וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון לכאב - או התמכרות שצריך להפסיק?

בשיתוף וילה מטריקס, בשיתוף וילה מטריקס

5.3.2020 / 10:25

כשהכול התחיל, נראה היה שאין בעיה. משככי הכאבים טשטשו את המצוקה, האלכוהול השכיח את הצרות וההימורים הקפיצו את רמות האדרנלין. הבעיה היא שמתישהו לאורך הדרך הפתרון הפך לבעיה. אז איך יודעים מתי עובר הגבול בין הרגל להתמכרות? למענה מקצועי, ניתן לפנות לוילה מטריקס

אילוסטרציה של גבר שותה אלכוהול. ShutterStock
התמכרות/ShutterStock

משככי כאבים - עלולים להיות ממכרים

ברוב הבתים בישראל אפשר למצוא משככי כאבים כאלה ואחרים, אבל סוגים מסוימים עשויים לעורר התמכרות של ממש, בפרט כאשר הם משפיעים על מערכת העצבים באופן שאיננו שונה מסמים וחומרים כימיים אחרים. בלי לשים לב, אנשים רבים מתמכרים לכדורים הללו ומגלים שהם מתקשים לתפקד בלעדיהם, הן ברמה הפיזית והן ברמה הרגשית. ההכרה בהתמכרות הזו חשובה מאוד, שכן התמכרות למשככי כאבים מחייבת טיפול מקצועי מעמיק, כדי לאפשר לאדם המכור לתפוס מחדש את השליטה על חייו, להשתחרר מהכדורים ולמצוא דרכים טבעיות ונכונות יותר להתמודד עם המצוקה שהוא חווה. עם הליווי של צוות וילה מטריקס ניתן לעשות את זה בצורה טובה, יעילה ומקיפה.

אלכוהול - כשאי אפשר בלעדיו

אם אתם לא צורכים יותר מאשר כוסית משקה בבילוי חברתי או באירוע משפחתי, המצב שלכם לא אמור לעורר דאגה. מצד שני, מי שצורך כמויות גדולות בתדירות גבוהה, גם כשהוא לבד בבית פשוט משום שזה גורם לו להרגיש טוב יותר, בהחלט אמור לחשוש. גמילה מאלכוהול היא חיונית במצבים אלה, משום שבהיעדר טיפול מתאים, האלכוהול עשוי להסב נזקים כבדים לאדם ולסביבתו. מפגיעה במערכות יחסים ובמקום העבודה - ועד לסיכון חיי אדם (למשל בזמן הנהיגה), האלכוהול חייב לצאת מהתמונה, ורצוי לעשות את זה מוקדם ככל האפשר.

הימורים - כשסף הגירוי עולה

הימורים קלים מפעם לפעם לא בהכרח מזיקים, אבל יש גם אנשים שמתמכרים למשחק הזה, מגדילים את הסכומים, נוטלים הלוואות ובאופן כללי זקוקים תמיד לגירויים נוספים ולריגושים משמעותיים. המחיר של התמכרות להימורים גבוה מאוד, הן ברמה האישית והן ברמה הכלכלית, ואלה סיבות מצוינות לעשות את השינוי הדרוש כבר עכשיו - לפני שהחובות יצטברו והנושים ידפקו על הדלת. וילה מטריקס הוא המקום האידאלי למי שמוכן לשבור את מעגל ההתמכרות, לייצר לעצמו מציאות חדשה ולקבל את הכלים הדרושים כדי להתמודד עם האתגרים בצורה טובה באמת. אתם מוזמנים לעשות את הצעד הראשון כבר עכשיו, וליצור קשר עם צוות המרכז בטלפון 050-4949696.

כתבה זו פורסמה בשיתוף אתר כתבה.

בשיתוף וילה מטריקס, בשיתוף וילה מטריקס
  • עוד באותו נושא:
  • התמכרות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully