וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות התכשיטים שתהפוך אותך למומחה ביהלומים וטבעות אירוסין

בשיתוף מאור תכשיטים, בשיתוף מאור תכשיטים

5.3.2020 / 15:15

מתחם הבורסה ברמת גן ידוע כאזור שמכיל בתוכו לא מעט חנויות תכשיטים ויהלומים, אך כיצד נוכל לדעת מי המומלצות במיוחד?

מאור תכשיטים. יח"צ,
מאור תכשיטים/יח"צ

כדי לגלות איזו חנות תכשיטים היא הכי מומלצת במתחם הבורסה ברמת גן שלחנו מסרונים לכ-5,000 קוראים רשומים במערכת. ביקשנו מהם לדרג עבורנו לפי כמה פרמטרים שונים את החנות או מלטשה שהותירו עליהם רושם מיוחד. מי שקיבלה את מירב הקולות היתה חנות בשם "מאור תכשיטים" בניהולם של בני משפחת מרמלשטיין, זו ממוקמת בפאסג' שברחוב הרקון 15 ברמת גן.

קפצנו גם אנחנו למקום והתרשמנו עמוקות מהמבחר העשיר של טבעות אירוסין, תכשיטי יהלומים ותכשיטי זהב. "מאור תכשיטים" זו חנות מפעל בה מוכרים ומעצבים טבעות אירוסין תכשיטי יהלומים ותכשיטי זהב כבר משנת 1972. כל התכשיטים עומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר ולכן הם יצרו לעצמם מוניטין לא רק כאן בישראל, כאשר עובדים גם מול מירב הרשתות המובילות בארץ, אלא גם ברחבי העולם.

נכנסו לחנות להתרשם מהתכשיטים השונים ופגשנו מספר לקוחות נוספים. אחד מהם, אלון, בחור צעיר שהגיע לרכוש טבעת אירוסין ביחד עם כלתו לעתיד, סיפר לנו, "הרבה זמן חיפשתי מקום איכותי שבאמת נותן לך תמורה בעד המחיר הגבוה של טבעת. לאחר כל החיפושים כבר הייתי מיואש, אבל מכר מהעבודה הפנה אותי אל החנות הזו וכבר בשאלה הראשונה ששאלו אותי הבנתי את ההבדל בינם לבין אחרים.

מאור תכשיטים. יח"צ,
מאור תכשיטים/יח"צ

"רק פה טרחו בכלל להסביר לי על הקשר בין תכונות ואיכויות היהלום למחיר, מה ההבדלים בין טבעת מזהב לבן, טבעת מזהב צהוב או פלטינום, ומה העיצוב הכי מתאים לטבעת אירוסין".

"אנחנו מומחים גם לטבעות נישואים ושאר תכשיטים לחתונה, בעבודה ובסטנדרט אירופי גבוה מאוד", סיפר לנו מרק, אחד מבני המשפחה שמנהלים את החנות, "אנחנו מייצרים מחומר גלם מוצר מלוטש ומעבירים ישירות למכירה עבור הצרכן, כך שאת כל השלבים שאנשים צריכים להוסיף עבורם כסף אנחנו חוסכים".

ועל תפיסת עולם מרק הוסיף, "חשוב לנו שאנשים ידעו מה הם קונים, הרוב לא מבינים ולנו חשוב להסביר להם בדיוק על היהלומים, הצבעים, הניקיונות, כדי שירגישו בטוחים ונוחים עם הקנייה".

כאשר חקרנו ושאלנו אודות טבעות, תפסה לנו את העין במיוחד "טבעת קובנטרי", מדובר בטבעת אירוסין עם יהלום מרכזי של חצי קראט ובצד 0.25 קארט יהלומים משובצים, משהו מדהים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאור תכשיטים. יח"צ,
מאור תכשיטים/יח"צ

מי שמתקשה להגיע לחנות שנמצאת ברמת גן ורוצה לראות את הטבעת הזו ושאר מגוון האפשרויות, יכול לעשות זאת דרך אתר האינטרנט החדיש של החנות, אגב, באתר עצמו "טבעת קובנטרי" עולה רק 6,990 שקלים.

ב"מאור תכשיטים" מחזיקים צורף ומשבץ צמודים שמבצעים את כל העבודות, לצד ייבוא אישי של תכשיטים איכותיים מאיטליה, שיתופי הפעולה הללו נעשים כאשר בני המשפחה יוצאים ללא מעט תערוכות בחו"ל על מנת להתרשם מעיצובים ורעיונות חדשים בתחום.

היתה לנו חוויה מעשירה על עולם קסום של זהב ויהלומים, למדנו המון מהמוחים של "מאור תכשיטים" ולנו לא נותר אלא להמליץ גם לכם, רגע לפני שבוחרים טבעת זהב או יהלום, תקפצו למקום, ישמחו קודם ללמד אתכם על איכות החומרים וההבדלים.

מאור תכשיטים, הרקון 15, מתחם הבורסה ,רמת גן

טלפון 03-6132248

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף מאור תכשיטים, בשיתוף מאור תכשיטים
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully