וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוברמן - האריזה הנכונה לעסק שלך!

בשיתוף הוברמן, בשיתוף הוברמן

5.3.2020 / 16:23

פתחת עסק בתחום המזון, הקוסמטיקה או התרופות? המוצר שלך זקוק לאריזה הנכונה עבורו. חברת הוברמן יבואנית ומשווקת מיכלי אריזה מפלסטיק וזכוכית היא הבחירה הראשונה של עסקים קטנים ובינוניים כבר למעלה משישים שנה

הוברמן. יח"צ,
הוברמן/יח"צ

חברת 'הוברמן' היא יבואנית מיכלי אריזה, החברה משווקת מגוון רחב של פתרונות אריזה ומוצרים נלווים מעשרות ספקים מובילים מהארץ ומהעולם. במרכז המכירות של החברה ניתן למצוא פתרונות אריזה לתעשיות הקוסמטיקה, המזון התרופות והכימיקלים. להוברמן יש ותק של למעלה משישים שנה בתחום המיכלים והאריזה והיא נחשבת למותג המרכזי והמוביל בתעשייה.

החברה מספקת פתרונות אריזה לעסקים קטנים ובינוניים, ויודעת לתת מענה מיידי לבעלי העסקים הזקוקים לצנצנות , בקבוקים ומגוון עזרים משלימים.

החברה ממוקמת בפתח תקווה ובמרכז המכירות שלה ניתן למצוא מלאי זמין של אלפי מוצרים באספקה מיידית בכמויות נוחות וכמו כן ניתן לבצע משלוחים לכל רחבי הארץ.

בשנת 2019 השיקה החברה את האתר הייחודי והראשון בארץ לרכישת מיכלי אריזה און ליין. באתר ניתן להתרשם ממגוון המוצרים של החברה, להתאים את האביזר הסוגר לצנצנת או לבקבוק ולבצע הזמנה קלה ונוחה 24/7 עם משלוח עד הבית.

הוברמן. יח"צ,
הוברמן/יח"צ

כאן צומחים מותגים

שפע המוצרים באולם התצוגה ומרכז המכירות של הוברמן מסנוור. תוכלו לראות פה בקבוקים לבשמים, צנצנות לתבלינים בכל הגדלים, בקבוקי שמן ויין, מיכלי פלסטיק ומוצרי קוסטיקה בעיצובים שונים, בקבוקי תרופות , צנצנות למזון בכל הגדלים והצורות וזה רק על קצה המזלג. "בתור עסק בגודל בינוני אנחנו תלויים בהזמנות והרבה פעמים צריכים לשווק סחורה מהרגע להרגע" אומר לנו גלעד שביט יזם צעיר שמפעיל עסק לשיווק תבלינים מהגליל. "כבר ארבע שנים אני מגיע למחסן של הוברמן, בוחר, קונה ויוצא עם הסחורה. אין עליהם". שביט הוא מאלו שאוהבים להגיע למרכז המכירות ולהתרשם מהחידושים אבל לא מעט עסקים מעדיפים לרכוש אונליין דרך האתר שמבטיח אספקה מהירה ומציע מוצרים חדשים ומעודכנים בכל עת.

"הוברמן זו בעצם חממה לעסקים קטנים, עסקים ויצרנים בתחילת דרכם. אנחנו מאוד אוהבים להתחיל עם לקוחות שעדיין מחפשים פתרון מותאם לצרכים שלהם. הנראות של המוצר, נוחות השימוש בו, והשמירה על איכותו הם חלק משמעותי במיתוג של כל עסק", אומרת לנו אפרת בכירה בחברה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הוברמן. יח"צ,
הוברמן/יח"צ

הוברמן היא עסק משפחתי ותיק. החברה התחילה את דרכה בדרום ת"א על ידי יחזקאל הוברמן שרכש בקבוקי זכוכית משומשים, מנקה אותם ומסב אותם לשימוש חוזר בתעשיית המזון. הממחזר הארץ הישראלי הראשון. היום מנהל את החברה שהפכה למותג גדול, נכדו רן. "אם לקוחות קטנים שמגיעים אלינו צריכים קצת מוטיבציה, אנחנו מספרים להם את הסיפור שלנו. התמדה, עבודה קשה והיכולת להתאים את עצמך לשינויים היא הדרך להצליח בגדול".

הוברמן היא הבחירה הראשונה של עסקים קטנים ובינוניים בישראל. בכל בית ישראלי תוכלו למצוא מוצרים של החברה. הם החברה היחידה שמוכרת גם אריזות לתחום המזון, גם לתחום הקוסמטיקה וגם לתחום התרופות. "המוצרים שלנו הם מצע ליצירתיות ולרעיונות של כל אדם, יצרן, ובעל עסק, אנחנו דואגים כל הזמן להתחדש לצרכים של הלקוחות וכך אנחנו נשארים רלוונטיים יותר מתמידֿ".

לבירורים והזמנות: 03-9393939

"הוברמן", מודיעין 26, פתח תקווה.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף הוברמן, בשיתוף הוברמן
  • עוד באותו נושא:
  • אריזות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully