וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהאד מרכז היופי הרשמי של אבו גוש והסביבה

בשיתוף סוהאד מספרה ומרכז יופי, בשיתוף סוהאד מספרה ומרכז יופי

5.3.2020 / 13:41

אחרי שעבדה שנים במערכת החינוך החליטה סוהאד מאבו גוש לעשות הסבה ולעבור לעבוד בעולם היופי. העסק שפתחה מספק שירותים רבים בצורה מקצועית

סוהאד מספרה ומרכז יופי. יח"צ,
סוהאד מספרה ומרכז יופ/יח"צ

כבר ארבע שנים שבאבו גוש פועלת מספרה ומרכז ליופי אשר נחשבת בכל האזור, כאשר לקוחות, יהודיות וערביות כאחד נהנות משירותיה - "סואהד מספרה ומרכז יופי". קפצנו גם אנחנו להתרשמות אישית במקום, חזרנו מאוהבים באשת מקצוע שהרשימה אותנו במקצועיות וראש פתוח. אבל הדבר שהכי הפתיע אותנו הוא המבחר הגדול של הטיפולים שהמקום מציע ורמת המקצועיות הגבוהה שלא פוגעים ביחס האישי והחם שמקבלת כל אחת.

"סוהאד מספרה ומרכז יופי" הוא בית עסק עם סיפור מיוחד מאחוריו. מי שמנהלת את המרכז היא סוהאד אבו קטיש, עד לפני מספר שנים היא עוד עבדה כמורה למדעים. לאורך השנים שבהן חינכה ילדים, בערה בה התשוקה לעבוד בעולם היופי והקוסמטיקה. תוך כדי הוראה סוהאד למדה גם את מקצועות היופי. יום אחד היא קיבלה החלטה לעזוב את משרד החינוך ולהתרכז בקריירה החדשה, מאז היא לא מביטה לאחור. העסק שהקימה מעניק מעטפת שלמה של כל עולמות היופי גם יחד כאשר הוא מכיל בתוכו מספר מחלקות ושירותים:

מחלקת עיצוב שיער- החלקות, צבע, פנים, תסרוקות.

מחלקת איפור ערב ויום.

מחלקת ציפורניים- מניקור, בנייה, לק' ג'ל.

מחלקת חדר פנים/קוסמטיקה המתמחה בטיפולי פנים ברמה גבוהה, הרמת ריסים, איפור קבוע ועוד.

מחלקת הסרת שיער במספר שיטות- בכל הנוגע להסרת שיער בלייזר, במקום משתמשים במכשיר חדשני בשם "מגמה ספארק" , מערכת מתקדמת שנותנת תוצאות מהטיפול הראשון ללא כאבים, בזכות גלי לייזר ולא גלי אור.

סוהאד מספרה ומרכז יופי. יח"צ,
סוהאד מספרה ומרכז יופ/יח"צ

סוהאד מאוד מתגאה בכל תחום טיפולי היופי המקצועיים והמתקדמים שהם מספקים. ישנם טיפולי הפנים פרא-רפואיים. תחום מאוד מבוקש בשנים האחרונות כאשר הטיפול נעשה על ידי קוסמטיקאית שעברה הכשרה מקצועית בתחום. מטרת טיפולים אלו היא לשמור על מראה העור ולחדש אותו בין הטיפולים ניתן למצוא- טיפולי אנטיאייג'ינג וטיפולים באקנה. בנוסף, בצמוד לסוהאד עובדת רופאה אשר נותנת מענה בכל הנוגע לקוסמטיקה רפואית, הזרקות בוטוקס, מילוי ועוד. למי שרוצה.

כאשר הגענו למקום פגשנו בו מספר לקוחות, אחת מהן, מיכל, מטופלת קבועה סיפרה לנו: " אני מגיעה רק לסוהאד, כאן אני מרגישה כמו מלכה. יש כאן את כל מה שאני צריכה מבחינת טיפוח. בנוסף, המוצרים שסוהאד מחזיקה, החל ממסכות לשיער, שמפו, קרמים, קו מוצרים ייחודי שהיא בעצמה הפיקה ואני ממש מרוצה מהם. הם הרבה יותר איכותיים מאשר כל מה שהחברות הגדולות מוכרות במחירים מופקעים לדוגמא סרום ללא מלחים שעושה קסם לשיער שלי, הוא הרבה יותר רענן ונעים משידעתי אי פעם קודם לכן".

אחד הטיפולים הכי פופולריים במקום הוא ההחלקות. ביקשנו מסוהאד שתיתן לנו כמה טיפים לנשים שמעוניינת לעשות החלקה. "כל מי שמתלבטת וחושבת עם עצמה האם לעשות החלקה, חשוב לדעת באיזה מוצר עובדים עם השיער שלה, כי בשוק יש המון חברות ולא כולן איכותיות מספיק לשיער והתוצאות עלולות להיות מסוכנות לכן צריך לבצע בדיקה מקדימה ולא לקפוץ על המקום הראשון שאליו מגיעים". מבדיקה שלנו למדנו כי סוהאד מתמחה בהחלקה אורגנית, היתרון הגדול שלה הוא שמטיביה עם השיער, כאשר אין בסגנון הזה נטייה ליובש או יצירת נזקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סוהאד מספרה ומרכז יופי. יח"צ,
סוהאד מספרה ומרכז יופ/יח"צ

בחודש הבא סוהאד נוסעת לקורס קוסמטיקה מיוחד שייערך באיסטנבול על מנת להעשיר את הידע שלה בטיפולי פנים בטכנולוגיה ומכשור מתקדמים שעומדים להיכנס לשוק."לנשים של היום יש תפקידים ומטלות רבות" אומרת סוהאד "ללמוד, לעבוד, להיות אישה, אמא. אבל חשוב שכל אחת תמצא לעצמה זמן איכות, שבו ישרתו אותה וינעימו את זמנה בטיפולי יופי מפנקים ואיכותיים, על מנת שתוכל לשמור על הזוהר שעוטף אותה.

אנחנו התרשמנו כי "סואהד מספרה ומרכז יופי" הוא בדיוק המקום לקבל בו את המעטפת הזו.

עמוד הפייסבוק

סוהאד מספרה, המשתלה 8, אבו גוש

מספר טלפון של בית העסק- 02-5619179

בשיתוף סוהאד מספרה ומרכז יופי, בשיתוף סוהאד מספרה ומרכז יופי
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully