וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה החדשה של עולם התכשיטים - ננו תכשיטים

בשיתוף ננו תכשיטים, בשיתוף ננו תכשיטים

1.3.2020 / 16:26

כבר במשך 3 שנים שחברה אחת, ננו תכשיטים, משגעת את תעשיית התכשיטים. מדובר בחברה ישראלית יחידה במינה אשר מפתחת ומעצבת תכשיטים המשלבים בין חדשנות, יופי ומשמעות

ננו תכשיטים. יח"צ,
ננו תכשיטים/יח"צ

קפצנו לסניף ננו תכשיטים אשר ממוקם ברחוב רבי יוחנן 6 ביפו העתיקה, על מנת להתרשם מקרוב משיתוף הפעולה הייחודי בין מדענים, צורפים ומעצבים שהפכו את ננו תכשיטים לייחודית ברמה עולמית.

ננו תכשיטים מעצבים קו תכשיטים בהשראת ההיסטוריה הכוללים מסרי אושר, העצמה ואהבה. הקולקציה המגוונת שמצאנו בחנות מציגה אנסמבל מעודן של עיצובים ייחודיים, והיא כוללת שרשראות עם השראות מוטבעות בזהב טהור 24 קראט ממגוון רחב של נושאים.

"אנחנו בעצם רוצים להביא טכנולוגיות ייחודיות לעולם התכשיטים, סיפר לנו זוהר הבעלים, ובעזרתם לייצר תכשיטים שנותנים פתרון מושלם למי שמעוניין לרכוש לעצמו או להעניק לא פחות ממתנה מקורית, יוקרתית ומפתיעה.

ננו תכשיטים. יח"צ,
ננו תכשיטים/יח"צ

פיתוח הטכנולוגיה ארך כ-11 שנים, וב-3 השנים שחלפו מאז ננו תכשיטים משווקת את הליין בעיקר לחו"ל כשלאחרונה החלה גם בשיווק לשוק הישראלי.

תוך כדי פיתוח הטכנולוגיה החברה הקימה מעבדה סטרילית מיוחדת, עם מכונות ייעודיות מפיתוח עצמי שמבצעות את ההטבעות המוזהבות.

בחנות פגשנו מספר לקוחות, אחת מהן, יעל, סיפרה לנו על החוויה שלה. "כמו כל אחד אחר, לא פעם שברתי את הראש בחיפושים אחרי מתנה שתהיה בלתי נשכחת, כי כאשר מקבלים מתנה רגילה, שוכחים ממנה במהרה וגם לא זוכרים מי העניק, אבל חברה טובה סיפרה לי על הקונספט המיוחד של התכשיטים פה, הייתה לי הרגשה טובה ואכן מצאתי את שחיפשתי, יש פה דברים מהממים וייחודיים. מי שאני הולכת לקנות לו את התכשיט לא ישכח אותי לעולם" אמרה וחייכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ננו תכשיטים. יח"צ,
ננו תכשיטים/יח"צ

חלק מהייחודיות בתכשיטים בא לידי ביטוי בטקסטים הקטנים אשר מעבירים מסרים אישיים או ברכות בעלות עוצמה וכוונה טובה לאירועים מיוחדים בחיים.

זוהר סיפר לנו, "הקו הרעיוני שלנו הוא תמיד ללכת על מסרים חיובים, גם אם זה בהקשר של דתות, להוציא מכל דת את החיובי שבה, ולהדגיש אותו".

בהקשר של דת, "ננו ג'ולרי" ננו תכשיטים היא בין החברות הבודדות בעולם שמוכרת תכשיטים לכל סוגי הדתות תחת אותה קורת גג, כאשר כל תליון הוא בעל משמעות וערך, המשלבים יחד מוטיבים מיוחדים, טקסטים וסמלים.

על תפיסת עולמו זוהר סיפר לנו, "תכשיט שיכול לעשות שינוי גדול, אם זה סביבתי, תרבותי, ועולמי. אני חובב מדע ואסתטיקה, דרך התכשיטים אני מביא את עצמי לידי ביטוי ברמה הגבוהה ביותר ומזה אני נהנה, להוציא מהאנשים את ה"וואו" הזה מתוך הבטן".

ננו תכשיטים לא באו לשנות את העולם אלא להוסיף לו בזכות תכשיטים אשר מחברים בין לבבות ואנשים.

הייתה לנו פגישה נחמדה בחנות ייחודית שם ראינו תכשיטים שהשאירו אותנו המומים בזכות יצירתיות וחוכמה שפרצה לה מחוץ לקופסא.

ננו תכשיטים, רבי יוחנן 6, יפו העתיקה

לבירורים והזמנות: 1-700-556-166

עמוד הפיסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף ננו תכשיטים, בשיתוף ננו תכשיטים
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully