וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבנאי" במודיעין - שירות אדיב מבעלי מקצוע אמיתיים

בשיתוף הבנאי, בשיתוף הבנאי

5.3.2020 / 16:53

במסגרת כתבות במערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק מקצועיים בתחומם, הגענו ל"הבנאי" במודיעין לאחר ששמענו אלפי ביקורות טובות, וכולם מדווחים על חוויית קנייה מאנשי מקצוע

הבנאי מודיעין. יח"צ,
הבנאי/יח"צ

כבר שנתיים וחצי ש"הבנאי", חנות לחומרי בניין בניהולם של מאור ומאיר, פועלת בעיר מודיעין. השמועות מספרות על בעלים מקצועיים אשר מעודדים את כל נושא 'עשה זאת בעצמך'. קפצנו לחנות אשר ממוקמת ברחוב החרט מתחם רמי לוי במודיעין שם סיפרו לנו מאיר ומאור על תפיסת עולמם. "אנחנו חיים ונושמים את התחום כבר למעלה מ 20 שנה, בעבר היינו קבלני בנייה ושיפוצים, כך שאנחנו מכירים את כל סוגי העבודה והיום מעבירים את הידע שצברנו לקהל לקוחותינו."

'הבנאי' מודיעין הינה חנות מקצועית בתחום הבנייה והשיפוצים, עם צוות המורכב מבעלי מקצוע מנוסים לייעוץ ועזרה בכל תחומי הבנייה של אנשי עבודה מקצועיים וחובבנים.

מדובר בחנות גדולה, מרשימה ומרווחת, שבה ניתן להסתובב ולמצוא בנחת את החומרים הכי איכותיים שיש בכל הנוגע לחומרי בניין, כלי עבודה, צבעים, מוצרי פרזול, כל הנחוץ לעבודות חשמל ואינסטלציה, מוצרי אטימה, ברזים, שירות תיקונים לכלי עבודה, שירות שכפול מפתחות, כלי בית ועוד.

כאשר בדקנו את המוצרים שעל המדפים השונים פגשנו לא מעט לקוחות נוספים, כולם ציינו בפנינו דבר אחד מרכזי, כי מקבלים שירות של VIP ולא משנה מי הם או מה רוכשים ועל מידע מקצועי שהם מקבלים מהעובדים במקום בכל הנוגע לצורך האישי.

הבנאי מודיעין. יח"צ,
הבנאי/יח"צ

אחד מהם, קובי סודרי סיפר לנו, "נכנסתי לחנות לפני מספר חודשים סתם להתעניין, אחרי שהייתי רגיל ללכת לחנויות מתחרות בכל פעם שהייתי צריך כלי עבודה או חומרי צביעה. מאותו רגע שנכנסתי לפה הבנתי שלא מדובר בעוד חנות, כי מאיר ומאור הבעלים הם חבר'ה תותחים, בכל שאלה ובעיה ניתן להתייעץ איתם והם יודעים בדיוק מה להציע, ומתאימים את הפריטים לפי הצורך, לא סתם מחפשים לדחוף מוצרים. לא משנה מה, הם תמיד מעניקים עבור כל לקוח את כל הזמן שבעולם כדי להסביר ולהדריך איך מיישמים מוצר להרכבה או פירוק, גם אם זה אינסטלציה, תיקוני צבע, אביזרי אמבטיה ועוד, לי הם עזרו מספר פעמים בכמה נושאים".

לקוחה נוספת, אירית לשם העידה, "המקום מזמין, מחירים שווים, העצות והטיפים שבעלי החנות נותנים מסייעים מאוד, במיוחד לכאלה שלא עסקו בבנייה ושיפוץ מעולם, כמוני למשל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הבנאי מודיעין. יח"צ,
הבנאי/יח"צ

בדיקה שלנו גילתה כי כל המוצרים הם בעלי איכות גבוהה, החל מרמת הבורג והדיבל, ולמרות האיכות בכל הנוגע לרמת המחירים הם בהחלט זולים ביחס למקומות אחרים.

היה לנו כיף גדול להסתובב במקום נעים, לשוחח עם לקוחות מאושרים, להכיר בעלי בית ג'נטלמנים ומקצוענים, אווירה של "עשה זאת בעצמך" מרגשת שעושה חשק לנסות ולפעול.

הבנאי, החרט מתחם רמי לוי (ישפרו סנטר), מודיעין.

שעות פתיחה:
א'-ה': 08:00-20:00, שישי: 08:00-14:00.
לבירורים והזמנות: 08-9309393

עמוד הפייסבוק

habanay.m@gmail.com

בשיתוף הבנאי, בשיתוף הבנאי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully