וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה עם השיטה הייחודית לצביעה ביום אחד

בשיתוף אלגנטי עבודות צבע, בשיתוף אלגנטי עבודות צבע

5.3.2020 / 15:45

מי שהביאה לארץ את השיטה האמריקאית של צביעת בית ביום היא חברת "אלגנטי עבודות צבע", בניהולו של הבעלים גיא גלנטי. עבורכם מדובר בחלום, מבחינתם זו הבטחה

אלגנטי עבודות צבע. יח"צ,
אלגנטי עבודות צבע/יח"צ

סקפטים? גם אחת מהלקוחות של "אלגנטי עבודות צבע", אורנה תורג'מן מהרצליה, לא האמינה שזה אפשרי לצבוע בית ביום אחד. תורג'מן העניקה לחברה הזדמנות ונשארה המומה מהשירות הייחודי, "הייתי חייבת לצבוע את הבית כולו כי קירות היו מוזנחים במשך יותר מדי שנים. עצם המחשבה שבמשך כמה שבועות אצטרך לשנות את כל אורח החיים שלי, להזיז את הסלון לתוך החדרים לסבול מאבק ולכלוך, להכניס את כל המטבח לארגזים לא להשתמש במטבח ולשגע את הילדים, גרמו לי לדחות את רעיון הצביעה שוב ושוב, עד שחברה המליצה לי על השירות של "אלגנטי עבודות צבע". הם סיימו את הכל המטלה ביום אחד, בניקיון וסדר מופתי, מבחינתי זה היה מחזה מדהים".

מי ששינה מקצה לקצה את תחום צביעת הבתים בישראל הוא גיא גלנטי, בן 29, בן קיבוץ גברעם. כיזם בנשמה הוא זיהה את האתגרים שבעבודה עם בעלי מקצוע, והחובבנות בתחום, והחליט שהוא מקים חברה אחרת.

על סגנון העבודה הייחודי של החברה שלו בארבע השנים האחרונות הוא מספר, "אנו רואים התפתחות טכנולוגית מרשימה בעולם הצבע בשנים האחרונות, עם חומרים ידידותיים יותר, איכותיים יותר, ובעלי זמני ייבוש שלא חלמנו עליהם פעם. יש לי חומרי מילוי מיוחדים שמתייבשים תוך 20 דקות, ואנו מסיימים לפעמים את שכבת הצבע השנייה עוד לפני ארוחת הצהריים, והכל בהתאם להוראות היצרן.

אלגנטי עבודות צבע. יח"צ,
אלגנטי עבודות צבע/יח"צ

רוב הצבעים שעובדים בישראל עובדים כצבעי בודד או מקסימום צוות של שניים או שלושה. אנחנו היחידים שמביאים ליום עבודה אחד, שישה עד שבעה צבעים מקצועיים, עם תכנית עבודה כתובה מראש. לכן במקום שעבודת הצביעה תיגרר בצורה חובבנית במשך כמה ימים, אנחנו מסיימים את המשימה ביום אחד בלבד".

העבודה המסודרת והדקדקנית של "אלגנטי עבודות צבע" בעזרת צוות גדול ומיומן, חוסכת לכל מי שחפץ בצביעת דירה את הטרחה של להזיז דברים ממקום למקום על מנת שלא יתלכלכו, כאשר עובדי החברה דואגים לעטוף בניילונים ולכסות בקרטונים כל רהיט ופינה, כך שיוצאים לעבודה רק לאחר שהבית מוגן במאה אחוז מפני טפטוף של צבע, משם המשימה נוחה לביצוע קל ומהיר.

"אנחנו מתמחים בצביעה של דירות גדולות, חמישה ושישה חדרים, גם דירות מרוהטות, מבחינתנו זו לא בעיה אלא חלק מהשגרה. כמובן, עובדים גם בדירות קטנות יותר, אבל המכנה המשותף לכולם הוא שתמיד יהיו שם צוות גדול של אנשים על מנת שהעבודה תחל בשעות הבוקר ותסתיים בשעות הערב בצורה מושלמת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלגנטי עבודות צבע. יח"צ,
אלגנטי עבודות צבע/יח"צ

היתרון היחסי של "אלגנטי עבודות צבע" על פני כל האחרים הוא ברור, צוות גדול ומיומן, שמירה על ניקיון מופתי, יעילות ומהירות שיא.

"אני יודע לזהות מראש אם עלולה להיווצר בעיה שתגרום לדחייה של מעבר ליום עבודה אחד", סיפר גיא והוסיף, "זה עלול לקרות אם יש צורך בתיקונים משמעותיים של הקירות, אך ב-90% מהפעמים הדברים לא מצריכים שעות עבודה נוספות מעבר".

"אלגנטי עבודות צבע" עובדים עם חומרי הצבע האיכותיים ביותר בשוק ומגבים כל עבודה בתעודת אחריות בכתב.

לצבוע את הדירה ביום אחד זה כבר לא חלום אלא מציאות של רבים, אם גם אתם מעוניינים יש כתובת אחת ויחידה, "אלגנטי עבודות צבע".

http://1daypaint.co.il/

בשיתוף אלגנטי עבודות צבע, בשיתוף אלגנטי עבודות צבע
  • עוד באותו נושא:
  • צביעה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully