וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטליז דהן, מלך הבשר של רמלה כבר 50 שנה

בשיתוף אטליז דהן, בשיתוף אטליז דהן

8.3.2020 / 7:49

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק ותיקים ומנוסים, קיבלנו מכם, חברי המערכת הרשומים, אינספור פניות לפיהן כדאי לנו לבדוק את "אטליז דהן" בעיר רמלה

אטליז דהן. יח"צ,
אטליז דהן/יח"צ

מכיוון שאנחנו תמיד קשובים ושמחים לקבל המלצות מהקוראים, שלחנו צוות מפיקים לעיר רמלה כדי לבדוק את "אטליז דהן" ומצאנו כי מדובר בקצביה הפעילה כבר כ-50 שנה שעוברת מדור לדור. אלו הם הרשמים שהביאו עימם מהמקום.

"אטליז דהן" היא קצביה משפחתית כאשר מי שמנהל אותה היום הוא הדור השלישי בראשות אבי דהן. מצאנו כי הקצביה מציעה מבחר רחב של מוצרי בשר, עופות, כבש, הודו, עגל, טלה, דגים. כאשר מעבר לסחורה, תוך כדי תנועה, אפשר לקבל הסבר מדויק על החיתוך עצמו וגם על אופן הבישול המומלץ, מה מותר מה אסור ואיך אפשר שיהיה יותר טעים.

אטליז דהן. יח"צ,
אטליז דהן/יח"צ

הקצביה מחזיקה מפעל לבשרים, עם רשיון יצרן וממנו מגיעים כל הנתחים, שם עוברים פירוק, ניקוי ואריזה, תוך כדי שמירה על כללי ניקיון והיגיינה קפדניים, עד כדי כך שבקרוב מאוד המפעל יקבל גם את תו התקן האמריקאי HCCP המחמיר בכל הנוגע לבטיחות של מזון.

בזמן השהות שלנו בקצביה, פגשנו הרבה לקוחות מהסביבה וגם מכמה ערים מחוץ לרמלה. איה גלילי בת 43 מראשון לציון סיפרה לנו, "בכל יום חמישי אני קונה פה את הבשרים שלי לפני הבישולים של סוף השבוע, וכל פעם מתאהבת מחדש באיכות הבשרים וגם בטיפים שאבי נותן לי עבור הבישולים. הילדים שלי לא יכולים להעביר את השבת בלי נקניקיות המרגז הידועות שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אטליז דהן. יח"צ,
אטליז דהן/יח"צ

היינו סקרנים לשמוע גם אנחנו על נקניקיות המרגז המפורסמות, אבי סיפר לנו עליהם, "מדובר בשלושה סוגי נקניקיות מרגז שאנחנו מכינים תוצרת בית, נקניקיות אנטריקוט, נקניקיות כבד, ונקניקיות עוף. את נקניקיות הללו מומלץ לעשת על האש, אבל אם רוצים להכין משהו מהיר וקליל אפשר לשלב אותן עם פסטות או שקשוקה, זה יוצא טעים ביותר וקל להכנה".

בכלל בכל הנוגע לבשרים על האש, האטליז של דהן מתמחה במיוחד בזכות הייצור אישי מהמפעל המשפחתי: קבבים, המבורגרים, סטייקים, כנפיים, פרגיות ועוד.

אטליז דהן ממוקמת בשוק רמלה, בפעם הבאה שאתם מגיעים לשוק על מנת לקנות פירות וירקות, אל תפספסו את הקצביה הוותיקה שמחזיקה בתוכה בשרים משובחים וטריים, במחירים נוחים ועל הדרך תבקשו מאבי מספר טיפים, חווית קנייה והצלחה בבישולים מובטחת בהחלט.

מספר טלפון לבירורים והזמנות- 08-9240896

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף אטליז דהן, בשיתוף אטליז דהן
  • עוד באותו נושא:
  • אטליז
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully