וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את ניחוחות המטבח האיטלקי אפשר להריח גם בבאר שבע

בשיתוף קריולו, בשיתוף קריולו

8.3.2020 / 8:06

בשבועות האחרונים פנינו אל 2,500 קוראים ורובם החזירו לנו תשובות נפלאות עם המלצות חמות על מסעדות איטלקיות ברחבי הארץ. מי שקיבלה את מירב הקולות היתה מסעדת "קריולו", בניהולו של רז זיקרי הבעלים

קריולו. יח"צ,
קריולו/יח"צ

במסגרת כתבות המערכת התרות אחר מסעדות איטלקיות מבטיחות ברחבי הארץ, ביקשנו את עזרת הקוראים הרשומים במערכת ומתגוררים בדרום הארץ, ללמוד מהם על מסעדה או שתיים. קפצנו למסעדת "קריולו" וגילינו את רז זיקרי, בחור שאפתן שאת השראתו העסקית קיבל מהשף אסף גרניט.

מסעדת "קריולו" היא מסעדת בוטיק איטלקית אשר מאתגרת את תושבי הדרום כאשר משלבת בתוכה מנות שמפתיעות את החך.המסעדה בנוייה משלושה מתחמי ישיבה שכל אחד מהם מספק אווירה שונה. בחלק הפנימי של המסעדה ישנם שולחנות מכוסים במפות לצידם ספות איטלקיות שחורות והאווירה אינטימית וקלאסית. מתחם שני מדמה חצר ובימי הקיץ הגג נפתח כאשר האורחים יושבים תחת כיפת השמיים, וישנו גם מתחם ישיבה עם שולחנות בר גבוהים למי שמחפש אווירה גזעית, כאשר ברקע מתנגנת מוזיקה שמעניקה את התחושה כאילו נמצאים בנאפולי או ורונה וזו מכניסה את כל האורחים למצב רוח איטלקי מתאים.

על ההשראה שלו למסעדה, סיפר לנו רז, "ההשראה העסקית שלי היא מהשף אסף גרניט, מגיל 14 אני עוקב אחריו ומעריך מאוד את הצעדים שהוא עושה ואת האופן בו הוא מתפתח מבחינה קולינרית ומבחינה עסקית".

קריולו. יח"צ,
קריולו/יח"צ

רז, יליד באר שבע, מכוון גבוה בדיוק כמו המנטור שלו, לשם כך הוא פועל בצורה שיטתית להגשמת החזון העסקי שלו וחלק מהתהליך כולל בתוכו פתיחת סניף נוסף בצפון הארץ.
היופי ב"קריולו" זו העובדה שהוא בית פתוח גם לסועדים דתיים, לכן משתמשים במוצרים הכי איכותיים ושומרים על כשרות מלאה למהדרין, כאשר גם הבצקים איתם עובדים, מקמח איטלקי, קיבלו הכשר פה בארץ.

הגיע זמן הטעימות שלנו, הזמנו מספר מנות על מנת לבדוק כמה מנות ולהשוות, כולן מוכנות במקום ונעשו עבודת יד, כך שבכל אחת הטריות הורגשה במיוחד.

מאוד אהבנו את מנות הארנצ'יני שהיו ממולאים בגבינה מעולה, והריזוטו עם שמנת כמהין וריזוטו סלק על בסיס שמנת. במיוחד אחרי ששמענו שהם נעשים פה במקום.

בנוסף התפריט המגוון כולל בתוכו 12 מנות טבעוניות, סלטים ייחודיים למטבח האיטלקי ומגוון של רטבים טבעוניים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קריולו. יח"צ,
קריולו/יח"צ

על תוספות נוספת שעומדת להיכנס לתפריט סיפר לנו רז: "בקרוב ייכנס סלט מיוחד שנקרא סלט פנצנלה, הישראלים מכירים אותו כסלט פאטוש, הבסיס שלו הן עגבניות שרי צבעוניות, נענע ובזיליקום קרועים גס, פלפל חריף, סלייסים של בצל סגול ובייבי מוצרלה עם רוטב בלסמי ועוד מרכיב פיקנטי סודי. מנה נוספת תהיה של אלפרדו סלק, וגם פיצת ארבע גבינות בטאבון על בסיס פסטו, עם ריקוטה מוצרלה, צהובה ובולגרית ומעל פרמזן עם טעמים חזקים, זו עומדת להפתיע בגדול את הלקוחות הקבועים שלנו".

לנוסעים צפונה ולמסעדה החדשה, רז מבטיח לרגש במתכונת מעט שונה, "הקהל שם ברובו של מטיילים ולכן הסניף יהיה פתוח גם בשבת, גם בו יהיו מוצרים ייחודיים בייבוא אישי מאיטליה, בין היתר גבינות קשות מיוחדות ויהיו גם מנות בשריות"

כמובן שאם לא הזכרנו במקום יש טאבון שמוציא ריחות של איטליה וקשה מאוד שלא להתרשם ממנו.

הסניף הצפוני של "קריולו" עומד להיפתח ב-1.4.20 אז תרשמו לעצמכם ביומנים ואנחנו מבטיחים, לבוא למסע ביקורת קולינרי גם בצפון, ועד אז בפה מלא יכולים להמליץ בחום על המסעדה שבדרום.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף קריולו, בשיתוף קריולו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully