וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנות המרשימה שמעניקה מעטפת שלמה לכולם

בשיתוף המספק המרכזי, בשיתוף המספק המרכזי

1.3.2020 / 15:19

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק ותיקים בתחומם בישראל, קיבלנו המלצות רבות מצד קוראי מערכת רשומים לבדוק את "המספק המרכזי" בתל אביב

המספק המרכזי. יח"צ,
המספק המרכזי/יח"צ

הרמנו את הכפפה ושלחנו צוות מפיקים מיוחד לחנות "המספק המרכזי" בתל אביב לבדוק במה מדובר. מצאנו חנות אשר מספקת כבר מעל ל 26 שנה צבעים כולל צבעים ע"פ גוון, כלי עבודה, אספקה טכנית, אינסטלציה, חשמל, ציוד לריתוך של החברה המובילה בישראל ZIKA בהפצה לבתי מסחר ועוד.

חנות "המספק המרכזי" ממוקמת ברחוב צ'לנוב 37 בתל אביב, חזרנו מוקסמים מבית שירותי, אמין ומקצועי. "המספק המרכזי" הוקמה בשנת 1994 על ידי אורן לב והיא מחולקת לארבע חנויות בקטגוריות שונות, כאשר היא מהווה One Stop Shop לכל הציוד הדרוש לתחזוקה שוטפת ואיכותית של בניין ומבנים.

החלק הראשון מתמחה בצבעים בצורה מקצועית ממיטב החברות כגון: טמבור, נירלט ,יעקובי וסאן דק המתמחה בצבעים לעץ. החלק השני מורכב ממוצרי גבס, אינסטלציה, אספקה טכנית, ברגים, גומי וחשמל וכלי עבודה, גם מתמחים בחומרי איטום מהחברות המובילות: SIKA, אלרם, יעקובי, שרפון ופז-קר.

המספק המרכזי. יח"צ,
המספק המרכזי/יח"צ

החלק השלישי מוקדש לכלי העבודה החשמליים, כאשר יש מקום של כבוד למיטב החברות המובילות Bosch, Makita, Karcher, Metabo, Milwaukee. החלק הרביעי והאחרון בחנות מתמחה בחומרי בניין, דבקים ותוספים לבנייה, כאשר הם עובדים עם חברות המובילות בתחום, תרמוקיר, מיסטר פיקס וביג'י בונד, שרפון, גשר ו-SIKA.

תוך כדי בדיקה למדנו כי מעבר ללקוחות פרטיים, "המספק המרכזי" מספקים ציוד לגופים רבים כגון: חברות קבלניות, קבלנים, משרד הביטחון, שירות בתי הסוהר, בתי מלון, מוסדות, גופי תעשייה, בתי אבות, קיבוצים, בתי חולים ואוניברסיטאות.

כאשר הסתובבנו בחנות והתרשמנו מכל מגוון הציוד, פגשנו גם לא מעט לקוחות ושאלנו על ההתרשמות שלהם מאיכות המוצרים והשירות. אלי פלר סיפר לנו: "אני יכול להעיד כי מדובר באחת מהחנויות הזולות בארץ, יש פה צוות עם שירות מצויין והיופי הוא שאפשר למצוא פה הכל תחת קורת גג אחת".

מי שמנהל את כל האופרציה הזו הוא אורן לב, על תפיסת עולמו לנו הוא סיפר, "קודם כל יושרה ומקצועיות, בזכותם אפשר להצליח. לכן אנחנו דואגים לתת מענה לכל שאלה ואין שאלה קטנה מדי ובדיוק כפי שאין לקוח קטן, כולם שווים וזכאים לקבל את הטוב ביותר. כשאני אומר הטוב ביותר ז"א להתמיד על זמן אספקה כאשר מילה היא מילה, אני מחוייב להיות הוגן כלפי הספקים ולקוחות כאחד, כאשר מספקים את הסחורה לכל נקודה בארץ, מהצפון ועד הדרום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לאחרונה "המספק המרכזי" החלה בשיווק לבתי מסחר וקבלנים של מכונות קרמיקה Sigma שמיועדת בעיקר לחיתוך קרמיקה, הפונה לקהל ובעלי מקצוע שעוסקים בריצוף בגודל ועובי שונים. וכל הליין של חברת Raimondi איטליה, המתמחים בנושא הריצוף בעולם.

"המספק המרכזי", הייתה לנו חוויה נעימה לראות בית עסק ותיק, גדול ומרשים שהוא מוסד לכל דבר עבור עולם הבית והבניין תוך כדי הענקת שירות אדיב במחירים נוחים.

המספק המרכזי, צ'לנוב 37, תל אביב

שעות פעילות:

ימים א'- ה'- 6:00-18:00

טלפונים לבירורים והזמנות:
03-5370362
03-5603309 - מחלקת אינסטלציה

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף המספק המרכזי, בשיתוף המספק המרכזי
  • עוד באותו נושא:
  • צבע
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully