וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור האהבה של העיר יפו ויבשת אסיה

בשיתוף ג'אסיה, בשיתוף ג'אסיה

1.3.2020 / 15:07

מכל העולמות שבעולם, דווקא במבנה אבן עתיק של הכנסייה האורתודוקסית היוונית בעיר יפו, מצאנו עולם אסייתי פורץ גבולות, מסעדת שף מיוחדת במינה, ג'אסיה

ג'אסיה. יח"צ,
ג'אסיה/יח"צ

מסעדת ג'אסיה ביפו היא מסעדה מודרנית יוצאת דופן בנוף המקומי שנולדה מתוך חלום של שני חברי ילדות יפואים. התוצאה של החלום שרקמו הינו מיזוג של מנות אסייתיות ונגיעות מהמטבח האותנטי של יפו.

מפיקת מערכת "המומחים" יצאה למסעדה המיוחדת במינה ונשאבה בעצמה לתוך חלום הטעמים שהתפריט המשוגע הביא לשולחן, אלו הם הרשמים שהביא עימה.

כבר בכניסה למסעדה ההרגשה היא של משהו מיוחד. מנורות מתוחות בכניסה, מעניקות את התחושה כאילו מדובר באירופה בתקופת חג המולד. פנים המסעדה משרה חמימות מיוחדת, כאשר קירות האבן הגבוהים נותרו חשופים, זכר לכוח ועוצמה של המבנה העתיק.

ג'אסיה. יח"צ,
ג'אסיה/יח"צ

על הקירות מצאתי קשתות מרשימות, חבלי דייגים וקורות עץ, במקביל לעיצובים אסייתים, שילוב מטריף חושים עוד לפני שטועמים את המטעמים.

מי שמנהל את המקום הוא אחד משני הבעלים, אמיר אגבריה, מאחריו ניסיון של 25 שנה בעולם הבישול, עליו הוא סיפר לי, "נסעתי למזרח כדי לשלב את הטעמים שעליהם גדלתי לטעמי המזרח, כמו למשל לקחת את הטחינה שכולנו אוהבים, זו לא קיימת בעולם האסייתי, ולשלב אותה במנת חומוס עם עדשים, או לאבנה עם עשבי תיבול ועוד שילובים מעניינים ומאוד טעימים".

הגיע זמן הטעימות שלי, למנת פתיחה הזמנתי סלט פטריות חם, פטריות קלויות, עגבניות שרי וצנוניות בסלט צ'ילי מתוק וסויה, ולעיקריות בחרתי בשתי מנות, כרובית וחציל מטוגנים בפנקו, וסלט עוף טנדורי, רצועות עוף במרינדה יוגורט מתובל, עם פפאיה ירוקה, נבטים, פלפלים, עגבניות שרי, בצל ותפוחי אדמה בטעם סלק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'אסיה. יח"צ,
ג'אסיה/יח"צ

על הנייר קשה להבין איך כל-כך הרבה מרכיבים שונים יכולים להתחבר יחדיו, אבל חגיגת הטעמים חוללה בפה ניסים, עד כדי כך שחשבתי לצבוט את עצמי לוודא שאני לא מדמיינת.

עוד אפשר למצוא במסעדה מנות טבעוניות, מנות צמחוניות, מנות ללא גלוטן, ללא סוכר ואף מנות מיוחדות לנשים בהריון.

לא יכולתי בלי קינוח, גם הוא היה מלהיב ביותר, פנקוטה, מלבי שהגיע עם קרם קוקוס, קינוח טבעוני לכל דבר בטעם מיוחד.

ההשקעה בעיצוב ובתפריט היא מטורפת, יחד עם זה המחירים נוחים לכל כיס, גם זה שינוי מרענן בנוף של עולם הקולינריה המקומי.

ג'אסיה, מחלום אחד קטן נותר פלא גדול, לי לא נותר אלא להודות לאלוהים על החוויה.

ג'אסיה, לואי פסטר 7, תל אביב-יפו
לבירורים והזמנות: 2417*

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ג'אסיה, בשיתוף ג'אסיה
  • עוד באותו נושא:
  • יפו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully