וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סוסו, הבורגר שמסעיר את יפו

בשיתוף אבו סוסו, בשיתוף אבו סוסו

1.3.2020 / 16:44

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר המבורגריות מענייניות, החלטנו לקפוץ ולבקר במקום שעושה כותרות מרעישות בקרב לקוחות ואנשי מקצוע בכירים. לא הפסקנו לשמוע את השם "אבו סוסו", לכן החלטנו לקפוץ ולהביא לכם את הרשמים

אבו סוסו. יח"צ,
אבו סוסו/יח"צ

לאחר הפתיחה המוצלחת של שלוש הסניפים הקודמים, הבשורה של סוסו הגיעה אל יפו, עם טוויסט בטעמים ומיתוג המשתלב בצורה נהדרת עם התרבות והנוף הקולינרי של העיר. השף עבד אבו קוטוב, דמות ידועה בעולם האוכל הישראלי, לאחר שהקים את המטבחים של סוסו אנד סאנס, רוטשילד, דיזנגוף וגינדי החליט לפתוח את "אבו סוסו".

קפצנו גם אנחנו לסניף ביפו, ברחוב יפת 9 והתרשמנו עמוקות, המסעדה נמצאת בתוך בניין עתיק, כך שמיד נכנסים לתוך אווירה יפואית מלטפת. סביבנו היו לקוחות רבים, אחד מהם, בחור בשם רועי סיפר לנו: "אם יש משהו שהוא קדוש כאן, זו הקציצה, אנחנו מגיעים לכאן אחת לשבוע ורואים איך מתייחסים אליה בכבוד הראוי, כאילו היא המלכה. סביב הקציצה הכל מתנהל, אם זה ההגשה, החידושים, שילובים ותוספות, יש כאן דברים שאתה לא יכול לדמיין בכלל לפני שאתה שומע וטועם".

ביקשנו מהעובדים במקום לקבל המלצה על ארוחה, הם החליטו עבורנו שנתחיל עם עראייס לפתיחה, מאכל מבוסס על פיתה ממולאת בבשר טחון ומשוחה בשומן רק כדי לחמם את הבטן והאווירה, ולאחר מכן המבורגר 80 אחוז בקר ו20 אחוז גבינת צ'דר, מעל כבד אווז וריבת צ'ילי מלווה בסלט טבולה מטובל.

את הבשר לקציצה המפורסמת של אבו סוסו, מספק בשארה חינאוי הקצב, חשוב לשף עבד הטריות והאיכות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אבו סוסו. יח"צ,
אבו סוסו/יח"צ

וואו, זה היה מטורף! מנה שגורמת לך לחשוב שיש חייזרים בעולם, טעמים שהם פגז, מיוחדים במינם, השילוב של הטקסטורה העיף לנו את החך ממקום למקום.

לאחר סיום הארוחה, כשלקחנו אוויר על מנת לעכל את החוויה, ניגשנו לשף עבד אבו קוטוב ושאלנו אותו על תפיסת עולמו. "אוכל יכול לחבר בין כל בני האדם, ובן אדם לא משנה מה מצב הרוח שלו, ברגע שאתה מאכיל אותו באוכל משובח, הוא שוכח מצרות, עוצם עיניים ונכנס לתוך החוויה שממנה יכולים לצאת רק עם חיוך על הפנים. זו בעצם הדאגה שיש לנו, שלאף אחד לא יהיה חסר כלום ושכולם יצאו מרוצים עד הגג".

למדנו משף עבד כי גם החבר'ה הטבעונים לא מקופחים, השף עובד בשיתוף פעולה יחד עם מישל טורני מהישרדות על מנת להביא את הבשורה לטבעונים ולהמבורגר משתמשים בקציצת "ביונד מיט" ויש גם גבינה טבעונית מקשיו.

אבו סוסו. יח"צ,
אבו סוסו/יח"צ

רשימה גדולה של סלבים נכנסים ויוצאים מ"אבו סוס" שנהנים וחוזרים כמו דניס, סמיון ולונה מהישרדות ורבים וטובים.

החלום והיעד של עבד הוא שכל אחד יוכל ליהנות מהמבורגר שף, שלא תהיה זו מנה לעשירים בלבד, לכן מעבר לפעילות במסעדה הוא נוהג להעניק גם לגופים ועמותות שעובד מולם מאחורי הקלעים, על כך ועל הטעמים לא נותר לנו אלא להוריד את הכובע ולהגיד שאפו.

"אבו סוסו", יפת 9, תל אביב יפו

לבירורים והזמנות: 054-3035718

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אבו סוסו, בשיתוף אבו סוסו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully