וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוויק קלין, מנקים עבורנו את הווילונות

בשיתוף קוויק קלין, בשיתוף קוויק קלין

4.3.2020 / 11:45

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק ותיקים בעיר תל אביב, לא יכולנו שלא לציין את רשת מכבסות "קוויק קלין". זו מספקת פתרונות כביסה מקצועיים כבר 29 שנים!

קוויק קלין. יח"צ,
קוויק קלין/יח"צ

לא מדובר בעוד מכבסה חדשה, אלא מוסד תל אביבי מוכר ומאושר על ידי תושבי הסביבה, אשר נהנים כבר שנים מכביסה נקיה מקופלת וריחנית להפליא.

המכבסות של "קוויק קלין" מספקות שירותי ניקוי יבש, כביסה רטובה, גיהוץ, ניקוי וילונות, ניקוי שמיכות וניקוי שטיחים, כאשר מתמחים גם בניקוי יבש, ניקוי של שמלות ערב וכלה, בגדי עור ואחרים, בשני סניפים. הראשון נמצא ברחוב הרוגי מלכות 7, רמת החייל תל אביב, והשני ברחוב אלמגור 5 בשכונת נווה שרת. קפצנו אנחנו לסניף שברחוב אלמגור, חזרנו מוקסמים מהשירות המהיר והיעיל.

כאשר נכנסו למכבסה ריח של ניקיון קידם את פנינו, פגשנו בסניף המקומי מספר לקוחות שבדיוק עמדו בתור לקחת את הכביסה האישית לאחר שעברה טיפול יסודי.

לקוח בשם דניאל לוי סיפר לנו: "כרגיל, מכבסת קוויק קלין נותנת לי שירות מצוין, הייתי צריך לשים את המעיל בניקוי יבש כי היום בלילה אני טס לחו"ל, כך שעשו לי ניקוי יבש אקספרס ובגלל שאני לקוח קבוע, אפילו לא גבו ממני עבור האקספרס. אני לא מכיר עוד הרבה מוקמות שקודם כל נותנים שירות מהלב".

קוויק קלין. יח"צ,
קוויק קלין/יח"צ

גם ענבל משולם, לקוחה נוספת, לא חסכה במחמאות: "לא מזמן עברתי דירה והייתי צריכה לנקות הרבה דברים. ביגוד של חורף, ניקוי יבש, כביסה שהצטברה, גיהוץ וגם את הווילונות והשטחים. בגלל שהיה מדובר בלא מעט משקל, הגיע אלי שליח נחמד ואסף את הכל, כעבור כמה ימים קיבלתי הכל נקי ואפילו הצליחו להוציא כתמים ישנים שהיו בווילונות".

מי שמנהל את הסניפים הוא הבעלים, אילן כהן, בעסקי המכבסות הוא נמצא מאז 1991. על ההבדל בין "קוויק קלין" לאחרים הוא הסביר לנו: "רוב המכבסות בתל אביב הן בלי מכונות לניקוי יבש, אנחנו לא רק שמחזיקים כאלו בסניפים, אלא כל העובדים עברו במיוחד קורס של מכבסות וניקוי יבש מטעם מכון התקנים הישראלי, וגם אני עם כל הניסיון שצברתי, המשכתי לקורס להורדת כתמים שהועבר על ידי מומחה שהגיע לארץ והעביר הכשרה מעשית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קוויק קלין. יח"צ,
קוויק קלין/יח"צ

פעולת הניקוי היבש נעשית במכונה מיוחדת ללא מים, עם חומר כימי שקוראים לו, פרכלורואתילן - ממיס שומנים ולכלוכים ומנקה את הבגד בצורה עדינה ללא התכווצויות כך ששומר גם על בדים עדינים.

ולא רק מכונות לניקוי יבש עושות את ההבדל שמעמיד את "קוויק קלין" בראש החזית, גם עולם ניקוי הווילונות מכל הסוגים שהפך להיות להיט, בזכות הניקיון והשירות המדליק.

אנשי הצוות מגיעים עד בית הלקוחות, מפרקים עבורם את הווילונות, מנקים בצורה מושלמת וחוזרים בחזרה לתלות מחדש בבית או במשרד. "אנחנו מומלצים על ידי מיטב הדקורטורים וחנויות הווילונות ועובדים איתם בשיתוף פעולה מלא אנו מקבלים מהם את הוראות היצרן לניקוי הנכון לכל בד וילון".


"כמעט אף אחד לא מעניק את השירות הזה", ציין בפנינו אילן, " ולכן החלטנו כי גם הנישה הזו צריכה להיות מטופלת כהלכה, כי הווילונות חזרו לאופנה, אם מדובר בווילונות חשמליים, קפלים רומאים, ונציאנים. וכול סוגי הווילונות".

ומה קורה לאחר שמקבלים את הבגדים נקיים, למי מאיתנו יש חשק וכוח לעמוד ולגהץ אותם? גם לסוגיה הזו ב"קוויק קלין" נותנים מענה, במבצע מיוחד למינויים של בין 50 ל-100 חולצות במחיר זול.

טיפול בכביסה זה עניין יום יומי, נשמע פשוט אך יכול להיות מורכב, כי צריך להתחשב בסוג הבד, צבע וטמפרטורה נכונה, כאשר לא כל סוג שטיפה מתאימה, לכן כדאי לתת למומחים שבכביסה לעשות עבורנו את העבודה ואם במומחים עסקינן, אז בכל הנוגע לכביסה, "קוויק קלין" היא הבחירה הנכונה.

שעות פעילות:

ימים א'-ה' 8:00-19:00
יום ו' - 8:00-14:00

03-6484849 - הרוגי מלכות 7, רמת החייל, תל אביב
03-6484843 - אלמגור 5, נווה שרת, תל אביב

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף קוויק קלין, בשיתוף קוויק קלין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבסה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully