכיים, בצוואר, בזרועות ובאזורים נוספים. כדי לטפל בבעיה ניתן לבצע הליך כירורגי של הסרת העור המיותר. גם במקרה הזה מדובר בהליך פשוט יחסית שכרוך בסיכון מינימלי לאישה.

Mommy Makeover

מאמי מייקאובר זהו טיפול כולל שצובר פופולריות בשנים האחרונות ומשלב מספר הליכים כירורגיים לשיפור מראה גופה של האם. מבנה הטיפול משתנה בהתאם לצורך של האישה ויכול לכלול ניתוחים בחזה לרבות הגדלה, הקטנה או הרמה; מתיחה של הבטן; הסרת עודפי עור מאזורים שונים בגוף ואפילו עיצוב מחדש של איבר המין. מעטפת הטיפול מגובשת בהתאם לרצון האישה, לצרוך הכירורגי וכמובן התקציב.

גם כאמא - את לא צריכה לוותר על הזכות להיראות מצוין

במקרים רבים, אימהות מוותרות על הרצון להיראות טוב בשל האתגרים הרבים והעומס שלפניהן. חשוב להבין כי את לא חייבת להשלים עם המצב הזה ותמיד יש מה לעשות כדי להיראות וכמובן להרגיש יותר טוב. אנחנו מזמינים אותך להגיע לייעוץ במרפאה ולספר לנו מה את רוצה לשפר בגוף שלך כדי להגדיל את הביטחון והאהבה העצמית. אנחנו נעשה הכול כדי להעניק לך את הטיפול המסור, המקצועי והרגיש ביותר בדרך להשגת המטרה הזאת.

בשיתוף ד"ר בני מליק, בשיתוף ד"ר בני מליק
  • עוד באותו נושא:
  • לידה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully