וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השניצל התל-אביבי שלא איבד את הטעם המיוחד במשך 45 שנה

בשיתוף אלוף השניצל, בשיתוף אלוף השניצל

5.3.2020 / 8:46

המסעדה הראשונה שנבנתה ברחוב החשמונאים בתל אביב היא אלוף השניצל ב-1974. כיום היא עדיין פועלת והטעם עדיין משובח

אלוף השניצל. יח"צ,
אלוף השניצל/יח"צ

על פי הרישומים, בעיר תל אביב כולה יש למעלה מ-2,000 מסעדות. אחת מהן, "אלוף השניצל" היא הראשונה שפיארה את רחוב החשמונאים המוכר, כאשר זו נוסדה ב-1974 על ידי יוסף וחיה לוין, כאשר מי שמנהל אותה כיום הם הנכדים, דור שלישי של המשפחה.

שמחנו לקפוץ אחר צהריים אחד למבחן טעימות, שמחנו לגלות כי הטעמים של השניצלים הידועים במקום רק משתבחים עם השנים.

רחוב החשמונאים בתל אביב היה בעברו שוק סיטונאי של פירות וירקות, שאליו היו מגיעים מאות פועלים וסוחרים. עם השנים התווספו לאזור בנייני משרדים וגם שכונת מגורים, אך מי שהיה שם מהרגע הראשון ונשאר מקום אותנטי עד היום הוא "אלוף השניצל". אחד הדברים הייחודיים במקום הוא שכל טיגון במחבת נעשה עם שמן חדש בשיטה הישנה ולא עם הצ'יפסרים המודרנים כפי שקורה ברוב מסעדות האוכל מהיר.

אלוף השניצל. יח"צ,
אלוף השניצל/יח"צ

"לא רק מטגנים בשיטה מפעם", אמר לנו הבעלים, "בניגוד לאחרים, אנחנו מקבלים עופות טריים כל יום ומפלטים אותם במקום, הדברים נכונים גם לתפוחי האדמה, כך שהשניצלים וצ'יפס יוצאים כפי שחינכו אותי שצריכים לצאת, חמים, פריכים והכי טריים וחמים".

גם הלקוחות הרבים שמילאו את המקום פירגנו ובגדול, אחד מהם, שלום אומן סיפר לנו "אני מגיע לפה במשך עשרות שנים רק כי יודעים לשמור פה על רמה גבוהה של אוכל, כל המנות מגיעות עם שפע ונדיבות במחירים מצוינים".

התפריט של "אלוף השניצל" מכיל בתוכו שני סוגים של שניצלים, קבב מהקצביה של המשפחה, מבחר חביתות, שקשוקה, סלט חזה עוף, חזה עוף על הפלאצ'נה וחזה עוף בתבשיל בצל אדום. ישנן תוספות משתנות בכל יום מחדש, בביקור שלנו היו אלה פירה עם פטריות ואורז. בעצם, בכל יום יש אורז או מג'דרה ופעם בשבוע יש קוסקוס מושלם עם ירקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלוף השניצל. יח"צ,
אלוף השניצל/יח"צ

שמנו לב שקהל הלקוחות הוא מגוון מאוד. היו שם פועלי בניין לצד עורכי דין, נשים וגברים, גם חבר'ה צעירים, כולם אחזו בפיתות עם השניצלים המפורסמים, כי זה לא משנה מי אתה ומה אתה עושה, את השניצל הזה אף אחד לא רוצה לפספס.

שעות הפתיחה של "אלוף השניצל" הם בימי ראשון עד חמישי, החל משש בבוקר ועד שש וחצי בערב, המקום כשר בהכשרת הרבנות תל אביב יפו ונמצא ברחוב החשמונאים 119 תל אביב.

שעות הפתיחה : ראשון עד חמישי, שעות: 06:00-18:30
וימי שישי, 06:00-13:00.


לבירורים והזמנות: 077-4007007

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אלוף השניצל, בשיתוף אלוף השניצל
  • עוד באותו נושא:
  • שניצלים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully