וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר הבריאות שבו הכוכב הוא פרי האמזונס המופלא

בשיתוף בריא לי בר, בשיתוף בריא לי בר

1.3.2020 / 11:54

כבר למעלה משנתיים שבמתחם חצר השוק בפרדס חנה כרכור, נמצא לו בר מזון בריאות, "בריא לי בר". קפצנו גם אנחנו לראות ולטעום, חזרנו מאוהבים בטעמים וברעיון

בריא לי בר. יח"צ,
בריא לי בר/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר בתי עסק מיוחדים, למדנו כי בפרדס חנה פועל "בריא לי בר" בניהולו של שי קשתי, יליד המקום אשר שינה את אורח חיים בהקשר של תזונה ופעילות גופנית. שי בין היתר מדריך אייקידו מסורתי. אייקידו היא אמנות לחימה ודרך חיים שמטרתה לפתור עימותים בדרכי שלום, את ההשראה שספג מנסה להעביר היום לאחרים.

את עיקר ההשראה שי ספג מהדקל האסאי, פרי יערות האמזונאס אשר נמצא יעיל ביותר לבעיות מעיים ועיכול, חילוף חומרים, מחלות לב, הורדת כולסטרול, חיזוק, בעל ויטמינים וברזל בטעם אקזוטי נפלא.

כאשר הגענו למקום פגשנו כמה לקוחות מושבעים של המיצים השונים, אחד מהם, ערן, סיפר לנו, " אני בתהליך של צום מיצים במשך שבוע ולא הפעם הראשונה, אני יודע שפה אני מקבל את חומרי הגלם הטובים ביותר בהליך ששומר על מיצוי החומרים יעיל ובריא ובמחירים מצויינים".

בריא לי בר. יח"צ,
בריא לי בר/יח"צ

למדנו כי הדבר ששי התכוון אליו בהקשר של מיצוי החומרים זו העובדה כי המיצים עוברים סחיטה קרה בתוך מכונות מיוחדות שסוחטות בוואקום ומשאירות את הערכים התזונתיים במשקה עצמו, בניגוד למכונות הרגילות בהן המשקה בא במגע עם האוויר ומתחמצן.

מנת הדגל של המקום מורכבת כאמור מפרי האסאי, היא מוגשת עם שמונה תוספות לבחירה בשילוב פירות טריים וסופר פוד כגון: גוג'יברי, צ'יה, אגוזים, שקדים, פולי קקאו, קוקוס ועוד פירות טריים לבחירה, זו מוגשת בקערת במבוק מעץ בכלי רב פעמי תוך שמירה על איכות הסביבה.

לגמנו גם אנחנו מהמשקה והטעם היה מדהים, לחשוב שמדובר בשילוב שהוא גם סופר בריא הלהיב ושימח אותנו מאוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בריא לי בר. יח"צ,
בריא לי בר/יח"צ

על תפיסת עולמו שי סיפר לנו, "ברגע שאתה מבין שהגוף הוא כמו מכונה שצריך לתחזק ומזין אותה בפירות וירקות וסיבים תזונתיים וצריך להתייחס אליו בהתאם, אתה מתחיל לחשוב ולאכול אחרת.

"סגנון החיים המערבי הלחוץ, האוויר שאנחנו נושמים, המזון שאנו אוכלים יוצרים אצלנו בעיות בריאותיות שנובעות מהרגלים רעים, צריך להתחיל להתייחס לגוף שלנו בהתאם, לדאוג לו ולשמור עליו".

בעקבות ההצלחה הגדולה של "בריא לי בר", והמודעות הצומחת בהקשר של צריכת מזון בריא, בקיץ האחרון הבר עבר שיפוץ נרחב על ידי האדריכלית ליפז ברקאי, שבו גודלו הוכפל כך שגם השירות במקום הפך להיות מהיר ונעים במיוחד.

מעבר למיצים שייקים וקערות אוכל, הבר מציע מגוון מוצרים משלימים נוספים, כולם טבעוניים ובריאים כולל ממרחים מיוחדים, חטיפים, ומקפיא עם פירות קפואים ארוזים להכנת שייקים וקינוחים להכנה ביתית, כמובן שהבר מלווה ביועץ תזונה מוסמך בשם יקיר שוקרון, אשר מלווה את פעילות הסניף בהקשר לערכים התזונתיים של המוצרים השונים.

עד כמה הקונספט הבריא צבר תאוצה יכולים להעיד למעלה מ-8,000 עוקבים בעמוד האינסטגרם של "בריא לי בר" וגם קהילה של 4,000 איש בעמוד הפייסבוק, כך שהשמועה שהגיעה אלינו פשטה בצורה וירטואלית מרשימה גם אל אחרים בזכות הבריאות והטעמים.

מספר טלפון לבירורים והזמנות- 050-2122263

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף בריא לי בר, בשיתוף בריא לי בר
  • עוד באותו נושא:
  • מיצים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully