וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שהופכת חלומות מעוצבים למציאות

בשיתוף אלין רום, בשיתוף אלין רום

4.3.2020 / 11:57

כבר כחמש שנים שחברת "אלין רום - עיצוב אירועי בוטיק" פעילה בניהולה של אלינה רום. השמועות מספרות על אשת מקצוע מיוחדת במינה, אשר בנתה קונספט עבודה ייחודי ובזכותו ניתן להפיק אירועים יוצאים מגדר הרגיל

אלינה רום. יח"צ,
אלין רום/יח"צ

קפצנו להכיר מקרוב את האישה שלקחה את עולם עיצוב האירועים דרגה אחת קדימה וזהו סיפורה. "אלין רום- עיצוב אירועי בוטיק" הוא עסק אשר קיים 5 שנים ותפקידו לעצב אירועים בהתאמה אישית: חתונות, ימי הולדת, בר/בת מצווה, בריתות, אירועים עסקיים, הצעות נישואין, קישוטים לקראת החגים, עיצוב אווירה ועוד.

במסגרת כתבת התחקיר, שוחחנו עם לא מעט לקוחות שקיבלו את השירות של אלינה. כולם סיפרו לנו על אמנית לכל דבר, בעלת ראש יצירתי. אחת מהן, נועה לוין סיפרה לנו: "באירוע שהפקתי בזכות אלינה היא שיחקה אותה ובגדול. עיצובי בלונים שהכינה פשוט הפילו לסתות! אנשים פרגנו בטירוף, מדובר בתותחית ברמות על, סבלנית, מקצועיות שזרמה עם כל השיגעונות שלי".

אלינה למדה אמנות ברוסיה, כאשר הגיעה לארץ בתחילה עבדה ברשת פרחים גדולה כשוזרת, לאחר מכן החליטה שהיא רוצה לשלב את האומנות שלמדה ברוסיה עם עיצוב הפרחים ובלונים וחשבה על רעיונות כבירים שאפשר לעשות איתם באירועים. על כך היא סיפרה לנו: "הרגשתי שאני רוצה להביא את עצמי לאירועים ולשמח אנשים. חשוב לי תמיד ללכת עם הלקוחות ולהגשים להם את החלום. אני מתרגשת לראות אנשים ששמחים מהעיצוב שעשיתי להם בתוצר הסופי".

אלינה רום. יח"צ,
אלין רום/יח"צ

אלינה מעניקה שני סוגי שירותים, הראשון הוא בניית הקונספט והתאמה אישית של העיצוב ללקוח. השירות השני הוא אספקה של כל האלמנטים לפי בקשת הלקוח, למשל קיר צילום, זיקוקים קרים, אותיות גדולות מפרחים, בר מתוקים, סידורי בלונים כאשר כיום קשתות מעוצבות נחשבות ללהיט, סידורי פרחים לשולחן יחד ועוד.

אלינה עובדת בשיתוף פעולה עם מספר גדול של אולמות אירועים שונים ברחבי ארץ, מעצבת חופה, שולחנות, עיצובי קבלות פנים, כניסה של חתן וכלה, עמדת צילום ומתוקים, פשוט הכל מהכל.

בעל אולם אירועים גדול ששוחחנו עימו סיפר כי בכל פעם שאלינה אחראית על העיצוב באולם היא מקבלת מחמאות מקיר לקיר, לכן הוא דואג להמליץ עליה כי לטענתנו שווה את המחיר.

שאלנו את אלינה על מוצר שהולך עכשיו חזק בשוק, היא סיפרה לנו על קיר הצילום: "מדובר בקיר אומנותי שכולם מבקשים להצטלם על הרקע שלו, יש בו הדגשה אישית של החוגג והעמדה ממותגת באלמנטים רבים, בלונים שזורים, ממתקים, ופרחים בעיצוב מיוחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלינה רום. יח"צ,
אלין רום/יח"צ

הדבר שמייחד את העבודות של אלינה זו העובדה שהיא לא מנסה לקחת את הפנטזיות של הלקוחות לתוך שבלונות עיצוביות מוכנות מראש, אלא עושה עבורם את כל מה שמבקשים, כאשר אין דבר בלתי אפשרי, תוך כדי תשומת לב לדברים הקטנים ביותר שיוצרים את הקסם ומבדילים בין אומנות לקיטש, בזכות רמת אסתטיקה גבוהה בכל הפרטים על מנת לייצר אווירה נעימה, תוססת וצעירה.

פגשנו אשת מקצוע שהיא מומחית בתחומה, אומנית לכל דבר, יצירתית וחכמה.

עיצוב מוצלח מתחיל כבר בפגישה הראשונה, מההתרשמות שלנו, אם יש לכם בקרוב איזו סיבה לחגיגה או צורך באירוע, צרו קשר עם אלינה, את הראש שלכם היא כבר תבין.

לבירורים והזמנות: 08-9309393

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אלין רום, בשיתוף אלין רום
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully