וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האחים יונס" ממלכת הכול לבית בחיפה אשר פעילה כבר למעלה מ-30 שנה

בשיתוף האחים יונס, בשיתוף האחים יונס

4.3.2020 / 14:11

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" בדבר בתי עסק בישראל שפעילים עשרות שנים, הגענו גם ל"אחים יונס", מי שמפעילים בית ממכר לאביזרים לנגרות, פרזול והכל לבית כבר למעלה מ-32 שנה

האחים יונס. יח"צ,
האחים יונס/יח"צ

קפצנו לרחוב אלנבי 17 בחיפה על מנת להתרשם מקרוב אחר הנעשה ב"האחים יונס" ומצאנו עסק מדהים שמחזיק עשרות מוצרים מגוונים, החל מאביזרים למטבח, נגרות בניין, צבעים לכל סוגי העץ, מבחר ענק של ידיות לרהיטים, ידיות לנגרות, אביזרי אמבטיה ועוד.

עם האחים יונס עובדים נגריות, קבלנים, שיפוצניקים וגם לקוחות פרטיים, בגלל הייחודיות של החנות. הופתענו לגלות שבחנות ניתן למצוא חלקים מיוחדים בעיקר בתחום הנגרות, החל מגלגל לדלת הזזה מלפני 30 שנה או ידיות מסוימות שהותקנו לפני 15 שנה, וכמובן, גם את המוצרים הכי חדשניים בשוק. על הייחודיות הזו הסביר לנו וואליד, אחד מהאחים יונס שמנהלים את המקום: "לא מעט מהארונות שמייבאים לארץ מגיעים ללא חלקי חילוף, למשל גלגלי ארונות הזזה. אלה דורשים תחזוק והחלפה לאחר בלאי שנוצר לאורך השנים. אנחנו מסוגלים להתאים לכך פתרונות אולטימטיביים משלנו".

האחים יונס. יח"צ,
האחים יונס/יח"צ

לקוחות רבים הסתובבו בחנות בזמן השהות שלנו בה. אחת מהן, דנה פינגרר, מעצבת פנים ידועה ומצליחה סיפרה לנו על רכישותיה בחנות: "בדיוק רכשתי פה מתקן קרש גיהוץ הנשלף מתוך ארון, אני מגיעה לכאן במשך שנים על מנת לקנות את מגוון הפתרונות והעזרים לבית עבור העיצובים שלי, כי האיכות פה מרשימה והשירות מנצח, האחים יונס אמינים, מקצועיים והמחירים נוחים. והכי חשוב מבחינתי, אספקה מהירה וזמינות של כל המוצרים הנדרשים".

יחד עם מוצרי העזר שנועדו לפתור בעיות, היום גם מאוד חשובה הנראות והאסתטיקה. ניתן לראות שגם לחלק הזה יש מקום של כבוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
האחים יונס. יח"צ,
האחים יונס/יח"צ

שאלנו את וואליד מה המוצרים הכי נמכרים בתקופה האחרונה. הוא סיפר שאלו מייבשי כלים בתוך ארון. באחים יונס יש מבחר גדול ואיכותי של המוצרים הללו. "גם אביזרי האמבטיה המיוחדים שאנחנו מייבאים מאיטליה ותורכיה הולכים חזק כל הזמן, ומתקני חלוקה בתוך מגירות כמו חגורות, כפתורים, עניבות, תכשיטים, שעונים ועוד, אלה נמכרים כל הזמן כמו לחמניות טריות".

ה "אחים יונס" הוא מרכז אספקה ומכירה של כל עזרי הבית האפשריים, מצאנו מבחר גדול ואיכותי במיוחד, החל מידיות דקורטיביות ועד פתרונות אחסון. מדובר בצוות מסור וותיק עם סבלנות ומקצועיות ראויה לציון, לנו לא נותר אלא להמליץ בחום.

לבירורים והזמנות: 04-8640785

אתר הבית

בשיתוף האחים יונס, בשיתוף האחים יונס
  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully