וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרא ובניו, האימפריה שמאכילה את כל המדינה, עכשיו גם בראשון לציון

בשיתוף שיפודי עזרא ובניו, בשיתוף שיפודי עזרא ובניו

5.3.2020 / 11:03

רשת עזרא ובניו נפתחה בכניסה לאזור לפני 47 שנה. בשנים האחרונות הגיעה הרשת, אליה מגיעים מכל הארץ, גם לראשון וכעת נפתח בעיר סניף שני

עזרא ובניו ראשון לציון. יח"צ,
עזרא ובניו/יח"צ

רשת השיפודיות עזרא ובניו היא מעצמה ישראלית. הסניף הראשון של מסעדת הבשרים המפורסמת בכניסה למועצה מקומית, אזור, הוקם לפני 47 שנה ובו עבדה כל המשפחה תחת סבא עזרא וסבתא אסתר.

בארבע השנים אחרונות, דניאל הנכד של עזרא, פתח סניף נוסף בראשון לציון באותו קונספט מנצח שבו אוכלים כמה שרוצים, פשוט ממלאים את הבטן בשיפודים ובשר. קפצנו לסניף בראשון לציון אשר נמצא ברחוב דוד סחרוב 18 וכעת נפתח סניף נוסף באזור התעשייה הישן. שמחנו עד מאוד לגלות כי הטעמים ואווירה הם בדיוק כמו המקור.

עזרא ובניו מציעים שיפודים על גריל גחלים, פרגיות, קבבים, כבדים, לבבות, נקנקיות חריפות, צלעות כבש ובקר, פילה ועוד. המגוון הזה הוא אחת מסיבות שהמקום היה מפוצץ בעשרות לקוחות כל הזמן. במקום ניתן לשבת במתחם מקורה או בחוץ בחלל הפתוח וכמו הבשרים, מקום יש בשפע.

עזרא ובניו ראשון לציון. יח"צ,
עזרא ובניו/יח"צ

ניצלנו את ההזדמנות ושוחחנו עם כמה מהסועדים במקום, דוד אלקובי שעבורו זו הייתה פעם הראשונה, אמר לנו: "נכנסתי דווקא בגלל התור הארוך, רציתי לבדוק על מה המהומה ובקצרה, שירות מעולה ועם חיוך למרות העומס, מחיר זול ואוכל טעים וטרי, אין ספק שאחזור בקרוב שוב". גם אבי אברמוב העיד: "שיפודים טעימים, אוכל טעים ומשביע, שירות מעולה וזריז וגם המחיר הוגן וסביר, מומלץ מאוד".

כל הלקוחות ציינו את המחירים האטרקטיביים, בדקנו את הנושא לעומק. 6 צלעות כבש ב-70 שקלים, שיפוד כבד אווז ב-50 שקלים.

ארוחה עסקית שכוללת שני שיפודים בצלחת, חומוס, צי'פס, סלט, אורז, שתייה ולאפה חמה מהטבון תעלה 42 שקלים בלבד.

דניאל הבעלים סיפר לנו קצת על העבודה היום-יומית. "מדובר בריטואל קבוע. בכל בוקר אנחנו מקבלים את הבשרים והעופות, מנקים אותם, חותכים לקוביות ומכניסים אותם לשיפודים. הכל נעשה בעבודת יד במקום, הכנת הלאפות בטבון והסלטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עזרא ובניו ראשון לציון. יח"צ,
עזרא ובניו/יח"צ

שמנו לב כי הלהיט הכי נמכר הוא הקבב, אנשים הגיעו במיוחד בשבילו, לכן גם אנחנו היינו חייבים להזמין ולטעום. הקבב הגיע בתוך לאפה חמה שרק יצאה מהטאבון, עם מעט חומוס וסלטים בפנים והטעמים היו פשוט מופלאים. ממש הרגשנו את הטריות של המרכיבים ועסיסיות המושלמת של הקציצה.

שיפודי עזרא ובניו סניף ראשון לציון, שירות אדיב, מחירים בזיל הזול, בשרים בשפע והכל טרי בזכות העובדה שמאות מגיעים לכאן בכל יום, לכן תחלופת הבשרים היא כזו שבכל יום מביאים סחורה חדשה וזו פשוט חגיגה.

עזרא ובניו, דוד סחרוב 18, ראשון לציון

לבירורים והזמנות: 03-5042330

עמוד הפייסבוק

בשיתוף שיפודי עזרא ובניו, בשיתוף שיפודי עזרא ובניו
  • עוד באותו נושא:
  • שיפודים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully