וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיולים מאורגנים לאירופה - חוויה בלתי נשכחת

בשיתוף השטיח המעופף, בשיתוף השטיח המעופף

1.3.2020 / 17:00

לטיול מאורגן יש יתרונות רבים לעומת טיול לבד ואירופה מספקת לנו יעדים לא יקרים ומרהיבים ביופים כדי לנצל זאת

פגסוס טיול מאורגן. ShutterStock
טיול מאורגן/ShutterStock

אירופה, הגברת הקלאסית והמגונדרת, היא ללא ספק היעד האהוב על הישראלים בכל עונות השנה. טיולים מאורגנים לאירופה הם טיולים פופולריים ומשתלמים - ניתן למצות את העיר ואת המדינה בה מטיילים, וליהנות מחופשה שכוללת בתוכה את כל הדברים שאסור להחמיץ.

טיולים מאורגנים לאירופה - נופש שמתאים לכולם

לחובבי הטבע והמסעות - אם אתם אוהבים לפגוש בטבע מרהיב פנים מול פנים וליהנות מתופעות חד-פעמיות, טיולים מאורגנים למזרח ומרכז אירופה הם בדיוק בשבילכם. בין המדינות האידיאליות לטיולי טבע ומסעות באירופה, הן גיאורגיה, מונטנגרו, באקו, ספרד וצפון איטליה.

לאוהבי השופינג - כולנו אוהבים שופינג, והכי כיף לעשות אותו ברחובות השוקקים של אירופה. מותגים וחנויות מקומיות, קניונים רבי-קומות ושווקים צבעוניים - את השופינג הכי טוב באירופה ניתן למצוא במדריד, פריז, מילאנו וברצלונה. בטיולים מאורגנים לאירופה, יש יום חופשי להסתובב באופן עצמאי ולעשות קניות.

לאוהבי התרבות - כשמדברים על אירופה, מדברים על תרבות. קתדרלות, פסלים, מוזיאונים, כנסיות וארמונות מעטרים את רחובות הערים, ומאפשרים הצצה לתרבות המקומית בת אלפי השנים.

למה חשוב לעשות טיול מאורגן לאירופה עם חברת טיולים טובה?

בגלל הביטחון - טיולים מאורגנים לאירופה שומרים עליכם תמיד כקבוצה. מי שלא בקיא בשפה המקומית או בשפה האנגלית, יכול להשתלב בצורה נהדרת ולהרגיש רגוע.

בגלל החוויה - בטיול מאורגן לאירופה, אתם צריכים להביא רק את עצמכם. הזמנת הטיסות, המלונות והאטרקציות היא האחריות של חברת הטיולים. ומה נשאר לכם? רק ליהנות ללא הפסקה.

בגלל שתספיקו יותר - לא צריך להכין רשימות של אתרים ואטרקציות ולהיות בלחץ, כי טיול מאורגן לאירופה מכיל בתוכו את הדברים השווים בלבד. כך תבטיחו לעצמכם שלא תפספסו שום דבר חשוב, ומנגד לא תבזבזו את זמנכם על מה שלא מעניין.

בגלל החיבור למקום - מדריך הקבוצה הוא דובר עברית, והוא מומחה ומתמצא ביעד בו הוא מדריך. בטיול מאורגן לאירופה דרך השטיח המעופף, תוכלו להכיר את היעד בו אתם נמצאים ולצאת עם חוויה ייחודית.

בגלל החיסכון הכספי - טיולים מאורגנים באירופה הם חסכון כספי משמעותי! כשמתארגנים בקבוצה, קל יותר להשיג מחירים אטרקטיביים לטיסות, למלונות וכמובן לכל האתרים והאטרקציות. בנוסף, במהלך הטיול המאורגן אתם מתניידים באוטובוס הקבוצתי, מה שחוסך לכם עלויות גדולות של שימוש בתחבורה ציבורית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טיולים מאורגנים לאירופה - למה הכי משתלם בשטיח המעופף?

טיסות ישירות - טיסות ישירות לאירופה שכוללות כבודה, ואם ניתן - דרך חברה ישראלית. טיסות ישירות מאפשרות נחיתה רכה, וכשמדובר בטיסות עם כבודה גם חיסכון כספי.

מלונות ברמה טובה בלוקיישנים הכי טובים - בטיול מאורגן לאירופה, המלונות הם תמיד ברמה טובה.

הזמנות און ליין ללא דמי טיפול - הזמינו דרך האתר של השטיח המעופף ללא תשלום דמי טיפול.

ותק - השטיח המעופף היא אחת החברות הוותיקות והמובילות בישראל, ואת זה יוכיחו עשרות אלפי הנוסעים שיצאו דרכה לטיולים מאורגנים באירופה.

מדריכים מנוסים ואדיבים - המדריכים המנוסים והאדיבים של השטיח המעופף נבחרו בקפידה על מנת להעביר אתכם חוויה שלא תשכחו.

מחיר - המחירים של השטיח המעופף הם האטרקטיביים ביותר בשוק. לא מזמינים לפני שבודקים בשטיח המעופף!

בשיתוף השטיח המעופף, בשיתוף השטיח המעופף
  • עוד באותו נושא:
  • טיולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully