וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו אימפריה של חלקי חילוף לרכבים בחולון

בשיתוף אימפריית החלפים, בשיתוף אימפריית החלפים

5.3.2020 / 14:43

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" בדבר עולם הרכב והחלפים, ביקשנו את עזרתכם, הקוראים. בארבעת השבועות האחרונים ביקשנו מ-2,000 תושבי המרכז, אשר רשומים במערכת, להמליץ על בית עסק לחלקי חילוף. התברר כי המומלץ מכולם היה "אימפריית החלפים" בניהולו של שמואל יונה

אימפריית החלפים. יח"צ,
אימפריית החלפים/יח"צ

מאחורי אימפריית החלפים עומד סיפור טראגי. אימפריית החלפים הוקמה בשנת 2009 על ידי נוי כהן. נוי נהרג בתאונת דרכים ולאמו, אירית היה חשוב שגם לאחר מותו העסק ימשיך לפעול כרגיל. שמואל יונה, חבר קרוב של המשפחה 'לקח את המפתחות' גם לזכרו של נוי.

"אימפריית החלפים" ברחוב הלוחמים 47 בחולון הוא בית עסק לייבוא, התקנה ומכירת חלפים לכל סוגי הרכב. היתרון הגדול של ה"אימפריה" בא לידי ביטוי בשפע המוצרים שהם מציעים, פנסים, מראות, רדיאטורים, מנורות, מגבים, מצברים וחלפים נוספים כמעט לכל סוגי הרכבים הנמכרים בישראל.

אחד היתרונות הגדולים הוא האפשרויות שהמקום מציע ללקוחות שלו. לכל לקוח ניתנת האפשרות לבחור בין חלקים מקוריים, תואמים חלופיים ברמת איכות גבוהה או חלקים משומשים אשר יכולים להוזיל בצורה משמעותית את העלות. גם העובדה ש"אימפריית החלפים" מייבאת חלפים באופן אישי, חוסכת לא פעם במחיר בינה לבין הלקוחות משום שבצורה הישרה נחסכים פערי התיווך כפי שקורה בחלק גדול ממקומות אחרים.

אימפריית החלפים. יח"צ,
אימפריית החלפים/יח"צ

קשה לפספס את המקום שקירותיו צבועים בכחול ותופסים את עיניו של העוברים.

שוחחנו עם שתי לקוחות שקיבלו שירות. שרון פרי בת 41 מתל אביב סיפרה לנו: "הייתי צריכה להחליף מראת צד שנשברה לי אתמול, הזמנתי תור בטלפון והגעתי בדיוק בשעה שביקשנו ממני והנה, תוך 45 דקות הכל מוכן, אחלה שירות, מהיר, יעיל ובמחיר הוגן לגמרי".

יוליה מוסקוב סיפרה גם היא: "הגעתי כדי להחליף מראה חשמלית, גיסי הוא זה שהמליץ לי ולזכות העובדים במקום, הם ענו על השאלות שלי ושל בעלי בטלפון לגבי כל הסוגים, אפשרויות ומחיר, אנשים מקסימים ועוד כמה דקות הרכב שלי מוכן, כך שמקבלים פה גם שירות מהיר".

שוחחנו גם עם הבעלים, שמואל יונה, שאלנו אותו מה המוצר שמקבל את מירב ההתעניינות בתקופה האחרונה, הוא סיפר לנו, "התקנת חיישני רוורס ומצלמות דרך הולכים חזק ביותר, גם חידוש פנסים, כי יותר ויותר אנשים נכשלים בטסטים בדיוק בגלל הסיבה הזו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אימפריית החלפים. יח"צ,
אימפריית החלפים/יח"צ

במשך שעתיים פקחנו עין על הנעשה בשטח עצמו, אי אפשר היה שלא להתרשם מהמיומנות שהפגינו טכנאי הרכב, כאשר תקתקו בלי בעיות תיקונים של פנסים ומראות, ממש תוך דקות ספורות כך שלמרות שהגיעו לקוחות רבים, לא הורגשה צפיפות ולא היו עיכובים.

אחד הדברים שאהבנו הוא שניתן לשלוח הודעת וואטסאפ למספר: 050-9001111 לכל מי שרוצה לדעת האם החלק הדרוש קיים עבורו במלאי. יחד עם צילום רישיון הרכב או תמונה של החלק שצריך. כך מקבלים הלקוחות את המענה המהיר בצורה הטובה ויעילה ביותר. ככה מתנהלים הדברים במקום שהוא- אימפריה לחלפים.

אימפריית החלפים, הלוחמים 47, חולון.

לבירורים והזמנות: 03-5588106

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אימפריית החלפים, בשיתוף אימפריית החלפים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully